Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007

Το «ΑΑΑΑΑ εσύ…» βλέμμα!


.
Έχετε ακούσει ποτέ για το «Αααααα εσύ…» βλέμμα; Εκείνο το βλέμμα που μπορεί να αποκτήσει το «αντίπαλο δέος» σε ένα ραντεβού στα τυφλά μόλις ακριβώς σας συναντήσει. Εκείνο το βλέμμα που παίρνει τη θέση της φράσης που χει σκοντάψει πριν από λίγο στον οισοφάγο του και έχει μεταλλαχθεί σε λόξυγκα. Εκείνης της φράσης που αν μπορούσε να ακουστεί θα έλεγε: «Ααααα εσύ είσαι αυτός που έκανα τόση φασαρία…»

Πως αντιμετωπίζεται το «Αααα εσύ» βλέμμα
Κατά πρώτον δεν πρέπει να σας ρίξει με τίποτα. Τα μασάτε εσείς κάτι τέτοια βλέμματα; Εξάλλου θα μπορούσατε με μεγάλη ευκολία να είχατε και σεις ένα ετοιμοπαράδοτο «Ααααα εσύ βλέμμα» αλλά επειδή το χετε προπονήσει πολύ, το κρύβετε επιμελώς και προσπαθείτε να δείτε το ποτήρι μισογεμάτο.

Γιατί να δείτε όμως το ποτήρι μισογεμάτο;
Αν δεν το έχετε καταλάβει ακόμα παρότι σας το χουν πει εκατοντάδες φορές, ακούστε το άλλη μια απ το Vita Mi. H μισή ευτυχία κρύβεται στο να βλέπεις το ποτήρι μισογεμάτο. Την άλλη μισή επρόκειτο να σας την προσφέρει εκείνος που χει το «ΑΑΑΑΑ βλέμμα» αλλά επειδή βλέπει τα πράγματα αλλιώς(στάνταρ μισοάδεια), είναι καταδικασμένος να είναι δυστυχισμένος για πάντα. Να το δείτε λοιπόν μισογεμάτο γιατί στόχος σας είναι να το γεμίσετε κάποια μέρα κι αν περιμένετε απ τον «Ααααα…» χέσε ψηλά κι αγνάντευε…

Τι ψάχνω λοιπόν;
Ψάχνεις για κάποιον που δεν καλουπάρει ανθρώπους και πράγματα, κάποιον που δέχεται τα πράγματα όπως είναι, κάποιον που για να δει και το πως θα είναι μετά, είναι διατεθειμένος να δοκιμάσει. Ψάχνεις λοιπόν γι αυτόν που βλέπει επίσης το ποτήρι μισογεμάτο, ώστε να ενώσετε τα υγρά σας(συγνώμη τα νερά σας ήθελα να πω, προδόθηκες άχρηστε Barouak) και να ξεδιψάσετε πίνοντας απ το ίδιο γεμάτο ποτήρι…

Και γιατί μας τα λες όλα αυτά Vita Mi;
Ο Vita Mi έχει χορτάσει από χυλόπιτες και ξέρει. Γι αυτό και χωρίς καμία επιπλέον χρέωση σας μεταφέρει εμπειρίες από χυλόπιτες ετών. Στα blog είμαστε, γνωριμίες γίνονται, οπότε καταλάβετε, για το καλό σας τα γράφω βρε κουτά…

Το πιάσατε;Bold
Αισθάνομαι πολύ συγκινημένος γιατί μόλις έγραψα το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ της επόμενης Σεξουαλικής Επανάστασης! Αν ο καθένας μας ακολουθήσει τις παραπάνω συμβουλές, έχει να πέσει πολύ gamisi…

Επίλογος:
Κλείνοντας θα θελα να υπογ(ρ)αμμίσω εκείνο που πρέπει να θυμάστε απ όλα αυτά: Μακριά απ τα «Αααα εσύ βλέμματα» (σκατά στο λάκο σου παλιοδηθενοπαπαροσαυρόγατε) και κοντά στα μισογεμάτα ποτήρια, για να ξεδιψάσετε παρεούλα και να γουστάρετε αγκαλιά…

ΥΓ.Άντε Vita Mi Barouak και του χρόνου στο Cosmopolitan…

25 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mόλις σε διάβασα, θυμήθηκα κι εγώ κανά δυο τέτοια βλέμματα! (μακριά από μας λέμε!!) Δεν το είχα σκεφτεί όμως έτσι και ομολογώ ότι μου έκανε ένα "κλικ"! (δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητή, όταν προσπαθώ να εξηγήσω κάτι δεν είμαι και πολύ κατατοπιστική αλλά κάνε μια προσπάθεια!) Μόλις απέκτησες τον πρώτο σου οπαδό και ακόλουθο στην επόμενη Σεξουαλική Επανάσταση που ξεκίνησες! ;) Kisses! (α, και ευχαριστώ! τονωτικότατο το post σου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11:24 μ.μ.

    Μετά το "ΑΑΑΑ εσύ" βλέμμα που παίχτηκε μπροστά στα μάτια μου μεταξύ δύο γνωστών προχθες, συναντήθηκαν εκ νέου αναπάντεχα, ακολούθησε η ατάκα: "Εσύ μου είχες μιλήσει πρώτος! Δε φταίω εγώ".
    Αλλά βαριέμαι να γράφω όλη την ιστορία ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Keep up the good work, cosmo boy!!!! Κάντο 1,200 λέξεις και την Παρασκευή το πρωί να είναι πάνω στο γραφείο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω δεν τα πιανω αυτα τα βλεμματα γιατι ειμαι ορνιο. Και αυτο μου εχει βγει σε καλο, γιατι σκεφτεται ο αλλος wtf τοσο γαματη ειναι και δεν το βλεπω; Ε και μου δινει αλλη μια ευκαιρια, αλλα εντωμεταξυ εχουμε περασει στο 2ο 3ο 4ο ποτηρι αλκοολ και πλεον δεν μπορει να εστιασει σε μενα για να μου ριξει αυτο το βλεμμα και ολα καλα. Τα υπολοιπα λογοκρινονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχή και κατάρα δηλαδή σου δίνεις... (περί Cosmopolitan ομιλώ) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα δεν μου'χει τύχει ποτέ γιατί είμαι θεά!!!:p
    Πέρα από την πλάκα, πολύ όμορφα τα λες και σίγουρα μας κάνεις να νιώθουμε καλύτερα που ακόμα κι ένας vita mi τρώει χυλόπιτες σαν εμάς τους κοινούς θνητούς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χμμμμμ σαν να εχεις δίκιο! Ευτυχώς για μένα ...οταν το έζησα αυτό το βλέμα, ήταν και από τις δύο πλευρές...το δικό μου ήταν πιο ξινισμένο μάλιστα... Ειμαι πολύ εγωίστρια για να το πάρω προσωπικά!!!
    Ωραιοτατο πόστ. Το Cosmopolitan ειναι μπας κλας, προτείνω Marie Claire!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. A, ναι; Υπάρχει τέτοιο βλέμμα; Άκου εκεί, που βλέπουν "Ααααα εσύ" το barouakάκι μας! Βουρ στον καθρέφτη θέλουν κάτι τέτοιοι, ΒΜ, έστω και δεμένοι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Ψάχνεις για κάποιον που δεν καλουπάρει ανθρώπους και πράγματα".
    Φοβάμαι ότι θα ψάχνω για πολύ ακόμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όποιος τολμήσει να μας ρίξει τέτοιο βλέμμα και να προσβάλει τον απαραίτητο, χρήσιμο και αναγκαίο πρωτογενή ναρκισισμό μας, να πάει να πνιγεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος1:16 μ.μ.

    Μάλλον συναισθηματική επανάσταση κηρύτεις γιατί όταν πρόκειται για σεξ το ποτήρι πάντα είναι...ξέχειλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2:27 μ.μ.

    Ααααα εσύ...πάλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οδηγίες προς... ναυτιλομένους, πολύ χρήσιμες πράγματι!

    Τα παθήματα μαθήματα να υποθέσω;

    Βουρ για τα επόμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χιχι, δεν φτάνει μόνο να βλέπεις το ποτήρι μισογεμάτο, πρέπει να το βλέπεις έτσι με την γνώση πως αυτό που λείπει από κει γεμίζει ήδη εσένα, και αυτό που βρίσκεται ακόμα, είναι προς μελλοντική σου κατανάλωση! (Total απληστία, ε?). Ένα ποτήρι που χρησιμοποιείται, δεν βρίσκεται ποτέ ξεχασμένο στο ντουλάπι!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωχ, έλα που δεν κρύβεται αυτό το ... τιμημένο το βλέμμα, έχω προσπαθήσει επί ματαίω! να ξέρεις ότι τις περισσότερες φορές είναι αυθόρμητο, άρα αληθινό, άρα καλύτερα να το ξέρεις ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χτες βράδυ βρέθηκα σε μια παρουσίαση βιβλίου του Τατσόπουλου. Εκείνος ανέφερε ότι όταν ήταν έφηβος, έβγαινε συχνά ραντεβού στα τυφλά. Όπως επίσης εξήγησε στα πεταχτά το «Ααααα εσύ», βλέμμα. Εγώ απλώς το σημείωσα και το ανέπτυξα σαν να ταν εκείνος ο δάσκαλος και γω το μαθητούδι που έπαιρνε εργασία για το σπίτι. Όχι ότι δεν μου χει τύχει. Ακριβώς επειδή μου χει τύχη και είναι συχνό φαινόμενο στα blog, γι αυτό και με ερέθισε και το έραψα…

    @ giorgia
    Πρέπει να μαζευτούμε μαζί όλοι οι οπαδοί να κάνουμε πορεία στο κέντρο της Αθήνας κι έπειτα να καταλήξουμε στο δασάκι κάτω απ την Ακρόπολη και κει να γίνιε του Θεού Διόνυσου το κάγκελο!!

    @keimgreek
    Μην ανησυχείς την πέρασε την εικόνα με λίγες αράδες…

    @lost
    Άμα πληρώνεις με τη λέξη το κάνω και 5000!!

    @ misirlou
    Σε βλέπω και σένα άξια ιέρεια του Θεού Διονύσου. Είσαι για «πορεία», μπανάκι, μανάκι…
    Δες τι έγραψα στην giorgia να καταλάβεις…

    @ αλεπού
    Με ηρωνέυομαι λίγο γιατί μεταξύ του άρθρου 16, των αγαπημένων μου bar και του βλέμματος διάλεξα το τελευταίο…

    @blogaki
    Κοινούς θνητούς; Ο μην έχει φάει ποτέ χυλόπιτα πρώτος το λίθο βαλέτο….

    @ julia
    Βρε συ… σκέφτομαι να φτιάξω και γω ένα γυναικείο περιοδικό. Θα το πω: «Μωρή Κλαιιιιιιιιιιιρρρρρρρρ!»…

    @ attalanti
    Θα σου μιλήσω σαν προφήτης(;;;;;;;!!!). Μην λες μεγάλες κουβέντες γιατί πριν ο πετεινός λαλήσει τρεις, μπορεί να μ αρνηθείς…

    @ θεριο
    Να πω και μια μλακία γιατί η ώρα πέρασε; Δεν έχει σημασία η Ιθάκη, το….

    @bebelac
    Πολύ σωστά τα είπες γλυκιά μου φρουτόκρεμα…

    @ d-sperando
    Σεξουαλική, συναισθηματική… επανάσταση να ναι κι ότι να ναι!!

    @σεξ+πυρ
    Αααααα και συ… πάλι!!
    ;)

    @ εβελινα
    Έτσι ακριβώς! Ααααιιι σιχτήρ και ντιρλη ντίρλη πάλιο χανούμ!!

    @ καπετάνισσα
    Ο Barouaaaaak ποτέ δεν πεθαίιιιιινει, δεν τον σκιάζει φοβέρα καμιάααααααα
    Μόνο λίγοοοοοο καιρό ξαπωσταίνειιιιιιι και ξανά προς τη δόξα τραβατραβατραβά!!!

    Και ξανά….. βουρρρρρρρρρρρρ λέμε!!

    @ sophia
    Ενά νερό κυρά Βάγγελιώωωωωω, ενά νερό κρυόοοοοο νερό….
    Από πούθε κατευαίιιιινει…. Κοπελιά μου παινεμένη…
    Αυτό ξαναπέστο κι ας ειπες το κορίστι Βαγγελιώ αντί για Σοφία. Λοιπόν.... Κοπελιά μου παινεμένη!

    @rafinnata
    Βρε συ τι μου πες τώρα; Κατέριψες τη θεωρία μου με λίγες φράσεις. Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ κινδυνέυει… Κάποιος εθελοντής να συλλάβει τη Rafinnata???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να μου επιτρέψετε να ευχαριστήσω τον βήτα μι για το κοινωνικό λειτούργημα που εκτελεί, για την σοφία που μοιράζεται μαζί μας και για το ότι σκέφτεται μόνο το καλό μας.
    (είμαι πολύ συγκινημένη... σνιφ)


    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χεχε, ποιός είπε ότι το ποτήρι έχει μέσα νερό??
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ triantara

    Αν δεν το χεις διαβάσει καν το γρήγορα. Σου πάει γάντι...

    http://barouak.blogspot.com/2006/12/2006-1.html

    @sophia

    Και τι έχει μέσα, νέκταρ, νέκταρ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προσυπογράφω το σχόλιο της τριαντάρας, γι ανα μην επαναλαμβάνομαι(περί κοινωνικου λειτουργήματος) και Εβελίνας( περί σιχτιρίσματος)! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάρα πολύ ψαγμένο σε βρίσκω!
    Να΄σαι καλά - μου έφτιαξες το βράδυ - βραδυάτικα στο Αμστερνταμ
    (Η χυλόπιτα ΔΕΝ είναι τρόπος ζωής ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ...Ειναι τρόπος σκέψης ?
    (αυτό πάντως εγω διάβασα στο ποστ - και μου άρεσε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νέκταρ? Πφφ.... Τουλάχιστον τεκίλα ή ρούμι ή Dalwinnie και πάει λέγοντας... Κάτι βρε παιδί μου με έναν αξιοπρεπή βαθμό εξάτμισης...
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ renata
    Εγώ προς το παρών προσυπογράφω την Ερωτική Έκσταση, μελλοντικά βλέπουμε…

    @ Χρίστος
    Βρε συ, από μένα περιμένεις να «φτιαχτείς» στο Άμστερνταμ…
    ;)

    @Sophia
    Τελικά εμείς οι δυο φαίνεται ότι βράζουμε στο ίδιο καζάνι αποστάξεως…

    ΑπάντησηΔιαγραφή