Παρασκευή, Ιανουαρίου 26, 2007

Το πλακόστρωτο, το λιοντάρι και το σύννεφο...

Χαμηλός φωτισμός, θαμώνες, ρυθμός, κουνήματα, ροκ μουσική, δεκάδες σφηνάκια τεκίλας και μπύρες στο χέρι, χαμόγελα… Εγώ με μια ψηλή ξανθιά που μόλις είχα γνωρίσει, να χορεύουμε Nirvana σε στυλ λαμπάντα κι ο Σίγμα με μια καστανούλα τα ίδια και χειρότερα. Tαξιδέψαμε έτσι για πολλές ώρες. Τους χορούς ακολούθησαν οι αγκαλιές, τα δάχτυλα μας βρήκαν το ταίρι τους, οι μυρωδιές μας έσμιξαν η μια με την άλλη αλλά φιλί δεν είχε πέσει ακόμα.
Κατεβήκαμε τα σκαλιά, ανοίξαμε την πόρτα και βγήκαμε στο πλακόστρωτο σοκάκι....
Έξω ομίχλη. Οι σκεπές των νεοκλασικών σπιτιών κρύβονταν μια στο σκοτάδι, μια στο σύννεφο. Προχωρήσαμε μες τα μυστηριώδη πλακόστρωτα και τραγουδάγαμε αγκαλιά, ώσπου φτάσαμε στην παραλία.
Ακούγαμε τη θάλασσα, βλέπαμε τα φωτάκια στην άκρη του λιμενοβραχίονα αλλά η ομίχλη έκρυβε καλά που σταματούσε η στεριά και που ξεκινούσαν τα κύματα.

Γύρισα και κοίταξα την ξανθιά. Τα μάτια της έλαμπαν. Τα δικά μου είχαν πάρει φωτιά, το χέρι μου είχε αρπάξει τη μέση της αλλά δεν την είχα γευτεί ακόμα. Χωρίς να το καταλάβουμε καλά-καλά κάτσαμε σε ένα σουβλατζίδικο δίπλα στη συννεφιασμένη θάλασσα. Εγώ με τον Σίγμα παραγγείλαμε από ένα πιτόγυρο με διπλό τζατζίκι κι εκείνες παρήγγειλαν ούζο με πορτοκαλάδα!!!
Στο άκουσμα της παραγγελιάς των κοριτσιών, ανταλλάξαμε με το Σίγμα μεθυσμένο βλέμμα και είπαμε θαρρείς με το κλείσιμο μιας ματιάς: «Θεέ μου τι πλάσματα, αυτά που γνωρίσαμε σήμερα το βράδυ…»
Η ξανθιά (σωστή Τσαούσα στο 3-2-1 του Μαρίνου, με αμφίεση δευτεροκλασάτης ροκ σταρ) ήταν πραγματικός αλκοολικός δυναμίτης. Επιτέλους είχαμε βρει κάποιες να παραβγούμε στην αλητεία… Αφού ήπιαν σχεδόν μονοκοπανιά τα πρώτα ποτά, παρήγγειλαν και δεύτερα σε πλαστικό ποτηράκι. Κι έπειτα μας πήραν αλα μπρατσέτα και ξαναμπήκαμε στο σύννεφο, στα πλακόστρωτα, στην έρημη πόλη μιας άλλης εποχής, με τις σκεπές που τις έκρυβε μια το μαύρο, μια το λευκό…

Μπροστά μου, λίγα μέτρα απόσταση, ο Σίγμα και η Καστανή να περπατούν, να χαριεντίζονται. Πλάι μου η ξανθιά, είχε γείρει το κεφάλι της στον ώμο μου, μου χε δώσει να κρατήσω το ποτό της και προσποιούνταν τη ζαλισμένη. Τότε λοιπόν συνέβη εκείνο που δεν θα ξεχάσει ποτέ ο Vita Mi... Την είδα να γυρνά… την καστανούλα εννοώ, όχι την ξανθιά, να μας ρίχνει μια κλεφτή ματιά και να λέει:
«Είναι τόσο όμορφα εδώ, τόσοοοοοο….»
Πριν όμως προφτάσει το στόμα της να ολοκληρώσει τη φράση, τα πόδια της πήραν πρωτοβουλία, έδωσαν μια και ξεκίνησαν απότομο τρέξιμο παρασέρνοντας τα καστανά μαλλιά της ευθεία μπροστά στον πεζόδρομο… Τα γέλια της σάλπισαν, τα τακούνια της χτύπαγαν ρυθμικά το πλακόστρωτο και την είδα να χάνεται μες την ομίχλη…
Αμέσως τα μαλλιά μου μάκρυναν, τα δόντια μου έγιναν κοφτερά, η ομίχλη μεταμορφώθηκε σε ψιλή χλόη, βρισκόμουν στη σαβάνα, η καστανούλα έγινε γαζέλα κι από μέσα μου ξύπνησε ο λέοντας με μιας! Έδωσα λοιπόν και γω μια και χωρίς δεύτερη σκέψη, άρχισα να τρέχω μες την ομίχλη, να την κυνηγώ… Ακολουθούσα το θόρυβο των βημάτων της, τα γέλια της, κι έβαλα τα δυνατά μου να την προφτάσω…
Σε λίγο έφτασα κοντά στη θάλασσα και αντίκρισα τα φώτα της παραλίας που έβαφαν πορτοκαλί την ομίχλη κι έμπλεκαν με τα γέλια της. Πλησίασα λαχανιασμένος και την είδα να κάθεται όρθια στην άκρη της θάλασσας με ανοιγμένα τα χέρια.

Την πλησίασα, την άρπαξα απ το χέρι, την γύρισα απότομα και την φίλησα στο στόμα χωρίς δεύτερη σκέψη! Το φιλί μας ήταν υγρό, καπνισμένο, παθιασμένο, σκέτος στρόβιλος… Ένας στρόβιλος που δεν κράτησε πάνω από λεπτό γιατί διεκόπη βίαια απ τα ξινισμένα βλέμματα του Σίγμα και της ξανθιάς.

Δεν έφταιγα εγώ, ο λέοντας που έκρυβα μέσα μου έφταιγε. Ίσως μόνο το αλκοόλ...

Πάντως με την καστανούλα περάσαμε ακόμα μερικά όμορφα βράδια κι έπειτα έφυγα απ την πόλη και δεν την ξαναείδα ποτέ…

20 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1:38 π.μ.

    α είσαι επικίνδυνος εσύ... και εγώ σου εμπιστεύτηκα την καλή μου.
    Ευτυχώς δεν ήταν ψηλή και ξανθιά ;)
    Καλημέρα φίλε... Ελπίζω το ποδαρικό μου να σου βγει σε καλό !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και γω που του εμπιστεύτηκα την candy τι κατάλαβα...πολλά περισσότερα από όσα δείχνω και λίγο λιγότερα από όσα καταλαβαίνει κανείς...


    Τι μου θυμίζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και ξέρω κι άλλα για αυτό το πλάσμα που ντύνεται λιοντάρι τα βράδια και κυνηγάει δακρυσμένες λέαινες...ιστορίες που τις λένε σαστισμένα κορίτσια σε κάθε μυστική γωνιά της πόλης

    Κι όποια δεν γνώρισε το vita mi δεν γνώρισε τίποτα. Ρωτήστε και την ομίχλη να σας πει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος8:44 π.μ.

    κείμενο με πάθος. αυτό δεν είναι το ζητούμενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παραδέχομαι ότι καλλιέργησα μια υποψία πως θα έσπρωχνες πρώτα την ξανθιά στη θάλασσα. Σου το 'χω πει: να προσέχεις όταν μπαίνεις στα σύννεφα - ο ουρανός σε ζαλίσει περισσότερο απ' όσο νομίζεις. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δηλαδή ένας αλλά λέων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίοοοοοος! Όταν λειτουργούμε με το ένστικτο τελικά, κερδισμένοι βγαίνουμε. Μόνο που χρειάζονται τα ξύδια πρώτα, για να το απελευθερώσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος12:27 μ.μ.

    Μ' αρέσουν τέτοιοι στρόβιλοι :)

    ΥΓ: όμορφη ιστορία, ξεχειλίζει με πάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος12:40 μ.μ.

    ειδες ποσο ζωντανες ειναι τελικα οι προσωπικες ιστοριες... :)

    ....φανταζομαι οτι η πολη δεν ειναι το Ναυπλιο και την ξανθια δεν την ελεγαν Σουζαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασυγκράτητος..ακριβώς αυτή την εικόνα είχα για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αι παγαινε.
    Με αναστάτωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Τα γέλια της σάλπισαν, τα τακούνια της χτύπαγαν ρυθμικά το πλακόστρωτο και την είδα να χάνεται μες την ομίχλη…"
    Έγραψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...και μετά; Ξανακοιμήθηκε το λιοντάρι μέσα σου; Αν όχι πρέπει ήδη οι λέαινες να ζυγιάζουν τις ματιές τους για το ποια θα ζευγαρώσει μαζί σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ παράφωνος
    Βρήκες και συ μέρα να κάνεις την παρθενική σου εμφάνιση…
    Καλώς τον!

    @candyblue
    Εσένα τι να σου κάνω; Να σου βάλω πιπέρι στη γλώσσα… Για ρίξε μια ματιά στο mail σου!

    @ ροϊδης
    Κείμενο που δεν φτάνει στο πάθος τη στιγμή, ούτε στο ελάχιστο…

    @ attalanti
    Αυτά ήταν τα παλιά τα χρόνια. Τώρα είμαι παιδί για σπίτι να μην σου πω ακόμα και για υιοθέτηση…

    @ αλεπού
    Ή ένας αλλά γάιδαρος!

    @ renata
    Το εκπαιδεύω να μου τα δίνει και χωρίς τα ξύδια…

    @ σεξ+πυρ
    Στρόβιλοι που σε παίρνουν και σε σηκώνουν…

    @ nuwanda
    Αν έχεις ζήσει, το ξέρεις πολύ καλά και το περιγράφεις με άλλη δύναμη…
    Όσο για το άλλο, μην ανησυχείς, καμία σχέση…

    @blogaki
    Αυτή ήταν μια σεκανς της ζωής μου. Έχω κι άλλες χιλιάδες που δεν κάνουν ούτε για απογευματινή τριτοκλασάτη σαπουνόπερα…

    @sorry girl
    Αυτό το φιλί ακόμα στριφογυρίζει στη σκέψη μου…

    @Sigmund
    Όταν τα γέλια σαλπίζουν, τα μάτια σπαθίζουν και βάφουν τα πάντα με έρωτα…

    @lupa
    Ακούει κανείς;… Ακούει λέω! Υπάρχει μήπως καμιά δακρυσμένη λέαινα ανάμεσα μας;…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξέρει κάποιος πως θα ανεβάσω ένα mp3 στο site;!

    Διαλέξτε ένα απ τα 5:

    1.Σάββατο βράδυ(live)- Στερεο Νοβα

    2. Du Hast – Rammstein

    3. Never there -cake

    4. Instunbul(not Constantinupole) – The might be giants

    5.Without you I am nothing – Placebo

    Για να δω γούστα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος12:49 μ.μ.

    Καλά που κρύβεις και τον λέοντα μέσα σου. Κοφτερά δόντια και γερά πόδια χρειάζονται πάντα. Έχε τα πρόχειρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελικά είδες...οι καστανές τραβάνε περισσότερο!!!! :Ρ
    Θα συμφωνήσω με το μπλογκάκι πάντως!!!
    Οσο για το τραγούδι μπες στο www.4shared.com, για να το ανεβασεις..και διαλέγω cake και Placebo

    Καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. είπες... ούζο με πορτοκαλάδα!!!
    μου θύμισες δεκαετία '80
    παραλιακές discoteque και αμμουδιές!
    χα χα χα... ακόμα δουλεύει ε;
    καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Dr Uqbar
    Ο καθένας κρύβει ένα ζώο μέσα του αλλά εγώ είμαι απ αυτούς που κρύβουν πολλά ζώα... Και γουρουνάκι και γαϊδουράκι, αμ πως...

    @julia
    H καστανές έχουν το χρώμα της γης γι αυτό τραβάνε τα σύννεφα...

    @melomenos
    Εγώ φίλε το ούζο το χω κόψει.
    Πολύ χημεία βρε αδερφέ, πολυ χημεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή