Τετάρτη, Νοεμβρίου 15, 2006

Τρέξε, τρέξε οδηγέ…

Μιξάραμε ανατολή και δύση μουσικά και αλκοολικά και στήσαμε μεγάλο γλέντι. Δεν πέρασε όμως πάνω από μισή ώρα και χτύπησε πάλι το κουδούνι. Ήταν φυσικά ο κουτσοδόντης γείτονας, ο αρχη-ξενερουά της πολυκατοικίας…
«Αν δεν σταματήσετε, θα τηλεφωνήσω στην αστυνομία!», είπε προβάλλοντας για εκφοβισμό την αποδεκατισμένη οδοντοστοιχία του. «Η ώρα είναι περασμένη, θέλω να κοιμηθώ!»
Δεν πα να φέρεις και την αντιτρομοκρατική σκέφτηκα αλλά αντί αυτού είπα με ύφος ώριμου πρόσκοπου: «Μας συγχωρείτε κύριε Κώστα, θα σταματήσουμε αμέσως!»
Κι έπειτα γυρνώντας στους υπόλοιπους τρεις της παρέας:
«Και τώρα;…»
«Άκουσα ότι έχει πάρτυ στο PLAZA…», πετάχτηκε ο Σπύρος, ο άνθρωπος χαμόγελο, ο άνθρωπος γοριλάκι, εκείνος που συνήθιζε να έχει το περισσότερο ποσοστό αλκοόλ στο αίμα, απ όλους στην παρέα.
«Φύγαμε!», είπαμε όλοι οι υπόλοιποι σαν χορός αρχαίας τραγωδίας και βρεθήκαμε με μιας να τραγουδούμε αγκαλιασμένοι στο δρόμο.
Ο Σπύρος, προσπαθούσε να καβαλήσει παρκαρισμένα αυτοκίνητα και ν’ ανέβει στην οροφή τους αλλά εγώ που ήμουν κάπως καλύτερα, τον συγκρατούσα. «Άσε με ρε μαλάκα!», μου λέγε αυτός ψιθυριστά κι έπειτα βάζοντας όλη την ένταση της φωνής του: «Να πεθάνει ο χάρος!!! Ακούτε ρε μαλάκες;… Να πεθάνει ο παλιόπουστας!»
Κάποιος ξέρναγε, κάποιος τραγουδούσε, κάποιος άλλος πείραζε τους περαστικούς ή μάλλον καλύτερα, μονάχα τις περαστικές. Με τα χίλια ζόρια κατάφερα να τους μαζέψω σ ένα κύκλο:
«Θα μπείτε στ αμάξι να φύγουμε, επί τέλους;!»
Εντάξει μου απάντησαν και κάθισαν οι δύο μπρος, κι εγώ με το Σπύρο στο πίσω κάθισμα. O Νίκος, ο σουρωμένος σοφέρ μας, πάτησε γκάζι, μύρισε καμένη βενζίνη και λάστιχο, ταξιδέψαμε πάνω στην άσφαλτο, βγήκαμε έξω απ’ την πόλη…
«Μήπως πρέπει να πάμε το Σπύρο σπίτι;», αναρωτήθηκε ο Νίκος πίσω απ το τιμόνι.
«Δεν είσαι καλά…» πετάχτηκε ο Σπύρος. «Ο κόσμος να χαλάσεί, εγώ θα πάω στο PLAZA! Αν δε γαμήσω σήμερα, δε θα γαμήσω ποτέ!», πρόσθεσε παθιασμένα κι άρπαξε το μπουκάλι με το ρακί απ’ τα χέρια μου, το ήπιε με μια ρουφηξιά και το πέταξε έξω, το έκανε θρύψαλα…
110,120,130 η μουσική τρύπαγε τα τύμπανα, τα φρένα έτριζαν στις κλειστές στροφές, δέντρα και κολονάκια χάνονταν αστραπή απ’ τα μάτια μας, άρχισα να φοβάμαι…
«Τρέξε, τρέξε οδηγέ, για να τους περάσουμε!…», τραγουδούσε στο ρυθμό της μουσικής ο Σπύρος, που χε ταξιδέψει πίσω σε κάποια σχολική εκδρομή.
140,150,160, απότομο φρένο, αριστερά, δεξιά, πάλι φρένο, γκάζι και πάλι γκάζι.
Σε μια αριστερή κλειστή στροφή οι ρόδες έτριξαν. Εγώ κι ο Σπύρος κοιταχτήκαμε ανήσυχα αλλά ο πιωμένος οδηγός έσπευσε να μας καθησυχάσει «Ξέρω τ’ αμάξι, καλύτερα κι απ’ τον ίδιο μου τον εαυτό…», μας είπε.
Στην αμέσως όμως επόμενη στροφή η πίσω ρόδα δεν άντεξε τόσο μεγάλη πίεση και γλίστρησε!
Το αυτοκίνητο ξέφυγε απ’ τον έλεγχο του οδηγού και ξεκίνησε τρελές περιστροφές γύρω απ’ τον άξονα του. Δέντρα, κολωνάκια, πεζοδρόμια, σίφουνας να στροβιλίζεται. Έκανα να αρπάξω το μπράτσο του Σπύρου αλλά τράνταξε ολόκληρο το σύμπαν και μπλέχτηκα μες στις ξεχαρβαλωμένες λαμαρίνες και στα θρυμματισμένα τζάμια!
Σκούπισα τα μάτια μου που χαν γεμίσει αίματα. Γύρισα και αντίκρισα δίπλα μου το κεφάλι του Σπύρου, σφηνωμένο ανάμεσα στις λαμαρίνες και στον κορμό του δένδρου που είχε σταματήσει την τρελή μας πορεία. Τα ορθάνοιχτα μάτια του είχαν μόλις γλιστρήσει στο βούρκο της ανυπαρξίας…

YG. Πίνακας του Jensen

20 σχόλια:

  1. Λυπήθηκα τόσο πολύ μ'αυτό που διάβασα, μου έκανε για αληθινή ιστορία. Μέσα μου ελπίζω να κάνω λάθος, να είναι κάτι που φαντάστηκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ??
    Πες μου οτι είναι fiction!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δύσκολα μπορείς να σκεφτείς ότι είναι τόσο, μα τόσο εύκολο ν' αποκτήσεις τον δικό σου άγγελο, κάπου εκεί... (Ψηλά ή χαμηλά, λίγη διαφορά έχει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ epsilon
    Δεν ξέρω τι με έπιασε κι έγραψα κάτι τέτοιο. Ίσως η πρόκληση να γράψω κάτι ρεαλιστικό, κάτι που μπορεί να ήταν και αληθινό…

    @ sorry girl
    Νομίζω ότι το είπα ήδη. Είναι ένα «εναλλακτικό κοινωνικό μήνυμα»…

    @ attalanti
    Πολύ δύσκολο αλλά όσο κι αν προσπαθώ δεν μπορώ να ξορκίσω το κακό…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαι το «εναλλακτικό κοινωνικό μήνυμα» ήταν:

    Επισκέφτεστε συχνά τον οδοντίατρό σας και διατηρείτε καλές σχέσεις με του γείτονές σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Don't drink and drive, just smoke and fly :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγάλο λόγο ας μην λέμε λοιπόν. Ευτυχώς που δεν είναι αληθινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ iliasandro
    Πέρα απ την πλάκα αν έπαιζαν λίγο πιο σιγανά τη μουσική στο σπίτί κανείς δεν θα χε πάθει τίποτα!
    ;)

    @ bitch girl
    Τι είπαν οι Τζαμαϊκανοί όταν άκουσαν ρέγκε ξενέρωτοι?
    Καλά τι μαλακίες είναι αυτέ που ακούμε…
    ;)

    @ renata
    Μπορώ να φέρω στο μυαλό μου αρκετές κάσες γνωστών μου(ευτυχώς όχι κολλητών μου φίλων) που πήγαν κάπως έτσι… Δυστυχώς για κάποιοuς άλλους είναι και παρά είναι αλήθεια…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είπα με ύφος ώριμου πρόσκοπου...
    Ax αυτά τα πλασματάκια με τα μπλέ σωβρακάκια, μελλοντικοί πιθανοί μπάτσοι.

    Γαμάτο στόρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος12:24 μ.μ.

    εμενα δε μου αρεσει αυτο το ποστ
    σορυ Βιτα Μι μου...
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ sigmataf
    Δεν ξέρω αν είναι γαμάτο, πάντως είναι βγαλμένο μέσα απ τη ζωή.
    Είπα να γράψω και κάτι ρεαλιστικό…

    @Tamara de lempicka
    Δεν είσαι η μόνη. Μέχρι και τηλέφωνο με πήραν για να μου πουν γιατί το έγραψα αυτό! Το έγραψα γιατί η ζωή είναι σκληρή, η γέννα εναλλάσσεται με το θάνατο, το χαμόγελο με το κλάμα… Το έγραψα γιατί αναζητώ τα όρια μου!
    Συγχώρα με αν σε χάλασα.
    Ξέρεις ετοιμάζω ένα παραμύθι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος2:42 μ.μ.

    και μενα με χαλασε....

    ...θα μπορουσαν να λειπουν οι τελευταιες φρασεις και το διηγημα να κλεινει με το αυτοκινητο της παρεας να μεταφερεται ξαφνικα διπλα στην Harley του Μorrison, τριτο καζανι δεξια.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ καλό και ευτυχώς που δεν είναι αληθινό. γία κάποιο σκοτεινό λόγο τέτοια κείμενα που σε τραβάνε στα όρια εμένα με συνεπαίρνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος7:06 μ.μ.

    κάτι τέτοια κείμενα πρέπει να χρησιμοποιούνται για τις επιπτώσεις του αλκοόλ! πολύ αληθινό...
    έδωσες κάτι διαφορετικό, μπράβο!
    καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό δεν είναι μυθοπλασία είναι η αλήθεια. Έχει γίνει αυτό...και γίνεται και στο μέλλον είναι παρκαρισμένα,κι έτοιμα να ξεχυθούν άλλα τόσα τέτοια περιστατικά.
    Η μαλακία του ανθρώπου είναι αξεπέραστη και ατίθαση .Τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για μένα είναι αληθινό, έχω χάσει φίλους μ'αυτόν τον τρόπο. Χαίρομαι ιδιαίτερα που η συγκεκριμένη ιστορία ήταν φανταστικό.
    Αφού κατάφερες να μεταδώσεις μια τόσο ζοφερή πραγματικότητα με τόσο ρεαλιστικό τρόπο, τότε μόνο μπράβο μπορώ να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ nuwanda
    Νομίζω ότι είναι καλύτρεο να μεταφέρεται ξαφνικά -ΠΑΝΩ- στη Χάρλευ του Μόρισον και να πάνε μαζί βολτίτσα γύρω απ τα καζάνια... Τι λες?

    @krotkaya
    Κι εμένα με συνεπαίρνουν τα άτιμα…

    @melomenos
    Λες εσύ τώρα ε? Καλώς ήρθες στα μέρη της παράνοιας… αν και μάλλον έφτασες λάθος μέρα.

    @candyblue
    Αυτό ακριβώς ήθελα να κάνω Candyblue. Να δείξω πως απ τη μια στιγμή στην άλλη η ανοησία, η αφέλεια, η ψευτομαγκιά σκορπάει θάνατο! Και μην νομίζεις ότι βγάζω τον κολαράκο μου έξω , πρώτα σε μένα τα λέω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. eeeeeeee stin arxi skeftomoun "tha thela na eimai agori kai na bgainw me agoroparees...!"
    ...meta....skeftomai.....
    "eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEeee"
    polu kalo monadike mou as8eni..

    twra pia de fobamai..3erw oti tha prosexeis ;)

    kalhmeritsa
    *****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπορείς να επανορθώσεις.. Δίνοντας ένα εναλλακτικό ending.. Happy ending..
    (Πολύ ρεαλιστικό.. Λες και συνέβη χθες.. Όπως θα συμβεί ίσως και σήμερα, δυστυχώς..)
    Καλημέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή