Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 27, 2006

Πρόσκληση σε γάμο, μια παγίδα…

…κι ένα αντί–κωμικό γεγονός



H ορχήστρα παίζει ρομαντικές μελωδίες κι εγώ τις αναπλάθω μες τη σκέψη μου και τις βαφτίζω Αργεντίνικες. Το παρκέ της πίστας είναι αστραφτερό αλλά άδειο, μόνο, σχεδόν μελαγχολικό. Τριγύρω μου δεκάδες τραπέζια με καθισμένα πρόσωπα, χέρια, γραβάτες, χρυσαφικά, μορφές όλων των ζωικών αποχρώσεων που παρατηρούν, χλαπακίζουν, πίνουν, γελούν.

Να σου όμως κάτω από ένα τραπέζι ξεπροβάλει ένα μικρό χαμογελαστό ζουζούνι που κατευθύνεται μπουσουλώντας στο κέντρο της πίστας. Εγώ κάθομαι πρώτο τραπέζι. Απέναντί μου ο γαμπρός. Το μικρό θηλυκό ζουζούνι μια κοιτά εμένα, μια το γαμπρό. Συναισθηματικό ηφαίστειο η ψυχή μου, γίνεται έκρηξη και σηκώνομαι όρθιος…

Όχι, δεν ήμουν εγώ αυτός που το πήρε στην αγκαλιά του. Δεν ήμουν εγώ αυτός που το σήκωσε ψηλά και χόρεψε μαζί του στην άδεια πίστα. Δεν ήμουν εγώ αυτός που οδηγούσε τα βήματα, ήμουν τυφλός χορευτής και είχα μάτια μόνο για εκείνη, την τοσοδούλα μάνα, αδερφή, ερωμένη, ανιψιά, κόρη…

Γύρισα και κοίταξα το γαμπρό. Με κοίταζε κι αυτός με το κοφτερό του βλέμμα. Εγώ, ο αδερφός του γαμπρού είχα σχεδόν βουρκώσει και συνέχιζα να χορεύω με τη λιλιπούτεια παρτενέρ που έλαμπε ανάμεσα σε κεριά, λουλούδια κι αρώματα.
Πόσες και πόσες φορές δεν είχα αναθεματίσει γάμους, έρωτες, οικογένειες, σκοτούρες; Πόσες και πόσες φορές δεν είχα θυσιάσει αμνούς στο βωμό του ελεύθερου καβαλάρη; Ο κουρσάρος μέσα μου όμως δάκρυσε και ζήλεψε τον αδερφό.
Εκείνον που μικρό φώναζαν στις αλάνες Μαραντόνα, τον πιο θαρραλέο άνθρωπο που έχω γνωρίσει ποτέ! Ας αποφλοιωθώ όμως απ το λευκό μανδύα. Ας γίνω ωμός, κυνικός κι ας επιστρέψω στο γρανιτένιο πιθάρι μου.

Πρόσκληση σε γάμο-αγγελία
Ο γάμος του Vita Mi Barouak και της… (εδώ συμπληρώνεται το όνομα σας) πρόκειται να πραγματοποιηθεί στον Ιερό ναό του Προφήτη Ηλία (σε όρος της επιλογής σας, αρκεί στο βάθος να βλέπει θάλασσα), την ημέρα που το δεύτερο φεγγάρι του Αυγούστου θα στέκει στον ουρανό.

Υπογραφή
Ο ζηλιάρης αδερφός του γαμπρού και η… (πάλι εδώ συμπληρώνεται το όνομα σας)

Απαραίτητα προσόντα:
Να είστε γυναίκα έτοιμη να αποκαλύψει τις αδυναμίες της.

Απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα:
Φορολογική ενημερότητα ή έστω μια υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105 αναφορικά με τα περιουσιακά σας στοιχεία(τίποτα άλλο)

26 σχόλια:

  1. Τα δύο τελευταία (προσόντα και συνοδευτικά έγγραφα σε συνδυασμό):
    Η έλλειψη περιουσιακών στοιχείων θεωρείται αδυναμία;



    (Η τρυφεράδα πάντως, που σαν μετάξι ξεδιπλώνεις, όχι)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχώρα με καπετάνισσα που κάτω απ την μεταξένια παγίδα του δάσους υπάρχουν κοφτερές λόγχες...

    Όχι φυσικά και δεν είναι αδυναμία η έλλειψη περιουσιακών στοιχείων. Αν παρέμενα όμως τρυφερός μέχρι το τέλος του κειμένου, ο μέσα μου κουρσάρος θα πυρπολούσε τα μαλλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος12:55 μ.μ.

    Τι γλυκός... Σου εύχομαι να ανταποκριθούν στην αγγελία κοπέλες σαν τα κρύα τα νερά, με μεζονέτες, κτήματα, περίπτερα και ελιές.

    Άντε να έχεις κι εσύ το ζουζουνάκι σου σύντομα.

    Πρόσεξε μόνο μην πιαστείς στη φάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O Προφήτης Ηλίας Βασιλικών σου κάνει; Βλέπει και θάλασσα στο βάθος. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ argyrenia
    Και πολλά ζα, αργυρένια, και πολλά ζα… Για να βάζω καβάλα το ζουζούνι κάθε μέρα και σε διαφορετικό και να το πηγαίνω άτα…

    @ nosyparker
    Προφήτης Ηλίας με θάλασσα να ναι κι ότι να ναι. Εξάλλου τα περισσότερα μόρια τα έχει η φορολογική ενημερότητα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα; :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ax kale mou vita mi...se lygise ki esena h skepsh tou diadoxou...oso gia ta periousiaka,pontarw pws einai gia to ksekarfwma(shsss...)
    Ti na sou kanw pou me petyxes se epoxh arnhshs kai mexri na to kseperasw tha se exei tyliksei sigoura kapoia allh(krima giati kai ton hlia exw, kai ton elaiwna, kai ton kolpo oloklhro gia thea..xaxa!)
    ....kai pou elega perhfanh stis files mou oti oi blogger einai pio sovaroi apo chat gnwrimiwn...axaxaxa......! ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Nosyparker
    Αν συμφωνήσεις να σηκώσουμε πειρατική σημαία, φύγαμε...

    @ Tamara de lempicka
    Τώρα εγώ τι να πω Tamara μου; Είσαι καταιγίδα!
    Το μόνο που χω να επισημάνω είναι ότι μπορεί να μην είμαι τόσο σοβαρός, έχω όμως ΣΟΒΑΡΟ σκοπό... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος6:04 μ.μ.

    Ο κουρσάρος ξεψυχά. Δεν το βλέπεις; Στο επόμενο παρόμοιο post θα καταλαμβάνει δύο σειρές. Στο μεθεπόμενο θα είναι νεκρός...
    Ή μήπως το αντίστροφο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. με ολη τη συμπαθεια που σου εχω, ας μη σε ξερω, και χωρις να θελω να σκισω τα διχτυα που απλωσες...
    αυτα ειναι μπουρδες αγαπητε βιτα μι...
    μονο οταν ενας αντρας συνειδητοποιησει οτι μια γυναικα τον εχει συγκλονισει πραγματικα...και τοσο πολυ δε θελει να χασει αυτο το συναισθημα... που δενεται μονος του στο καταρτι του ερωτα της... και το μονο πιο πολυ που μπορει να κανει... ειναι να δημιουργησει αυτο που θα του θυμιζει για παντα αυτο το συναισθημα...ολα τα αλλα ειναι περαστικα...
    περαστικα σας...
    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Dr.Uqbar
    Λες Dr. Uqbar, λες; Τουλάχιστον δεν φοβάμαι να τραβήξω με το γάντζο το μαύρο κάλυμμα απ’ το δεξί γυάλινο μάτι μου και να αποκαλύψω το τούνελ που οδηγεί στα βάθη της ψυχής μου…

    @ Tamara de lempicka
    Δεν έριξα δίχτυα Τamara de lempicka. Δεν είμαι ψαράς αλλά γεωργός που καλλιεργεί λεκτικούς δρόμους πάνω στη χέρσα ψυχή μου. Μια την καρφώνω ωμά με το σατιρικό τσαπί μου, μια την ποτίζω με τρυφεράδα, κι έτσι συνεχίζω εναλλάξ ώσπου να ‘ρθει ο καιρός να σηκώνω το σπαθί μου και να θερίσω τον καρπό. Κι έπειτα πάλι απ την αρχή ώσπου η χέρσα γη να γίνει φως…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τροπος του λεγειν βιτα μι...
    εξαλλου αυτες οι εναλλαγες σου ειναι που με κανουν να σε διαβαζω γιατι αυτες ειναι και το δικο μου χαρακτηριστικο(αν και πολλες φορες εξ'αιτιας τους δε μπορω να συννενοηθω...)
    Η δουλεια του γεωργου ειναι μια τιμια δουλεια.Ενω εξαρταται απο τα στοιχεια της φυσης, ο προσωπικος κοπος του γεωργου ειναι πολυ σημαντικος για το αποτελεσμα...Συνεχισε να καλλιεργεισ(αι)...
    Καλο βραδυ...
    (Απο αλλου ξεκινησαμε γι'αλλου κι αλλου βρεθηκαμε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό βράδυ φως που κοχλάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι έγινε τώρα; Μ' έφαγε λάχανο η tamara :-S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γιατί ντε και καλά σε προφήτη Ηλία? κοιτα εγώ θέλω γάμο σε νησί. είχα βρει και μια χλιδάτη εκκλησία στη σύρο, αλλά τώρα που μεγάλωσα απλοποιήθηκα και θέλω κάτι πιο απλό, σε βράχους ξεραϊλες και τέτοια... στη θάλασσα συμφωνώ αλλά τώρα τον Ηλία να ψάξεις να τον βρεις εσύ!
    και επίσης να το αφήσουμε για Ιούνη καθότι θέλω γαμπρό με άσπρο κουστούμι οκ?
    βαλς ξέρεις να χορεύεις? εγώ δεν ξέρω αλλά αυτό το ψώνιο το έχω από μικρή! να πάμε να μάθουμε λοιπόν.. τι άλλο?
    ααα ναι! το νυφικό το πληρώνει ο γαμπρός! το ξέρεις αυτό έτσι! ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΕΣ!
    αυτά!
    λοιπόν πάω να ξεκουραστώ καθότι αύριο αρχίζω τις ετοιμασίες!
    καληνύχτα!

    *****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι είναι αυτά που λες nosyparker;! Αν ήμουν ψαράς θα πρόσεχα μην τυχών καμιά πονηρή γατούλα χλαπακίσει στα κρυφά καμιά τσιπούρα και θα κρατούσα σκουπόξυλο. Εγώ είμαι όμως γεωργός, κι εδώ είναι μπαξές και όχι βάρκα.
    Οπότε απαγορεύεται η βρώση οποιαδήποτε ζαρζαβατικού, και ειδικά των λάχανων!
    Οι γάτες είναι ευπρόσδεκτες στο φτωχικό μου για να τρομάζουν τυφλοπόντικες και κοράκια αλλά κυρίως γιατί ομορφαίνουν τον τόπο με τα γλυκά τους νιαουρίσματα και τα ναζιάρικα γουρ-γουρ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βερενίκη έδωσες μια κι έκανες τον μπαξέ γης μαδιάμ! Θαυμάζω την αποφασιστικότητα σου...
    Θα σε λατρέψω όμως ολοκληρωτικά αν η φορολογική ενημερότητα που περιμένω να μου στείλεις αύριο το πρωί καταφέρει να παίξει στις ευαίσθητες χορδές της ψυχής μου το άσμα ασμάτων: «Σήμερα γα, σήμερα γάμος γίνεται… μπλα-μπλα μπλα-μπλα »

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ela mwre leptomeries! giati na mplekoume me taxudromia? auto mporoume na to pai3oume kai me mousika organa! diale3e organo kai sto exw etoimo se 5 leptakia~! (mporoume kai me xaraka na to pai3oume! auto tha parei parapanw xrono gia na to brw... :S)
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Bereniki
    Έχε χάρη που μαι «ρομαντίλος»(όπως λέμε βρωμίλος), οπότε για χάρη σου θα παραλείψω το ρευστό. Θέλω όμως να μου παίξεις τον πολυπόθητο σκοπό με γυάλινο όργανο, άντε το λιγότερο με τρυπημένο καλαμάκι σε gypsy στυλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εεεεμμμμ..μια διόρθωση μόνο:ο νόμος είναι ο 1599 όχι ο 105!
    :ppppp
    (είπε η κυνική, που τίποτα δεν την εντυπωσίασε στο κείμενο πάρα μόνο αυτό!χεχε!)
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάλι καλά που μου το πες. Θα με έπιαναν Κώτσο τον καψερό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος1:16 π.μ.

    αδυναμία, και φουσκωμένο Ε9 μαζί με έλλειψη ελαφρότητας ίσον δυστυχία...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος3:43 μ.μ.

    εξαρτάται αν έχεις μαγική σφαίρα που δείχνει το δρόμο όταν η ομίχλη πυκνώνει? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η μαγική σφαίρα μας τελείωσε!
    Την κατάπια πριν χρόνια και την ξέρασα σε ένα βουρκωμένο ποταμό…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος9:54 π.μ.

    θα πρέπει να έχεις μεγάλο στόμα...και μικρό στομάχι....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή