Σάββατο, Νοεμβρίου 03, 2007

Η γιορτή των νεκρών

Χτες ήμουν στη γιορτή των νεκρών, στο Booze. Γιορτή των ινδιάνων, λέει, που την έφεραν στην πατρίδα μας οι ισπανόφωνοι. Εμείς πίναμε, χορεύαμε, γλένταγαμε και οι "σκελετοί" μας κοίταγαν απορημένοι.(Σκηνή 1)

Μου θύμισε τότε που παντρεύαμε τον συνονόματο πρώτο μου ξάδερφο και ήμασταν όλοι κατηφείς στο γαμήλιο «γλέντι», γνωρίζοντας ότι η γιαγιά μας περίμενε υπομονετικά από το πρωί, ξαπλωμένη στο ψυγείο του νεκροτομείου…(Σκηνή 2)

Μετά τη γιορτή των νεκρών, πήγα σε ένα άλλο μπαρ όμως η κοκκινομάλλα με τα μαύρα γάντια δεν ήταν εκεί…(Σκηνή 3)

ΥΓ. Ήθελα να ποστάρω ένα τραγούδι αφιερωμένο στους νεκρούς!
H ange-ta άκουσε τις προσευχές μου και μου έδωσε χρησμό, οπότε...
Οι Μουσουλμάνοι περιμένουν να δουν πιλάφια, οι χριστιανοί τον Άγιο Πέτρο πορτιέρη σtο πιο γαμάτo CLUB και οι Barouak…



VITA MI

23 σχόλια:

  1. La dia de los muertos? Τέλεια γιορτή! Στη λατινική αμερική γίνονται τα απίστευτα αυτές τις μέρες!

    Ρε 'σύ, τις κοκκινομάλλες με τα μαύρα γάντια δε θα τις δει συχνά στη ζωή σου. Πρέπει να τους μιλάς με την πρώτη:

    Stranger, if you passing meet me and desire to speak to me, why
    should you not speak to me?

    And why should I not speak to you?

    W. Whitman

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λες να μην της μίλησα...
    Το προηγούμενο Σάββατο στο ίδιο μπαρ, την πλησίασα και της είπα:
    -"Βρε συ δεν είσαι η συμμαθήτρια του ξαδέρφου μου, του Κώστα"
    -"Ναι εγώ, σε θυμάμαι..."
    -"Τι κάνεις στην Αθήνα;"
    -"Μεταπτυχιακό στη ψυχολογία..."
    -"Με τέτοιους τρελούς που κυκλοφορούν στις μέρες μας, δες εμένα, είναι απαραίτητο ένα μεταπτυχιακό!"

    Α! Τότε ήμουν μαζί με την κοπελιά μου...

    6 μέρες μετά που δεν είχα κοπελιά... η κοκκινομάλλα με τα κόκκινα γάντια δεν ήταν εκεί!
    Γκαντεμιά για φρεσκοξυρισμένους... ωχ! Φρεσκοχωρισμένους...

    ΥΓ. Εσύ τι κάνεις στη ΝΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπομονή κι εντύπωση! Τί νομίζεις ότι κάνω, βρε; Περπατώ κι ανακαλύπτω μέρη μυστικά που τα ξέρουν όλοι οι άλλοι εκτός από 'μένα :)

    Κάτι μου λέει ότι την κοκκινομάλλα θα την ξαναδείς. Αυτή τη φορά, όμως, πουλάκι μου, καλύτερα να μένεις σε μονολεκτικές, το πολύ διλεκτικές ερωτήσεις και απαντήσεις, ναι;

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πειράζει που δεν κατάλαβα και πολλά;

    Τι γίνεται; Σήμερα που λες σηκώθηκα ωραία και καλά από τα άγρια χαράματα να πάω στο σχολείο και βλέπω ΚΑΤΑΛΗΨΗ. Καλά λέω και φεύγω. Έχω πολύ διάβασμα. Όσοι θέλουν να μείνουν εκεί χάνοντας πολύτιμο χρόνο ας το κάνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος12:11 μ.μ.

    φυσικα δεν ηταν εκει η κοκκινομαλλα, μου εβαλε βενζινη εχθες στην εθνικη...
    ειχε βαψει μαυρα τα μαλλια, τα γαντια της ήταν ταλαιπωρημενα, με κοιταξε αινιγματικα και μου ειπε: "πες του οτι του εχω φυλαξει εικοσι λιτρα για να το σκασουμε μαζι. Εαν το θελει πολυ θα με βρει..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος12:11 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ανάμεσα στις χαράδρες των 2 κοσμων βρέθηκα κι εγώ.


    Ο πορτιέρης απο το σκοτάδι ζητούσε άδεια εισόδου
    και ο βαρκάρης πίσω μου είχε ήδη αποχωρίσει .



    περπάτησα στο μεταβατικό για αρκετό καιρό...

    δεν θυμάμαι πόσο.


    μικρή η σημασία αυτού.



    Hola puto..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κάνεις κοπι το embeed και το κάνεις πέιστ στο ποστ.
    Προσοχή:::
    Θα εργάζεσαι μόνο σε HTML, και θα κάνεις save πάντα σε html, καλού κακού κάνε κόπι ότι γράφεις, γιατί αλλάζοντας σε compose, χάνεις όλο το ποστ.
    Μουσική πολύ πρώτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρόσεχε...τα γάντια δέν αφήνουν αποτυπώματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ attalanti
    Συγχώρα με αλλά η ζωή είναι ένα καρναβάλι, κι ο barouak δύσκολα μπορεί στο καλούπι να κλειστεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ antonie
    Κι εγώ ήμουν από τους καλούς μαθητές στο σχολείο…
    Η αλήθεια είναι όμως τα σχολεία και τα πανεπιστήμια, δεν με βοήθησαν και τόσο πολύ στην αληθινή ζωή.

    Ίσως καμιά φορά μια κατάληψη, μια παρέα, μια πορεία, ένα Μανιφέστο, ένα μεγάλο Όχι να είναι η απαρχή για πολύ σημαντικότερα πράγματα…

    Για παράδειγμα, εμένα μια Κατάληψη στο πανεπιστήμιο μου, με έκανε να αλλάξω ρότα στη ζωή…

    Δεν είμαι απ αυτούς που είναι εναντίον στις μαθητικές καταλήψεις.
    Οι νέοι πρέπει να μάχονται, να αλλάζουν τα πράγματα.
    Άμα περιμένεις από μας που ‘μαστε στο λούκι…

    Όσο γι αυτό που έγραψα, μιλάω κυριολεκτικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ nuwanda
    Φίλε nuwanda η μυθοπλασία σου είχε κάτι από road movie…
    Θέλω τη γνώμη σου για κάτι
    Θα ψάξω να βρω το mail σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ sigma taf
    Που σαι συ βρε συμπαικτη, τι ναι αυτά που λες και με κοψοχολιάζεις…
    Πότε βγαίνει ο δίσκος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ ange-ta
    Σε ευχαριστώ, σε ευχαριστώ…
    Τα πνευστά όργανα με τρελαίνουν. Ειδικά η τρομπέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. patsiouri

    Ξέρεις δεν φορούσε ακριβώς γάντια.
    Από το αγκώνα ως τους καρπούς με τα δάχτυλα να είναι ελεύθερα…
    Αν και στον έρωτα δεν έχουν τόσο σημασία τα αποτυπώματα όσο το πόσο θα σε «σημαδέψει» ο άλλος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γλυκάκια σε μορφή φέρετρου έφαγες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το ζενιθ του θορυβου: οταν 2 σκελετοι κανουν σεξ πανω σε μια λαμαρινα... γτουπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φυσικά. Πρέπει να αγωνιζόμαστε για τα δικαιώματά μας και για τη βελτίωση toy εκπαιδευτικού συστήματος. Αλλά όχι να καταλαμβάνονται σχολεία και πανεπιστήμια από ψευτο-ιδεολόγους που απλώς δε θέλουν να κάνουν μάθημα ή να χάνουν άλλοι τα μαθήματά τους, επειδή αυτοί δεν μπορούν να πετύχουν.

    Τέλος πάντων. Είμαι μεγάλη η κουβέντα. Εμένα προσωπικά με ενοχλεί να χάνω ώρες κατεύθυνσης από τη στιγμή που τον Ιούνιο δίνω Πανελλαδικές. Έτσι, διαιωνίζουν την παραπαιδεία που καταδικάζουν. Τo σχολείο αποσυντονίζεται και τρέχουμε στα... φροντιστήρια.

    Να τους βράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ θυμήσου πως με λένε
    Γλυκάκια δεν έφαγα αλλά μια «ινδιάνα» που μίλαγε ελληνικά, έκοψε ένα μεγάλο ψωμί που όταν μας έδωσε να δοκιμάσουμε, έμοιαζε με τσουρέκι. Ήταν λέει για προς την τιμή των νεκρών, μέρος του εθίμου…

    ΥΓ. θα σπάσω το κεφάλι μου μέχρι να σε θυμηθώ!

    @ al barouak
    Λάθος! Παρτούζα από σκελετούς πάνω σε λαμαρίνα…
    Πέρα απ την πλάκα στο πάρτυ κρέμονταν παντού σκελετοί!
    Κι αυτό μέρος του εθίμου…


    @antonie
    Εσύ που ξέρεις τα πράγματα από μέσα, θα ξέρεις καλύτερα…

    Πάντως κι εγώ απ την πλευρά μου, πολτοποιημένος εργαζόμενος, σου λέω κάτι πρέπει να κάνουμε κάτι όλοι μαζί ώστε η ζωή μετά το σχολείο, να μην είναι για πολύ ακόμα αυτή που βιώνουμε εμείς, η γενιά των επτακοσίων ευρώ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χμ...εγώ ως λίγο πιο πεζή σκέφτηκα πως μπορεί να την τσαντίσεις και να θέλει να σε πνίξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ patsiouri
    Πάντως απ ότι λένε τα εγχειρίδια της Ανατολής, η απόφραξη των αναπνευστικών οδών κατά τη διάρκεια της συνουσίας μεγαλώνει την ερωτική απόλαυση…
    ;)

    @ renton
    Μήνυμα ελήφθη, over!

    ΑπάντησηΔιαγραφή