Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006

American… Bar και κάτω!!

Άνοιξα την πόρτα του Bar και μπήκα σκυφτός, με την άκρη της μαύρης καμπαρτίνας να γλύφει τα γόνατά μου. Στον τεράστιο τοίχο απέναντι προβάλλονταν ταινίες με άλογα, σκονισμένα καπέλα, γελάδια, πυροβολισμούς και ινδιάνους, οπότε αναπόφευκτα ξύπνησε μέσα μου ο φτωχός και μόνος καουμπόης. Ήταν που με είχε πιστολιάσει το ραντεβού μου και που οι θαμώνες γύρω μου με κοιτούσαν με μάτι μισό αλλά κυρίως γιατί είχα αφήσει μόνη τη Ντόλυ, παρκαρισμένη σε κάποιο κακόφημο στενό, χωρίς συναγερμό.
Προχώρησα ρίχνοντας φευγάτες ματιές δεξιά-αριστερά, με το χέρι κοντά στο μάγκνουμ που έκρυβα στην εσωτερική τσέπη. Έφτασα κοντά στην συστοιχία των μπουκαλιών κι ακούμπησα τον αγκώνα μου στη υγρή μπάρα. Κοίταξα τον μπάρμαν με ματιά Σορίν Ματέι και παρήγγειλα ένα ουίσκι με πάγο.

Με την άκρη του ματιού μου διέκρινα μια καστανή αιθέρια ύπαρξη που καθόταν δίπλα μου στο μπαρ, να με κόβει με το βλέμμα της(και να με ράβει και να με ράβει!). Με κοίταγε προφίλ και αυτό μπορούσε να της δημιουργούσε σύγχυση σχετικά με το αμαρτωλό ποιόν μου αλλά αισθανόμουν βαρύς κι ασήκωτος, σχεδόν ετεροθαλής αδερφός των Ντάλτον, οπότε δεν γούσταρα να της χαρίσω ούτε ένα βλέφαρο.
«Συγνώμη κύριε», είπε η ματμαζέλ αλλά αρχικά το έπαιξα στην κουφού την πόρτα.«Συγνώμη κύριε…», επέμεινε, «…μου θυμίζετε το προφίλ κάποιου…»
Γύρισα, την κάρφωσα και έμεινα τάβλα! Η δεσποινίς ήταν και γαμώ τα «μανουλομάνουλα», που έλεγε κάποτε και ο Στάθης Ψάλτης.
«Μήπως μπορείτε να μου πείτε πως σας λένε;», συνέχισε το μανουλομάνουλο.
Σίγουρα ονειρευόμουν! Ήμουν χίλια τα εκατό βέβαιος ότι κάτι δεν πήγαινε καλά εκεί μέσα. Μου έχει συμβεί εκατοντάδες φορές να γίνομαι σκνίπα σε κάποιο μπαρ και μετά να ρωτώ την κάθε ομορφούλα το ονοματάκι της αλλά ποτέ, μάλιστα ποτέ, δεν μου χει συμβεί να μην έχω γίνει σκνίπα σε κάποιο bar και σαν να μην έφτανε αυτό, αντί να ρωτάω εγώ, να με ρωτά κάποια σεξοβόμβα το δικό μου όνομα.

Γύρισα με ύφος μιξ-γκριλ από Μάρλον Μπράντο και Τζεημς Ντιν και παρότι ήμουν έτοιμος να πω το αληθινό μου όνομα, η γλώσσα μου την ψώνισε στιγμιαία και είπα:
«Vita Mi!»
Με το που άκουσε το όνομα μου η δεσποινίς έλαμψε ολόκληρη!
«Δεν το πιστεύω», είπε. «Είσαι ο Vita Mi Barouak;! Εγώ ξέρεις ποια είμαι;!»
«Ποια είσαι μωρή άρρωστη;!»
«Η Μανταλένα!»
«Μην μου πεις ότι είσαι η Μανταλένα Παριανός;!»
«Ω ναι…»
Έμεινα μαλάκας! Το μωρό ήταν, να το πιείς... με το μπουκάλι! Τότε, μια σκέψη καρφώθηκε στο νου μου και δεν έλεγε να ξεκολλήσει όλο το υπόλοιπο βράδυ. Όταν έφευγα απ το μπαρ, έπρεπε οπωσδήποτε να φύγει μαζί μου και η Μανταλένα!
Από εκεί και πέρα τα πράγματα εξελίχτηκαν με ταχύτητα σχολικού διαλείμματος. Επτά ουίσκι, 5 μπύρες, τρία σφηνάκια, αμερικάνικες μουσικές, εκατοντάδες κεραυνοβόλες ματιές με το Μανταλενάκι, άπλωμα του χεριού μου, χτύπημα από εκείνη, άπλωμα του ποδιού μου, κλωτσιά από εκείνη, ξανά άπλωμα, ξανά χτύπημα, κι άλλο σφηνάκι και ξανά απ την αρχή!

Για να μην τα πολυλογώ… σας λέω το συμπέρασμα της βραδιάς κατευθείαν. Η Μανταλένα με πίτωσε 7 φορές εκείνο το βράδυ! Βρε καλή μου, βρε χρυσή μου, τίποτα το Μανταλενάκι, με έχρισε βασιλιά της χυλόπιτας! Και στο τέλος, όταν πια είχε βαρεθεί να παίζει μαζί μου, είπε ένα ξερό γεια και σηκώθηκε κι έφυγε!
Αμέσως μετά άνοιξαν οι μέσα μου ουρανοί και πάτησα ένα κλάμα που θα το ζήλευε ακόμα και η Μάρθα Κλάψα στα καλύτερά της.
Πάλι καλά που ‘ταν εκεί γύρω ο Motorcycle boy, η Ladychill και η Tomboy και με παρηγόρησαν. Γύρισα, κοίταξα με δακρυσμένο βλέμμα τον τοίχο όπου προβάλονταν πιο πριν τα Γουέστερν. Τώρα πια έδειχνε τον Ντίλαν να τραγουδά πάνω στη σκηνή, ενώ λίγο αργότερα είδα τον Πολίτη Κέην να βγάζει λόγο.
Εκείνη ακριβώς τη στιγμή, η μουσική χαμήλωσε και άκουσα τη φωνή της Μυρτώ Αλικάκη να διαβάζει ένα απόσπασμα από την «Αμερικάνικη Φούγκα» το νέο μυθιστόρημα του Αλέξη Σταμάτη! Απίστευτο! «Το όνομα της Αναστασίας»… με έκανε να συνέρθω! Είχα ξεχάσει ότι βρισκόμουν στο Bios στην πιο φευγάτη παρουσίαση βιβλίου, που χω μέχρι τώρα παρακολουθήσει…
Τόσο φευγάτη, που ξέφυγα!
Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι τον Αλέξη να υπογράφει με κόκκινη μελάνι στο βιβλίο που χα πριν λίγο καβατζώσει:
«Στον φίλο συν-bloger Vita Mi Barouak…»

ΥΓ. CK:«Στείλε μου εσύ τις φωτογραφίες και θα γράψω εγώ το άρθρο για την Κούβα!»

23 σχόλια:

  1. Να σου προτείνω ένα νέο nickname:
    Vita XIK Βaruak


    Ωραίες οι Carib είχα καιρό να πιω.
    :D

    μουτς λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12:19 μ.μ.

    αχααα...βρε ψεύτη vita mi αφού έφυγες 11 παρά και μόνος, πότε έγιναν όλα αυτά; ή πήγες για τσιγάρα και γύρισες; χαχα..... και φόραγες παλτό όχι καμπαρντίνα και ούτε πιστόλι διαγραφόταν :)........παραμυθά...
    ντράπηκα καλέ, τι να έλεγα μήπως είσαι ο vita mis?
    άσε και είχα την εντύπωση ότι ήταν και άλλοι που ήθελα να δω...τεσπα...
    έχει πολύ πλάκα που παρατηρώ χωρίς να με ξέρουν τελικά.... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Vita Mi πολύ χάρηκα που σε γνώρισα χθες :D

    Καλό μήνα! Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ζήλεψα...πολύ όμως..
    Κάτι πρέπει να κάνεις για αυτό!


    Ήταν απο τα πιο καλά σου κείμενα αυτο(από θέμα ροής και ιστορίας χικ-φιξιον)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμείς χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε παλιο-κάθαρμα. Και τη ladychill δηλαδή, θα χαιρόμασταν αν καθόταν περισσότερο μαζί μας. Και τη Μυρτώ Αλικάκη δηλαδή, θα χαιρόμασταν αν αποφάσιζε να πάει τουαλέτα -καθότι είχαμε καβαντζάρει στασίδι στην είσοδο για να της πιάσουμε κουβέντα (αλλά η Αναστασία δεν κατουράει κύριέ μου, μόνο ο Δημοσθένης πέρασε -και χάρηκαν οι κοπέλες τις παρέας).
    Υ.Γ.1.: Ηθελημένα απέκρυψες τις άλλες δυο τρυφερές υπάρξεις με τις οποίες χαριεντιζόσουν ε; Και, όχι δεν εννοώ την Ampot και τον Ευ-άγγελο.
    Υ.Γ.2: Ποιές φωτογραφίες; Ποιά Κούβα; Μίλα ρε μη σε πλακώσω στα χαστούκια -μου πατάς τον κάλο και μετά σφυράς αδιάφορα!
    Υ.Γ.3: Να τα ξαναπούμε σύντομα -εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα χα χα πολύ καλό!

    Καλό μήνα και πρόσεξε με ποιούς μπλέκεις :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. VITA MI BARUAK>>
    Η φωτογραφιούλα στο αβαταράκι σου σε αδικεί γιατί δεν φαίνονται τα όμορφα μάτια σου...
    Είσαι την επόμενη φορά να σου γνωρίσω φίλες μου και να μου γνωρίσεις δικές σου;



    SpecialK>>
    Άλλη φορά, έλα να μας μιλήσεις, μην κάθεσαι μοναχούλης.
    :)

    καλημέρεζ σε όλουζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Mantalena
    Το ξερα πως θα ξαναγυρίσεις κοντά μου…
    ;)
    Πέρα απ την πλάκα αυτό με τις φίλες μας, θα το συζητούσε καμιά άλλη φορά Off the record!

    @ specialK
    Τι να σου πω… Είσαι απαράδεκτη! Κάτι τέτοιες αφορμές, είναι ότι καλύτερο για να γνωριστούμε μεταξύ μας…
    Απ την άλλη όμως κατανοώ, γιατί κατά καιρούς υιοθετώ ανάλογες συμπεριφορές…
    ΥΓ. Βρε συ μήπως είσαι η Μυρτώ Αλικάκη;!

    @ ladychill
    Και ‘γω χάρηκα πολύ που σε γνώρισα!
    Καλό μήνα να χουμε και να περνάμε super…
    Πάντα τέτοια!

    @candyblue
    Τι συγκεκριμένο κείμενο περιείχε ουσιαστικά μόνο μία σκηνή! Πολύ άνετα θα γινόταν μονόπλανο…
    Εγώ προτιμώ κείμενα με εναλλαγές ντεκόρ. Επίσης μ αρέσουν περισσότερο τα εξωτερικά γυρίσματα…

    @ motorcycleboy
    Καλά που ζεις εσύ; Δεν μας πήρες είδηση όταν πήγαμε μαζί στις τουαλέτες;!
    Απάντηση στοΥΓ1: Έχω δικαίωμα να μην απαντήσω!
    Απάντηση στο ΥΓ2: Πολίτης Κέην είχε πει την εν λόγω φράση στον ανταποκριτή της εφημερίδας στην Κουβά. Ήταν ένα κωδικοποιημένο μήνυμα για να πω ότι πέρα από 5-6 βασικές αλήθειες, το παραπάνω κείμενο είχε αρκετούς «αυτοσχεδιασμούς»!
    Απάντηση στο ΥΓ3: Στάνταρ!

    @ Sigmund_01
    Ευχαριστώ αλλά καλύτερα να προσέχουν εκείνοι με ποιον μπλέκουν!
    Άντε μη βγάλω το γκάνι και γίνει εδώ μέσα… βοσκοτόπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Αυτοσχεδιασμούς"; Δεν νομίζω να διέκρινα κανέναν στο κείμενό σου. Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος2:16 μ.μ.

    η αδερφή της η ψηλή :)
    απλά δεν κατάλαβα ότι είχατε στριμωχτεί προς τα W.C. χαχα και καθόμουν με φάτσα το εκδοτικό γίγνεσθαι από την άλλη μεριά....
    ξέρω ξέρω κακώς......θα σου μηνύσω κάτι που είδα να με πεις τη γνώμη σου......
    ps. δεν ήμουν και 100% certain, ένα προφίλ ξέρουμε και αυτό 3/4 ....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. όταν λες εξωτερικά γυρίσματα????? πόσο εξωτερικά εννοεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. H Μεγάλη συνάντηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος4:05 μ.μ.

    mi barouak, έγραψες πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος4:17 μ.μ.

    Όταν άρχισα να το διαβάζω νόμισα ότι ήταν εκείνο το πορνό που μου είχες τάξει! Όμως το κορίτσι δε σου έκατσε μετά τη δεύτερη ατάκα οπότε λέω... αποκλείεται!

    ΥΓ: Πορνό Γουέστερν? Γιατί όχι? Εδώ γυρίστηκε με γοργόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ motorcycle boy
    Αριθμητικά ίσους με όσους αυτοσχεδιασμούς κάνει ένα σπερματοζωάριο που στοχεύει τη γυναικεία μήτρα!

    @ special K
    Αν ο Κολόμβος περίμενε να είναι 100% σίγουρος για να ξεκινήσει το ταξίδι…
    Κάπως υπερβολικό αλλά κάπως έτσι ξεκινούν τα ταξίδια!

    @ candyblue
    Στο φως του ήλιου ή στο φως του φεγγαριού…

    @ m13
    Καλώς την!
    Σου άρεσαν παρότι δεν είχαν ίχνος ρεαλισμού…
    Είσαι σίγουρη ότι είσαι το πιο λογικό άτομο στο σύμπαν;
    Προχτές γνώρισα ένα Αριανό που ήταν κάθετος, ότι κατέχει τα πρωτεία.
    Αν θες μπορώ να στον γνωρίσω για να λύσετε τις διαφορές σας…

    @ sigmataf
    Αν το οργανώσουμε μπορεί να ακολουθήσουν και μεγαλύτερες…

    @αλεπού
    Έχω κλέψει μελάνι απ την κοιλιά της Σουπιάς!
    ;)

    @σεξ+πυρ
    Πάντως είναι μέσα στα άμεσα σχέδια μου…
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος5:02 μ.μ.

    Mε αυτα που διαβασα καποια στιγμη "βρεθηκα" και εγω εκει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά περάσατε.. Ζηλέψαμε, βρε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ annamaria
    Χαίρομαι που πήρες κι εσύ μια θέση στο κοκπιτ…

    @ alexanda
    In our minds!

    @ weirdo
    Βρε συ δε χάνονται αυτά…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου Βήτα Μι
    Μακάρι να ήμουν και εγώ εκεί. Δυστυχώς όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. να μια σκηνή (ωραία γραμμένη) film noir στα blogs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ numb 2006
    Η ζωή είναι ένα ντόμινο ενεργειών, εμπειριών και συμπτώσεων…
    Έπρεπε να ‘ρθεις…

    @ roidis
    Ο Ροίδης είναι ο αγαπημένος συγγραφέας του Τέου Ρόμβου, ίσως του πιο ελεύθερου νεοέλληνα συγγραφέα. Αν δεν τον ξέρεις, σου προτείνω ανεπιφύλακτα να τον ανακαλύψεις…Ξέρεις ζει εδώ και 10 χρόνια στην Ερμούπολη (κι αυτός)… Κάποιο απόγευμα το καλοκαίρι που μας πέρασε, θαυμάζαμε απ την ταράτσα του σπιτιού του, τη γειτονιά του Αιγαίου…

    http://www.protoporia.gr/protoporia/product.asp?sku=269673&mscssid=213G2GXRELHT9JC9C888H992H12PBCT8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος3:32 μ.μ.

    Tυχερός είσαι που δεν σε ξεμονάχιασε ο Μανταλένος Παριανός.
    Θα είχαμε τραγικές εξελίξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή