Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007

Είσαι για Βερολίνο;


.
Τυχερούλη…. Από 29-1 εως 4-2 παίζει στο Βερολίνο το πιο φεύγα φετσιβάλ video art και ψηφιακών τεχνών στην Ευρώπη. Γι αυτό και οι Vita Mi Barouk και Αλ Barouak αγόρασαν πριν καιρό εισιτήρια με easy jet (πήγαινε 1/2 , έλα 5/2). Εντωμεταξύ όμως ο Vita Mi άλλαξε δουλειά, έκατσε στον άξονα και δεν μπορεί να πάρει άδεια.
Μήπως θέλεις να εσύ να πάρεις τη θέση του Vita Mi στο Βερολίνο; Είσαι αρκετά τρελός για να πας ένα τετραήμερο μόνος στην καρδιά της πολιτιστικής Ευρώπης. O Al Barouak είναι προαιρετική παρέα. Έτσι κι αλλιώς θα ξημεροβραδιάζεται στο φεστιβάλ.

Τα εισιτήριο το χα πάρει 100 € αλλά δεν είμαι Σκρουτζ Μακ Ντακ. Αν σε ενδιαφέρει δώσε σήμα και θα την βρούμε την άκρη. Σημασία είχε να μην πάει χαμένο το Βερολίνο…

ΥΓ. Αν τύχει και πας μαζί με τον Αλ σε κάποιο bar να χεις το νου σου. Μετά το τέταρτο ποτό μπορεί να συμβεί οτιδήποτε, σε προειδοποιώ… Οι Barouak είναι σαν το ηφαίστειο. Από μακριά ένα θέαμα, από κοντά μεγάλος μπελάς…

8 σχόλια:

  1. vita mi, μακάρι να είχα άδεια και θα πήγαινα εγώ, γιατί η αχιλλειος πτέρνα μου είναι τα ταξίδια στο εξωτερικό. Δεν μπορώ να αντισταθώ. Βεβαια..Κχμ, Κχμ... τώρα που το σκέφτομαι...κχμ κχμ, θα 'πρεπε, εκτός από άδεια, να ήμουν και free γενικότερα, γιατί μετά το τέταρτο ποτό το μικρό βατράχι μεταμορφώνεται σε πριγκηπισσα και δεν λέει τώρα να μπλέκουμε σε τέτοιες καταστάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ να μπορούσα να έρθω εγώωωωωω! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Vita Mi, you and your monkey! Πολύ μ' αρέσει που ο Αλ δεν κολλάει σε μικρά και γήινα προβλήματα όπως μια αδειούλα. Κουράγιο, θα έρθουν καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ πολύ θα μου άρεσε να μπορούσα να πάω! Το Βερολίνο είναι στα υπόψιν μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ έχω κλείσει με EasyJet για Βερολίνο, τον Απρίλιο.(θάχει και καλύτερο καιρό)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος1:13 μ.μ.

    Συνήλθα.
    Πάμε Βερολίνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα χρειαστούν και βατραχοπέδιλα?
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @anima rana
    Λέει δεν λέει, εσύ ξέρεις καλύτερα… Όπως σου βγαίνει βατραχάκι μου!

    @georgia
    Έλα μωρέ δεν πειράζει, μια άλλη φορά, συμβαινουν αυτά και στις καλύτερες οικογένειες… Ουπς… Παρασύρθηκες Vita Mi δεν κοιτάς στον καθρέπτη!

    @Attalanti
    Μπορεί ο Αλ να είναι μουσάτος αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και μαϊμού! Από τότε που άρχισες να κάνεις παρέα με τον Ρομπιν, χαλασες παλιοκόριτσο…

    @αλεπού
    Και μένα ήταν γαμώτο…. Βρε συ όλο μαλακίες γίνονται τώρα τελευταία…

    @bebelac
    Σωστή η bebelac, σωστότατη…

    @αργυρενια
    Το άλλο με το βοσκό και το λύκο το ξέρεις…

    @sophia
    Έχεις πληροφορίες για πλημμύρες;… Ή μάλλον κάτι δεν έπιασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή