Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006

Γάμος με συνοικέσιο…



Χτες γύρισα σπίτι κουρασμένος απ τη δουλειά, έβαλα το κλειδί στην πόρτα, άνοιξα, μπήκα κι αντι να βρεθώ στην τραπεζαρία του σπιτιού μου, βρέθηκα στο σαλόνι του πατρικού μου. Στο δεξιά καναπέ αντίκρισα τις χαμογελαστές φατσούλες της μανούλας και του πατερούλη(όχι το Στάλην, του Θωμά!) και απ την άλλη τη σκατόφατσα του Αλογοσκούφη και της Μαριέττας που ‘ταν πιασμένοι χέρι-χεράκι και με κοιτούσαν σαν χλωρο-λούκουμο.

Σίγουρα ονειρευόμουν! Φυσικά και ονειρευόμουν γιατί στην αντικρινή πολυθρόνα καθόταν μια κοπελιά που έφερνε μεταξύ της Μόνικα Μπελούτσι, της Μέρλιν Μονρό και του Μάγου Μέρλιν γιατί με μάγεψε με την ομορφιά της και βούλιαξα σε μια άλλη πολυθρόνα, κοιτάζοντάς την σαν ερωτευμένος ηλίθιος…
«Από δω η Ζωή!», μου είπε η μητέρα μου. «Η κόρη της Μαριέττας και του Αλογοσκούφη!»
Τι χαρά! Ξανά! Τι χαρά!!
«Ζωήηηηηηηη!!», είπε αυστηρά εκείνη ακριβώς τη στιγμή η Μαρίεττα και η Ζωή, η Ζωή μου, πετάχτηκε πάνω τρομαγμένη.
«Συγνώμη μητέρα. Ξεχάστηκα!»
Πήγε ως την κουζίνα, έφερε ένα γλυκό κουταλιού και το άφησε μπροστά μου στο τραπεζάκι. Αμέσως μετά ακολούθησε άκρα του τάφου μούγκα στη στρούγκα. Όλοι περίμεναν πλέον με αγωνία την επόμενη κίνηση του κελεπουριού, δηλαδή εμού. Εκείνη ακριβώς τη στιγμή γίναμε μάρτυρες του συναγερμού πείνας που ξεπήδησε άθελα μου απ το στομάχι μου, κάνοντας: γουρρρρρρρρρρ.

Δεν έβαλα τίποτα το κακό στο νου μου, εξάλλου πείναγα του… γκέη και χλαπάκισα το γλυκό σαν πεντάχρονος Κογκολέζος σε στρατόπεδο συγκέντρωσης προσφύγων. Τότε λοιπόν πετάχτηκαν όλοι πάνω κι άρχισαν τις αγκαλιές και τους πανηγυρισμούς. Ορκίζομαι ότι κάποιος φώναξε ακόμα και Γκοοοολ.
Με πλησίασε λοιπόν η Μαριέττα και προσφέροντάς μου το χέρι της κόρης της μου είπε:
«Το ήξερα εγώ ότι έχεις μυαλό και θα δεχόσουν να φας το γλυκό, θα δεχόσουν το χέρι της κόρη μου ακολουθώντας αυτό το παραδοσιακό έθιμο.»
Μααααα… το γλυκό το έφαγα γιατί πείναγα, δεν ήξερα ότι ακολουθούσαμε κάποιο εθιμοτυπικό, γαμώ τα έθιμά μου, γαμώ! Κρατούσα όμως ήδη το χέρι της Μέρλιν-Μόνικα που την έλεγαν Ζωή και δεν έβγαλα λέξη, σκεφτόμενος: «Άσε μην πω καμιά μαλακία και πάρουν πίσω το μωρό!»

Αισθανόμουν πολύ περίεργα, δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω. Προς στιγμή επέστρεψα στην κατάσταση του πεντάχρονου Κογκολέζου και μου ‘ρθε να την πετάξω έξω και να τους καταβρέξω με το πουλάκι μου. Κρατήθηκα όμως γιατί βρισκόμουν σε όνειρο και θα έβρεχα τα σεντονάκια μου. Πραγματικά την επόμενη στιγμή βρέθηκα στο κρεβάτι μαζί με τη Ζωή και οι δυο γυμνοί κάτω απ τα σεντονάκια. Την αγκάλιασα και προσπάθησα να της κάνω έρωτα, ενώ ακριβώς πάνω απ τα κεφάλια μας, πάνω απ τα σεντονάκια μας συγκεκριμένα, βρισκόταν σε απαρτία όλο το σόι φωνάζοντας ρυθμικά:
«Μέσα! Μέσα! Μέσα!»
Κι όλα αυτά ενώ εγώ προσπαθούσα να μπω μέσα στη ΖΩΗ ΜΟΥ. Όσο όμως κι αν προσπάθησα τρύπα δεν βρήκα. Κι όταν ησύχασαν οι φωνές και τόλμησα να τραβήξω το σεντόνι, την έψαξα καλά, την έψαξα παντού αλλά τρύπα δεν βρήκα.
«Ζωή μου!», της είπα αλλά απόκριση δεν πήρα.
Σήκωσα το κεφάλι μου, την κοίταξα στο πρόσωπό αλλά η Ζωή, η Ζωή μου, είχε γίνει μα κούκλα. Μια κούκλα όπως εκείνες που ναι φυλακισμένες στις βιτρίνες των φτηνομάγαζων.

Δεν έχασα χρόνο. Την πέρασα στον ώμο και την κουβάλησα κάτω στο δρόμο. Τότε συνειδητοποίησα όμως ότι από πίσω μας ακολουθούσαν τα παιδιά μας. Πλαστικά πλευμομπήλ που έκαναν βήμα σαν στρατιωτάκια σε παρέλαση.
Απ το πουθενά έπεσα πάνω στο Αλογοσκούφη και τη Μαρίεττα. Του πετάω την κούκλα στην μάπα και του λέω:
«Κοίτα πως κατάντησες της Ζωή μου, Αλογοσκούφη! Χαλάλι σου!»
Εκείνος την πήρε αγκαλιά και τράβηξε Δυτικά, ενώ ταυτόχρονα η Μαρίεττα έδωσε σήμα στα στρατιωτάκια-παιδιά μου τα οποία την ακολούθησαν με ρυθμικό βήμα προς την αντίθετη κατεύθυνση. Κι εγώ έμεινα μετέωρος στο πεζοδρόμιο, κοιτάζοντας εναλλάξ τη «Ζωή μου!» και τα «Παιδιά μου!» να απομακρύνονται.
Έτσι λοιπόν έμεινα μετέωρος, είμαι μετέωρος, για πόσο ακόμα θα ‘μαι μετέωρος;

Χτες το βράδυ είδα ένα όνειρο καθώς περπατούσα στο πεζοδρόμιο της Πανεπιστήμιου…

34 σχόλια:

  1. πέρασες στην άλλη πλευρά πια. Ευρηματικότητα που σε κάνει να κρατάς την αναπνοή σου,για το τι έπεται.

    Η πανεπιστημίου είναι δρόμος ονείρων,να το ξέρεις αυτό.
    Την επόμενη φορά που θα περάσεις να έχεις τα μάτια σου κλειστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθε δρόμος είναι δρόμος ονείρων Candyblue κι εγώ δεν σκοπεύω να γίνω τυφλός ταξιδιώτης…
    Ακόμα όμως κι αν κάποιος με πλησίαζε από πίσω και μου έκλεινε τα μάτια με τα δάχτυλα του, η ανάσα του, οι ήχοι, οι μυρωδιές, το δροσερό αεράκι θα γεννούσαν από μόνα τους το όνειρο μπροστά στα έκπληκτα μάτια της ψυχής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι τυφλός ταξιδιώτης...δεν το εννοούσα έτσι. Απλά σκέφτηκα ότι τα όνειρα έρχονται μόνο με κλειστά μάτια...εκεί ανοίγουν οι πύλες τους.

    Νομίζω ότι εσύ ο ίδιος γεννάς από μόνος σου ένα όνειρο.
    Κάθε μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αγαπητέ vita mi barouak... τι απιστευτο μυαλό που έχετε?
    έχω μείνει με ένα αχνό χαμόγελο γεμάτο έκπληξη...
    εγώ και δεν μπορώ να πω τίποτα! speechless? πως το καταφέρατε αυτό?
    [...]
    ναι σιγά μη δεν έλεγα τίποτα...
    ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!(λέω)

    καλημερίτσα

    *****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Candyblue
    Το ήξερα ότι ήταν δικά σου τα δάχτυλα που μου έκλεισαν τα μάτια. Αναγνώρισα τη μυρωδιά σου…

    @ Bereniki
    Εγώ τώρα τι να πω; Ότι μπορώ κάνω, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο… Πάντως ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια + χαίρομαι που σου άρεσε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lucy in the Sky with Diamonds!
    (με πιάνεις έτσι;!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος2:43 μ.μ.

    το όνειρο είναι αλληγορικό αλλά αν ισχύει εκφράζει παράλληλα και πολλά αληθινά άγχη..είναι σύνηθες στους βλέποντες πολλά όνειρα..υπομονή και τι να πούμε....με ένα καλό κορίτσι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ sorry girl
    Προσπαθώ και νομίζω σε πιάνω, παρ ότι είσαι πολύ ευέλικτη για... golden mine-shaft.

    @ spesialK
    Με ένα καλό κορίτσι μόνο;! Αφού το κορίτσι στο κείμενο, συμβόλιζε τον πόθο, τον έρωτα για την αληθινή ΖΩΗ, την αληθινή ζωή του καθενός… Το κορίτσι δεν ήταν παρά η «σιδερογροθιά» που χρησιμοποίησε o Μπάρουακ για να χτυπήσει εκείνους που ραντίζουν με δυστυχία τη Ζωή μας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άντε βρε και καλούς απογόνους! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος4:46 μ.μ.

    Εκπληκτικό...αδερφούλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ nosyparker
    Ανθεκτικούς πλαστικοποιημένους απογόνους…
    ;)

    @ anonymous
    Να ‘σαι καλά αδερφούλα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας...καταλάθος πέσαμε στο blogικό σας...και μείναμε άφωνοι.

    Πολύ καλό...και αληθινό...σε πολλά σημεία!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. φοβερο...σε αφηνει με μια αισθηση αγωνιας, εναν κομπο στο στομαχι...
    σα να "διαβαζω" εναν πινακα του F.Bacon, του βγαζω το καπελο στη μαστορια,ανατρεχω συχνα σ'αυτον για μια δοση ονειρικού κυνισμου, ομως δε θ'αντεχα να εχω ενα εργο του σπιτι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όλο για γάμους γράφετε τελευταία...δεν το σκέφτεστε καλύτερα... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ giramondo
    Δεν επιθυμώ να σας αφήσω άφωνη αγαπητή, θ μ άρεσε πολύ να στήναμε μια χορωδία…

    @ Tamara de lempicka
    Δεν έχω υπόψη μου το ζωγράφο που λες. Μήπως μπορείς να μου στείλεις κάτι δικό του ώστε να πάρω μια ιδέα;

    @ Bitch girl
    Πάντρεψα τον αδερφό μου πριν λίγο καιρό και το έχω επεξεργαστεί αρκετά μέσα μου το θέμα. Γι αυτό και τόσα post τριγυρίζουν στην εν λόγω θεματολογία…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. βεβαιως...παρε ανασα και...δες εδω...

    http://www.humanitiesweb.org/human.php?s=g&p=c&a=s&ID=275
    ή
    http://www.ibiblio.org/wm/paint/auth/bacon/crucifixion/
    ή
    http://www.ibiblio.org/wm/paint/auth/bacon/

    αν και μου φαινεται καπως που σε ριχνω στα σκληρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος11:26 μ.μ.

    υπάρχει αληθινή Ζωή, έτσι όπως την επιθυμείς?

    το με ένα καλό.....ήταν χιούμορ επί του θέματος ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Tamara de lempicka
    Ευχαριστώ Tamara μου, θα σερφάρω με την ησυχία μου με την πρώτη ευκαιρία..

    @ specialK
    H ζωή μας είναι ένα πείραμα που εξελίσσεται σ ένα περιορισμένο δοκιμαστικό σωλήνα. Αν καταφέρουμε έπειτα από ώρες εργαστηριακών μελετών, ανατινάξεων κι απωθητικών οσμών, να γίνουμε καθαροί, ελεύθεροι, αληθινοί, δηλαδή ο πραγματικός εαυτός που κρύβουμε μέσα μας, τότε ίσως ανακαλύψουμε το αντίδοτο στη δυστυχία…
    Ίσως τα λόγια μου ακούγονται καμιά φορά σαν μεταμοντέρνα παπαδίστικα, γι αυτό: "Ακάκιε μην ξεχάσεις τα μακαρόνια να 'ναι Μίσκο!" (χιούμορ, χιούμορ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. pes mou th gnwmh sou otan ta deis, an kai fantazomai....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος12:03 μ.μ.

    εσύ χαραμίζεσαι. Το εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Tamara de lempicka
    Ok! Όταν μπορέσω θα σου δώσω σήμα. Η μέρα είναι δύσκολη…

    @ argyrenia
    Λες εσύ τώρα… Λες ε;…
    Ξέρεις όμως τι έλεγε ένας σοφός φίλος: «Στην Ελλάδα ζουν 11 εκατομμύρια αδικημένα ταλέντα»
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος1:59 μ.μ.

    θα ήθελα να πιστεύω ότι είμαστε δέσμιοι περιορισμένης λογικής συμβάσεων σε ένα άπειρο χωροχρόνο και όχι σε δοκιμαστικό σωλήνα...όπως οι θνητοί και οι Αθάνατοι του Μπόρχες.....καταλαβαίνω πάντως....
    Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μακάρι να ‘χεις δίκιο specialK και ακόμα περισσότερο μακάρι να καταφέρω να το πιστέψω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έτσι λοιπόν έμεινα μετέωρος, είμαι μετέωρος, για πόσο ακόμα θα ‘μαι μετέωρος;

    Ίσως να μείνουμε μετέωροι ως που να ρίξουμε τα τείχη μας.

    όντως η Πανεπηστημίου είναι δρόμος ονείρων τη νύχτα και δρόμος εφιαλτών την μέρα.

    Καλησπέρα παίχτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ sigmataf
    Καλώς τον… μετέωρο συμπαίκτη! Για να γκρεμίσουμε τα τείχη χρειαζόμαστε όλα τα σφυριά που παρελαύνουν στο «The wall» και τον Gilmour να σολάρει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Διάβασα για Γκίλμουρ και σφυριά και ήρθα!
    Αν αναφέρει κανείς κάποιες λέξεις κλειδιά με βρίσκει η αναζήτηση!χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ renton
    Κι εγώ έπαθα την πλάκα μου με το σχόλιό σου…

    @ sorry girl
    Shine on you crazy diamond!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και ξανάρθα!
    Όσο συνεχίζεις να αναφέρεις λέξεις-κλειδιά θα έρχομαι και στο τέλος θα κολλήσει η σελίδα σου..χεχεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Επειδή δεν είσαι «καλό κορίτσι», θα ποστάρω κάτι για να πλημμυρίσω το υπόγειο σου! Sorry girl…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παρα το γεγονός ότι άργησα να σας πάρω είδηση, είστε αποκάλυψη κύριε.
    Τα σέβη μου στην κυριολεξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Alzap
    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Αλλά και ‘γω απ την πλευρά μου, πώς να μην υποβάλλω τα σέβη μου, ανακαλύπτοντας το ορυκτό « on blogger since December 2000» σκαλίζοντας το προφίλ σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος7:34 μ.μ.

    Φίλε είσαι ποιητής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ποιήματα γράφω μονάχα αν μου σφυρίξεις το σκοπό…

    ΑπάντησηΔιαγραφή