Σάββατο, Νοεμβρίου 18, 2006

Ατομικός Προϋπολογισμός Νοεμβρίου

Μου έχουν απομείνει 380 € για να περάσω το υπόλοιπο του μήνα και σήμερα είναι Σάββατο 18/11, σωστά; Σωστά τα λες Barouak, προχώρα.
Επίσης έχω απλήρωτους τους παρακάτω λογαριασμούς:
ΔΕΥΑΠ= 10€
ΟΤΕ=105€
ΔΕΗ=51€
Δόση αυτοκινήτου=125€
Σήμα αυτοκινήτου=168€
Σύνολο=459€

Εντωμεταξύ ένας καλός μου φίλος, σιδεράς στο επάγγελμα αλλά εξαιρετικός σινεφίλ και μέγας υποστηρικτής της κινηματογραφικής τέχνης, κάλεσε εμένα και μερικούς φίλους να ανταμώσουμε στο Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης.

Χμμμ… Στην αρχή είχα δίλημμα αλλά τράβηξα το χασαπομαχαίρο και χαράκωσα θανάσιμα τον ποσοτικό ορθολογισμό που ανάβλυζε απ τη σκέψη μου. Κι έτσι κάπως, δεδομένου ότι ο νεκρός μας άφησε χρόνους, αποφάσισα να λειτουργήσω σουρεαλιστικά. Την πέμπτη το πρωί θα φορέσω το μουστάκι του Νταλί και θα ανέβω στο τρένο…

ΥΓ. Αν υπάρχεις Εσύ εκεί ψηλά, σου γνωστοποιώ ότι βαδίζοντας στα πεζοδρόμια της Θεσσαλονίκης θα σέρνω το βλέμμα μου χάμω. Τί ναι για σένα να βάλεις στο διάβα μου ένα πεντακοσαρικάκι;…

18 σχόλια:

  1. LOL καλό το τελευταίο!

    ΥΓ Γμτ, τα τέλη κυκλοφορίας τα είχα ξεχάσει. :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7:52 μ.μ.

    Από το Υ.Γ. κατάλαβα πως δεν έχεις δει ποτέ 500ρικο!!ΕΙΝΑΙ ΜΩΒ...πράσινα ειναι τα 100άρικα!!!Οπότε απόφάσισε...πράσινο ή μωβ..λοοοολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ nosyparker
    να σου πω την αλήθεια κι εγώ το χα ξεχάσει. Edit έκανα και το έβαλα. Ξέρεις είναι να πληρωθεί μέχρι 01/12

    @ Julia
    Thanks! Τρέχω να το διορθώσω μην τυχόν και τον μπερδέψω τον άνθρωπο, εεεε, sorry τον Θεάνθρωπο ήθελα να πω… κι αντί για πεντακοσάριko μου βάλει κατοστάρικο…
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Η τσέπη πάντα αδειανή μα η καρδιά γεμάτη" λέει το κιν/φικόν άσμα εκείνης της ένδοξης εποχής...

    Πας Σαλόνικα γιατί το θες πολύ, οπότε όλα τα υπόλοιπα θα βολευτούνε. Λέμε τώρα...
    Είθε να βρεις την πεντακοσάρα σου.
    Και να το γλεντήσεις κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα ήταν να πληρωθεί μέχρι 11/11 αλλά σιγά μην τους κάνω τη χάρη! :P
    Τέλη Δεκεμβρίου θα το πληρώσω, αφού θα έχω πάρει το δωρο Χριστουγέννων πρώτα ;-)

    ΥΓ Όταν έρθεις με το καλό, σφύρα μας μήπως και κανονίσουμε συνάντηση bloggers.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο καλό και καλή διασκέδαση...:-)
    κατά τ΄ άλλα... κρίμα... μου θύμισες την εφορία που πρέπει να πληρώσω αρχές Δεκεμβρίου...:-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. VIta Mi Baruak,

    όταν δεν έχεις τίποτα να χάσεις, έχεις μόνο να κερδίσεις. Και τότε περνάς πολύ πιο καλά!
    (τσεκαρισμένο)

    μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα είμαστε όλοι εκει....

    Αν ανεβεις call me

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ καπετάνισσα
    Ωραίο αυτό, σε ευχαριστώ που μου το θύμισες! Λες να γίνω κολαούζος σε κανένα λατερνατζή για να βγάλω το κάτι τις μου?

    @ Πάνος
    Thanks Πανο. Αν «τρακάρω» πουθενά τον Ρασούλη θα του δώσω χαιρετίσματα.
    Η μήπως βρίσκεται ακόμα αυτοεξόριστος στην Ισπανία;

    @nosyparker
    ΟΚ! Θα επικοινωνήσω εγκαίρως γατούλα μου…

    @ vista
    Στο Βερολίνο έχει ένα πολύ ενδιαφέρον festival video art τον Ιανουάριο. Ίσως αν «χτυπήσω την πόρτα καμιάς τράπεζας» να καταφέρω να περάσω κι απ τα δικά σας μέρη… Να πάρω κανένα fetival-o δάνειο, εννοώ…

    @ mantalens
    Σαν κομουνιστικό μανιφέστο ακούστηκε αυτό…

    @candy blue
    Ok! Ταξιδεύω την Πέμπτη …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα περάσεις τέλεια - αποφάσισες το καλύτερο. Μη σκέφτεσαι τίποτα άλλο, απλά κοίτα να δεις όσο περισσότερες ταινίες μπορείς. Προτείνω να κάνεις τον επόμενο προϋπολογισμό αρχές Δεκέμβρη. (Κάτι περίεργο έχει γίνει αυτό το μήνα με τα οικονομικά, πάντως. Συμπάχω 100%)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ attalanti
    Μόνο αυτό το μήνα Attalanti, μόνο αυτό το μήνα;

    @ magica
    Να σαι σίγουρη πως το βλέμμα μου θα γλύψει όλα τα πεζοδρόμια της Θεσσαλονίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Efxome na peraseis kala. Oso gia ton orthologismo, aftos prepei na einai eftheos analogos me ta xrimata pu mas exun apominei :) Kata tin apopsh mu, orthos eprakses. Tora ti aksia exei afth h apopsh einai allo thema dioti ke ego vrethika apo USA stin Malaysia entelos surealistika ke xoris idietero logo :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαλαισία;… Μην μου πεις ότι είσαι Μηχανικός ή αρχιτέκτονας και φτιάχνεις ουρανοξύστες; Εκεί δεν βρίσκεται ένα απ τα ψηλότερα κτίρια στον πλανήτη; Ή μήπως είσαι επαγγελματίας τουρίστας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Vita MI...
    ναι, να προσέξεις να μην στο πάρει η μάτζικα. Τα μυρίζεται από μακριά κάτι τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Nai, edo vriskonte dyo apo ta psiliotera ktiria sto kosmo. Den eime arxitektonas- eimai ekseliktikos viologos se apostolh tixeon vhmatismon :) Gi' afto su eixa pei na mhn laveis ke poly sovara thn apopsh mu! oso gia to turistas... nai afto isxiei ek pepithiseos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Mantalena
    Καλά που μου το πες να προμηθευτώ κι εκείνο το ματζαφλάρι που καρφώνουν τις γόπες…

    @ Σωστός ο πολυταξιδεμένος, νέος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος5:22 μ.μ.

    Μιά χαρά είσαι στον προυπολογισμό σου. Ανέβα λέμε.
    Υπάρχουν και χειρότερα.

    Α! και αν βρεις κανένα εικοσαρικάκι θα στο έχω κανονίσει εγώ! Sorry που σου κατέβασα το κασέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χμ, αν δεν είσαι φτωχή πλην τίμια μαθήτρια τηε Λάρισας, έχεις μειομένες πιθανότητες!! Πάντως, αν θες να εξασφαλίσεις το παρόν και το μέλλον σου γίνε ασύδοτος εργολάβος και πάρε έργα (όχι, δεν εννοώ κινηματογραφικά...). Όσο για τα φεστιβάλ, είναι πόνος... Ευτυχώς εμείς εδώ τώρα ανοίξαμε τις αυλαίες για το 9ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους (http://www.olympiafestival.gr/grindex.htm) και είμαστε μέσα στην καλη χαρά!!! Λαλαλαλαλαλαααα!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή