Δευτέρα, Νοεμβρίου 12, 2007

belle arte lamia 2007


«Στόχος μας να έρθουμε σε επαφή με τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία όπως αυτή διαμορφώνεται στις σημερινές πολυπολιτισμικές κοινωνίες και να καταστήσουμε την πόλη της Λαμίας ως σημείο συνάντησης καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο, θέλοντας να δημιουργήσουμε ένα χωνευτήρι ιδεών, τάσεων και δημιουργίας το οποίο στην ολοκληρωμένη του μορφή και με το πέρασμα του χρόνου θα καταφέρει να συγκεντρώσει καλλιτέχνες, φιλότεχνους, εκπαιδευτικούς και ανθρώπους που ασχολούνται με τις τέχνες περισσότερο ή λιγότερο ενεργά καθιστώντας την διοργάνωσή μας μια μοναδική ευκαιρία γιορτής στην ελληνική περιφέρεια.»
καλλιτεχνικός διευθυντής
Παπασταμούλος Γεώργιος
Διάρκεια έκθεσης: από 10 Νοεμβρίου έως 2 Δεκεμβρίου 2007
οι...barouak συμμετέχουν με το video art antiwar

14 σχόλια:

  1. Πολύ θα ήθελα να το έβλεπα, αλλά η Λαμία πέφτει λίγο μακριά.
    Καλή επιτυχία πάντως εύχομαι και στους 2 σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ αλεπου
    tks!! Αν και εγώ δεν κάνω τίποτα άλλο εκτός από κομπαρσιλίκι στην όλη φάση. Μερικά πλάνα, συμβουλές στον Αλ και πολύ συζήτηση. Ο Αλ τραβάει κουπί, εκείνος είναι ο artistas οπότε... καλή επιτυχία Αλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ anisixos
    Και γω βαριέμαι αλλά δεν κάνω έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η λέξη "χωνευτήρι" δε μου αρέσει ιδιαίτερα. Μου θυμίζει ομοιογενοποίηση, πράγμα που αντιπαθώ αρκετά. Κάθε πολιτισμός είναι διαφορετικός και πρέπει να ξεχωρίζει ακριβώς για τη διαφορετικότητά του. Ό,τι καλό και γόνιμο έχει να προσφέρει είναι ευπρόσδεκτο από τους υπόλοιπους, αλλά όχι με μια στείρα μίμηση ή υιοθέτηση, αντίθετα με μια ομαλή ένταξη στα στοιχεία της εκάστοτε κοινωνίας.

    Κατά τα άλλα, θα έχεις καταλάβει τη λατρεία μου για την τέχνη, πολύ καλή κίνηση. Είναι καιρός να διευρύνουμε τους πνευματικούς μας ορίζοντες και να αποδεσμευθούμε από το χαζοκούτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελα παιδιά..μπράβο..πάντα τέτοια και όταν το κάνετε πιό κοντά σύρμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος5:48 μ.μ.

    bravo, μετα τη ληξη της εκθεσης ανεβασε το να το δουμε και 'μεις!

    PS εμενα το χωνευτηρι μου θυμιζει τσοντα παντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Mh xeirotera
    Τκς φιλαράκι!

    @ antonie
    Το χω καταλάβει, το χω καταλάβει… Εμένα το πάθος μου κόλλησε κάνοντας παρέα με εικαστικούς! Το Σάββατο θα μαi Θεσσαλονίκη. O al είναι ήδη εκεί. Ξεκινά το festival!!!!

    @patriouri
    Είχε πεχτεί στο video art festival. Είναι ένα video-docu, που λέω κι εγώ…
    Βάλαμε το ντοκιμαντέρ και το video-art στο μπλέντερ κι ότι βγήκε…

    @ nuwanda
    Δύσκολο. Είναι κομματάκι μεγάλο για post…
    Και γω ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με την χώνεψη…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το Σάββατο; Μμμ.. εχώ έχω μέχρι τις 2 μάθημα, οπότε αν τριγυρνάς στην Αριστετέλους ή την Τσιμισκή εκείνη την ώρα, μπορεί και να σε πετύχω...

    Πού γίνεται το φεστιβάλ να έρθω να σε δω; Υπάρχει κάποια διάκριση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @al barouak
    Rε μαλάκα Αλ!
    Που σαι ρε ψυχή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @antonie
    Απ ότι ξέρω στις αποθήκες στο λιμάνι!
    Αν γίνεται στείλε μου ένα mail με το κινητό σου, να σου στείλω και το δικό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ολα καλα στη θεσσαλονικη!ευχαριστω για τις ευχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος5:14 μ.μ.

    anebaste to vinteaki ths thesalonikis na to doume!!!!!!




    kalh epityxia an kai ematha oti gyrises vita mi....

    ΑπάντησηΔιαγραφή