Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006

Σκοτώνοντας ένα Βασιλιά!



Εκείνο το βράδυ είχα φτύσει δηλητήριο σ εκείνους π αγαπούσα. Από ότι φαίνεται ο Barouak είναι σαν το ηφαίστειο. Από μακριά ένα θέαμα, από κοντά μεγάλος μπελάς! Τα είχα κάνει λοιπόν μια ηφαιστειογενής σαλάτα σε εκείνο το Bar, μετά την είχα κοπανήσει και είχα πάει κάπου αλλού, όπου ήπια το Βόσπορο και χόρεψα μέχρι πρωίας μ όλα τα εξώγαμα του Διόνυσου.
Το επόμενο πρωί ήρθε και με βρήκε μες τη μαυρίλα, προσπαθώντας να βρω για ποιο λόγο είχα συμπεριφερθεί με τέτοιο απαράδεκτο τρόπο σ έναν άνθρωπο που εκτιμούσα τόσο πολύ. Πλύθηκα, ντύθηκα, πήρα το Μετρό, κατέβηκα στο κέντρο και ακολούθησα την κλασική διαδρομή περισυλλογής που ακολουθώ πάντα τέτοιες στιγμές. Πέρασα απ τον πεζόδρομο κάτω απ τη Ακρόπολη, έκλεισα μια ματιά στη φυλακή που Σωκράτης ήπιε το κώνειο κι από κει ανέβηκα στο λόφο του Φιλοπάππου για να αγναντέψω από μακριά τη θάλασσα, να καθαρίσει ο νους μου.

Να σου λοιπόν που μετά από αρκετά αγκομαχητά και μερικές στάλες ιδρώτα, έφτασα στην δεντροπολιορκημένη κορυφή. Γύρισα το βλέμμα μου προς τη θάλασσα και είδα τον ήλιο να χει γονατίσει και σαν δράκος αυτοκράτορας να φυσά πάνω στο γαλάζιο έναν πύρινο δρόμο… Έναν πύρινο δρόμο που χόρευε πάνω στη θάλασσα και κατευθυνόταν πάνω μου!
Οι μαύρες σκέψεις έφυγαν με μιας. Είχα μπροστά μου τη θάλασσα, τον ήλιο και πίσω στην πλάτη μου τον Παρθενώνα για μαξιλάρι των σκέψεών μου. Κάτι μέσα μου ψιθύρισε πως όσο σκατά κι αν τα χα κάνει το προηγούμενο βράδυ, όλα μπορούσαν να διορθωθούν! Χαμογέλασα… Γονάτισα και σκάλισα μια φιγούρα στο χώμα μ ένα κομμάτι σπασμένο μάρμαρο. Και τότε μια σκιά μπήκε μπροστά μου και μου κρύψε τον ήλιο!

Σήκωσα το βλέμμα και είδα έναν όμορφο νέο, ξανθό. Ήταν γεροδεμένος με αρχοντικό ύφος και φόραγε μανδύα. Στην ασπίδα του είχε το σύμβολο της Βεργίνας και απ τη μέση του κρεμόταν ένα χρυσό σπαθί. Θύμωσα! Αυτός ο άνθρωπος μου έκρυβε τον ήλιο! Μήπως άραγε θαρρούσε πως ήταν αυτός ο ήλιος;!
Ακριβώς εκείνη τη στιγμή ο γαλαζοαίματος νέος άνοιξε το στόμα του, μου ‘πε πως ήταν μέγας βασιλιάς και πώς μπορούσε να μου προσφέρει ότι του ζητήσω. Τότε όμως ξύπνησε μέσα μου μια φωνή και μου ‘πε:
«Για να δεις τον ήλιο τον ηλιάτορα, πρέπει να πεις του Μεγαλέξαντρου να παραμερίσει!»
Σήκωσα το βλέμμα και τον κοίταξα κατάματα. Έκανα να ανοίξω το στόμα να του μιλήσω αλλά το χέρι που κράταγε το μάρμαρο που σκάλιζε τη γη κινήθηκε σβέλτα, το μάρμαρο έγινε στιλέτο φωτός και έκοψε στα δυο το λαρύγγι του βασιλιά σαν να ταν Γόρδιος Δεσμός!
Ο βασιλιάς έπεσε στη γη αιμόφυρτος, ο ήλιος ελευθερώθηκε κι εγώ έγειρα προς το μέρος του σαν ηλιοτρόπιο.

Ο βασιλιάς είχε χαθεί! Μπροστά μου βρισκόταν μόνο ο ήλιος κι ο πύρινος δρόμος του πάνω στη θάλασσα. Γύρισα, κοίταξα τον Παρθενώνα και τον είδα να λιώνει σαν κερί και η λάβα του να ποτίζει την Αθήνα, να φτάνει ως τη θάλασσα. Όλα εκείνα τα χαμηλά σπιτάκια έμοιαζαν με βότσαλα, κομμάτια απ τη μαρμάρινη λάβα του Παρθενώνα που είχαν υποκλιθεί μπροστά του. Είχαν υποκλιθεί σαν το άγονο χωράφι που εκλιπαρούσε για όργωμα.
Τότε γύρισα πάλι προς τον ήλιο και είδα ένα πύρινο άροτρο να γλιστρά πάνω στο δρόμο του φωτός, να καταφθάνει… Ο Μεγαλέξανδρος ήταν νεκρός αλλά τι σημασία είχε; Έτσι κι αλλιώς το πύρινο άροτρο θέλει πολλούς για να οργώσουν την Αττική Γη!

19 σχόλια:

  1. τέλεια φοτο.
    ήθελα πολύ να ξέρω τι ήπιες και τα είδες όλα αυτά.
    την καλημέρα μου vita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12:14 μ.μ.

    ρε συ, κι ο Γιαννοπουλος στα βιβλια του καπου γραφει οτι οποτε παει στην Θεσσαλονικη ανεβαινει στα Καστρα και βλεπει το θωρηκτο Αβερωφ να μπαινει τροπαιουχο στο λιμανι....

    μηπως κανεις και συ βολτες κατω απο την Αθηνα στον ελευθερο χρονο σου? :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ mario
    Όταν ήμουν μικρός έπεσα στο καζάνι με το LSD!

    @Nuwanda
    Κοίταξα στον καθρέπτη του πελάγους κι αφού μαχαίρωσα το ΕΓΩ μου, αποφάσισα να γίνω ετερόφωτος! Τουλάχιστον τόσο, όσο χρειάζεται για να ακούσω αυτά που χουν να μου πουν οι ΗΛΙΟΙ που έχω κοντά μου!!

    Αντί 500 λέξεις, μερικές γραμμές…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήλιοι κοντά μας, ήλιοι μέσα μας. Έχει και η φωτιά τη χάρη της...
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος2:32 μ.μ.

    Πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις...
    Οργιαστική φαντασία! Μ' αρέσει!

    (ΥΓ: Σχετικά μ' αυτό που γράφεις στο δικό μου, μάλλον πρόβλημα του blogger είναι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλάκα έχει, εσύ σήμερα λες για ήλιους κι εγώ για βροχές.

    Τους ήλιους γύρω σου μην τους πιστεύεις πάντα, κάποια στιγμή αλλάζουν τροχιά για να φωτίσουν άλλο αστέρι. Και τότε δεν είναι ήλιοι σου, δεν είναι καν ήλιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δύσκολη η επιλογή ανάμεσα σε δύο βασιλιάδες. Ακόμα περισσότερο δύσκολη για κάποιον που δυσκολεύεται να υποκλιθεί. Είναι αυτό που λέμε "να διαλέγεις τις μάχες σου", αλλά και κάτι ακόμα, πολυ ωραίο, όπως και να 'χει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η γοργόνα είμαι... ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος4:02 μ.μ.

    Αυτά τα σουρεάλ τελευταία με μπερδεύουνε. Πολύ πίνεις! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ juanita
    Τι θα ήμασταν χωρίς τη φωτιά και τη ρόδα, χωρίς τον ήλιο μας;…

    @αλεπού
    Το άλλο με το καζάνι στο είπα;
    Πάντως δεν οργιάζει μόνης της, πάντα το κάνει παρέα με τη σημειολογία…
    Έχω δαμάσει την φαντασία μου σαν άλλο Βουκεφάλα…
    Αν έγραφα κάτι αδάμαστο θα ήταν πολύ κολασμένο…

    @epsilon
    Δεν φοβάμαι μην με κάψει κάποιος ήλιος, γιατί είμαι ήδη καμένος ως το κόκαλο…
    Τι άλλο περσότερο μπορώ να πάθω;

    @attalanti
    Ξέρεις ο ένας Βασιλιάς είναι μέσα σου κι ο άλλος παντού γύρω σου…

    @ο erwtas…
    Να ταν κι άλλος…

    @nosyparker
    Δεν πίνω καρδιά μου…
    Πάρε κι αυτό, δώρο απ τον Βλαντιμίροβιτς:
    «Θέλετε-θάμαι ακέριος όλο κρέας, λυσσασμένος,-κι αλλάζοντας απόχρωση σαν ουρανός-θέλετε-θάμαι η άχραντη ευγένεια-όχι άντρας πια, μα σύγνεφο με παντελόνια»
    Δεν μπορείς να φναταστείς πόσο με εκφράζει αυτός ο στίχος… ΟΥΓΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος5:24 μ.μ.

    Αυτή η "κλασσική διαδρομή περισυλλογής είναι και η δική μου αγαπημένη" κι όποτε βρίσκω ευκαιρία σκαρφαλώνω στους βράχους. Και μου'χει τύχει κι εμένα πολλές φορές να συναντήσω παλιούς γνωστούς.Αλλά όχι βασιλιάδες αλλά δασκάλους, που με συνόδευσαν στις βόλτες μου και τα'παμε λιγάκι.
    (Τελικά πρέπει να έχει πέσει ελατωματική παρτίδα στην αγορά...:)Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος5:29 μ.μ.

    σε ολες τις περιπτωσεις υπαρχει και η εναλλακτικη...
    αν εσυ ειχες μετακινηθει, το φως του ηλιου θα φωτιζε τη σκεψη σου και θα μπορουσε για παραδειγμα το χερι σου να μην εχει βιαστει να βαφτει με το αιμα του βασιλια πριν ακομη καταλαβεις τις προθεσεις του...
    και μπορει ο βασιλιας να γινοταν φιλος σου και συνεργατης στο οργωμα...εξαλλου...
    "θέλει πολλούς για να οργώσουν την Αττική Γη! "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10:08 μ.μ.

    Θέλω κι εγώ από το μεθύσι σου, περιμένω οδηγίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ blogaki
    Ελαττωματική παρτίδα; Κι εγώ νόμιζα ότι τα προηγούμενα ήταν ελαττωματικά και δεν με έπιαναν… Πέρα απ την πλάκα γιατί μου το λένε σχεδόν όλοι αυτό; Για σένα βέβαια που έρχεσαι σε ανάλογη θέση κατανοώ. Για του άλλους όμως τι να πω… Πρώτη φορά συναντάν κάποιον ημι-παράφρονα;…

    @Tamara
    Ναι ίσως αν έκανα κάτι εναλλακτικά, όλα να ήταν διαφορετικά…
    Αν δεν ρίξεις όμως το ζάρι της ζωής, δεν θα μάθεις ποτέ το αποτέλεσμα. Κι εγώ είμαι απ αυτούς το φυλάν γλυκά το ζάρι, πριν το ρίξουν…

    @argyrenia
    Τρέξε μπροστά, μην κοιτάς πίσω, κάψε της γέφυρες και τράβα το σπαθί!
    Είσαι μια σουπιά εσύ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τς τς τς! Απ΄το καλό στο καλύτερο τα κείμενά σου, Βήτα Μι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος1:36 π.μ.

    Προσπαθεις να μιλησεις με φως αλλα εμεις τυφλοι δεν το βλεπουμε ή δε θελουμε να το δουμε...
    Να θυμασαι μονο πως ο ηλιος εχει και την σκοτεινη του πλευρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ θερμόαιμο σε βρίσκω! Πρώτα κράζεις ανθρώπους που σ'αγαπούν, μετά σφάζεις ένα όμορφο αγόρι που σου χάλασε τη θέα... Τσκ τσκ τσκ... Χρειάζεσαι ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ renata
    Λες εσύ τώρα. Εγώ απλώς πήδηξα απ το αεροπλάνο χωρίς αλεξίπτωτο κι ακόμα πέφτω…

    @ annamaria
    Μιλάω ελεύθερα. Κάποιες φορές έτσι, κάποιες αλλιώς…
    Άλλες φορές με λέξεις από πέτρα, άλλες από σύννεφο, άλλες από δάκρυ κι άλλες από χαμόγελο… Έχει περισσότερο φάση!

    @ anima rana
    Λες; Και ποιος δεν χρειαζεται ξεκούραση… Πάντως απ αυτά που χουν συμβεί στη ζωή μου τον τελευταίο διάστημα με βλέπω το 2007 να μεταμορφώνομαι σε Κεντέρης! Γουστάρω όμως, γουστάρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ekei pu oi polloi vlepun mia eikona kathimerinh, orismenoi ligoi (pu elafra ti kardia kapioi kaloproeretoi onazun "trelus") vlepun ena pedio mythoplasias lampro. Parakolutho me megalo endiaferon th peiramatikh su grafh... mhn stamatas na thn perneis parapera, theorise auto to keimeno- alla ke to proigumeno- simvatiko, kai grapse kati peiramatiko sth synexeia...ke tumpalin. Etsi tha apogioseis thn texnh su. Mporeis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή