Δευτέρα, Δεκεμβρίου 04, 2006

Ο Επτάλογος του Τεμπέλη

Με αφορμή την τσαγγαροδευτέρα παρουσιάζω τον παρακάτω επτάλογο. Διευκρινίζω βέβαια ότι ο Vita Mi δεν είναι παρά ένας φτωχός και μόνος μεσάζοντας, που ευελπιστεί να κλέψει ένα σημαντικό ποσοστό απ τις «δάφνες», του άγνωστου δημιουργού(ο επτάλογος κυκλοφορεί στο ineternet).

Λε…πόν, οι BAROYAK Πroductions παρουσιάζουν τον "ΕΠΤΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΤΕΜΠΕΛΗ":
(Χειροκροτήστε βρε, το παιδί βγαίνει στη σκηνή να απαγγείλει το ποίημα!)

1.Αν δεις κάποιον να ξεκουράζεται, βοήθησε τον…
2.Ξεκουράσου όλη τη μέρα για να κοιμηθείς καλύτερα τη νύχτα.
3.Η αρχή Νο3 αυτή τη στιγμή το "παίζει" απενεργοποιημένη. Παρακαλώ, δοκιμάστε πάλι αργότερα...
4.Η δουλειά είναι ιερή, γι αυτό μην την αγγίζεις.
5.Μην κάνεις τίποτα αύριο, αν μπορείς να το κάνεις μεθαύριο.
6.Δούλεψε όσο λιγότερο μπορείς, τα υπόλοιπά άστα στους άλλους.
7. Όταν έρθει η επιθυμία να δουλέψεις, ξάπλωσε μέχρι να σου περάσει.

ΥΓ1. Για να πω την αλήθεια, στην αρχική του μορφή ήταν δεκάλογος, αλλά τρεις αρχές κόπηκαν από τη λογοκρισία της BAROYAK Πroductions!

ΥΓ2. Ακολουθεί ΕΡΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ…

33 σχόλια:

  1. εκπληκτικό. το αντιγράφω και το κορνιζάρω στον τοίχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε παλιοτεμπέλη -έκανες επτάλογο τον δεκάλογο γιατί βαριόσουν να γράψεις τα υπόλοιπα;
    Υ.Γ.: Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος1:07 μ.μ.

    Αχ και να έριχνα κάτι ξάπλες τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή η τεμπελιά, αλλά σαν την ξάπλα όχι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χεχεχεε... Εμένα η χειρότερή μου μέρα είναι η Τετάρτη, πάντως. Περνώ τη Δευτέρα σε φάση προσαρμογής για τα επόμενα. Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το νούμερο 3 τεμπελιάζει κάπου έξω από τη λίστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ o erwtas…
    Κάπως έτσι το εντόπισα κι εγώ. Το είχε αναρτήσει μια συνάδελφος και της το ζήτησα για να ποστάρω!

    @ the motorcycleboy
    Βρε συ την πάτησα κι έχασα το γλεντοκόπι… Fuck!

    @numbs2006
    Λιτός κι απέριττος ο τεμπέλης, θεωρητικός του μινιμαλισμού…

    @ αλεπου
    Αχ και να μουν στο Μέξικο και ν άραζα σε μια αιώρα παρέα με το σομπρέρος μου…

    @ bitch girl
    Τεμπελιά vs Ξάπλα!
    Ντέρμπυ αιωνίων…

    @attalanti
    Καλή εβδομάδα να χουμε κι αν γίνεται χωρίς Τετάρτη.

    @rodias
    Βρε συ με έδωσες στεγνά! Το εξά-λογος δεν μου έκανε μουσικά στο αυτί και είπα να να γράψω επτάλογος, όπως λέμε επτάλοφος … Άσε που και στην αποκάλυψη οι σφραγίδες είναι εφτά! Τώρα όμως μου έδωσες μια ιδέα και θα αυτοσχεδιάσω.
    Για δες τώρα… Νομίζω ότι η αρχή Νο 3 ξεκουράστηκε και γύρισε πίσω στη θέση της…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δηλαδή εγώ που ακολουθώ πιστά τον κατάλογο είμαι τεμπέλα ? :PPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κάτι ήθελα να πω..αλλά βαρεθ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ ellinida
    Όχι βρε συ. Οι άλλοι που βαριούνται να τον ακολουθήσουν…

    @χαδη
    Συμφωνώ απόλυτα γι αυτά που λες για το video. Όποιος δεν μπει στον κόπο να το δει, δεν μπορεί να φανταστεί τι χάνει…

    @evelinaZ13
    ΟΚ! Εγώ θα μείνω να σε περιμένω εδώ. Ποιος να γυρνάει από δω κι από κει…

    @candyblue
    Δε βαριέσαι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος7:38 μ.μ.

    E όχι και Δευτέρα...
    μαχαιριά στην καρδιά είναι αυτό αγαπητέ!

    πόνεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σου πω για να σου τη σπάσω...
    Σήμερα Δευτέρα της Αγίας Βαρβάρας, ήταν κλειστό το σχολείο στο χωριό, γιατί είναι πολιούχος χεχεχε και δνε πήγα στη δουλειά. Πήγα εκδρομή στο Ελατοχώρι :p Ζήλειααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. To ερωτικό κοινωνικό μήνυμα μου άρεσε πολύ ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επτάλογο κι εσύ, βρε vita μου.. Κουρά να διαβά..:p
    (Videάκι καταπληκτικό..!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ αλεξάντρα
    Απλά είναι κομματάκι «μινιμαλιστής» στις ενέργειές του…

    @evelinaz13
    Είμαστε δεν είμαστε, όσο αυτό το post θα ναι στο σαλόνι μου εγώ δεν κουνάω.

    @dr.Uqbar
    Για σένα μόνο Dr, πουλάω κάτι παρασκευές σε τιμή ευκαιρίας…

    @nosyparker
    Gata the Barbarian! Το videaκι όμως έ… LOVE, LOVE, LOVE…

    @weirdo
    Έχεις απόλυτο δίκιο. Έπρεπε να τον είχα κάνει… μονόλογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πώς θα γίνει να καθιερωθεί αντί του (γνωστού)Δεκαλόγου αυτός ο επτάλογος προς εφαρμογή, έστω και δια ροπάλου;
    Πολύ ζόρι αυτή η #$%&Δευτέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Epishs: Argia mhthr pasas lagnias... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι αυστηρά για Δευτέρες???
    Ή μπορώ κατά βούληση ? :-ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μου θύμισες σχολικά χρόνια που τριγύριζε ο δεκάλογος απο χέρι σε χέρι,
    μα γιατί το έκοψες?
    καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος11:00 π.μ.

    εγω επειδη βαρεθηκα χθες , σας γραφω σημερα , αμεσως πριν το επομενο ποστ σας που μαντευω πως θα ειναι εντελως διαφορετικο ...
    μπραβο σας παντως κυριε προεδρε, που μεσα απο απο το βημα σας περνατε αυτα τα πολυ χρησιμα κοινωνικα μυνηματα ....(χωρις πλακα , πολυ καλο το βιντ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @renata
    Είμαι μεγάλος αλήτης. Έκλεψα κι από εσένα κάτι. Τις «ροπαλιές». Ελπίσω να φτερουγίσουν…

    @misirlou oubliez
    Σ ευχαριστώ αλλά δυστυχώς είμαι απ αυτούς που αν δεν έχουν να κάνουν συνέχεια κάτι φρικάρουν! Ο επτάλογος ήταν απλά ένα προσωπικό χειροκρότημα σε όσους γουστάρουν να τεμπελιάζουν, ειδικά σε όσους λουφάρουν στις εργασίες “με αφεντικό”!

    @mhxeirotera
    Γουστάρω!!

    @epsilon
    Πυρ κατά βούληση…

    @melomenos
    Γιατί είμαι ένας κακός και αναίσχυντος μεσάζοντας που κοιτά μόνο το δικό του συμφέρον…

    @ tamara
    Βρε συ γιατί με βρίζεις;… Σου έδωσα εγώ το δικαίωμα να με αποκαλείς Πρόεδρο; Μπλιαχ! Σε παρακαλώ άλλη φορά να σέβεσαι το Προεδρείο…
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος2:36 μ.μ.

    Το έβγαλα φωτοτυπία και το μοίρασα και στους πέντε ορόφους.

    Καλησπέρα φάντασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι ένα χάπι για κάθε μέρα της εβδομάδας? Πειράζει αν τα πάρουμε όλα μαζί σε μια μέρα, γιατρέ? Υπάρχει κίνδυνος o.d. στην τεμπελίτιδα? Να πω επίσης πως το νουμεράκι πέντε, το έχω ανάγει σε τρόπο ζωής, αλλά βαριέμαι να σχολιάσω, υπάρχει και το αύριο!!
    P.S. Τον γάτο σου τον λένε Garfield μήπως?
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ argyrenia
    Σήμερα που χει πανσέληνο, μπορεί να ‘ρθω να σε βρω…

    @ Sophia
    Ξέρεις Sophia, η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ επικίνδυνο πράγμα να ακολουθήσεις τον συγκεκριμένο επτάλογο. Μπορεί να καταντήσεις επαγγελματίας χουζούρης. Τι θα ήταν όμως η ζωής μας χωρίς κινδύνους;…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το ΄κείμενο δεν το διάβασα, έχει μεγάλο τίτλο και είναι κουραστικός.
    :-)
    Το βιντεάκι όμως υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος11:26 π.μ.

    εγω βλεπω οτι μ' αυτα και μ' αυτα τεμπελιαζεις και δεν εχει καινουριες ιστοριες..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ alzap
    Θα με πιστέψεις αν σου πω ότι ακόμα κι εγώ ο ίδιος που το έγραψα, βαρέθηκαν να διαβάσω τι ήταν εκείνο που χα μόλις γράψει.
    ;)

    @ nuwanda
    Δεν τεμπελιάζω. Απλά ο τομέας του εγκεφάλου μου που αφορά την δημιουργική φαντασία έχει κηρύξει λευκή αποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. παιδί κουμπί!
    και το κουμπί χωρίς παρεξήγηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή