Κυριακή, Φεβρουαρίου 04, 2007

Ρομπότ Vs Barouak


Έχει ξυπνήσει πάλι μέσα μου ο Barouak. Ο πραγματικός μου εαυτός. Αυτό το δαιμόνιο (εξώγαμο του Διονύσου) που τρέφεται δαγκώνοντας την ρομποτοποιημένη ψυχή μου, με τα κοφτερά του δόντια. Εκείνο το ηφαίστειο που με εκτοξεύει στον αλκοολισμό, στην έπαρση, στο χορό, στην ελευθερία…

Τις νύχτες που μεταμορφώνομαι και κυκλοφορώ, οι σκιές των αυτοχείρων ποιητών με περιτριγυρίζουν. Και τότε οι άκρες του παλτού μου βάφουν τα πεζοδρόμια με σπινθήρες που σβήνουν μονάχα τα δάκρυα που στάζουν απ τα μάτια μου!

Αύριο το πρωί θα γίνω πάλι το ρομπτότ, που γεμίζει με λεφτά την τσέπη του αφεντικού μου. Εκείνο το ρομποτ που φλερτάρει από συνήθεια. Κατάρα! Δεν μπορώ να συμβιβαστώ… Κατάρα… Δεν μπορώ να γίνω αυτό που θέλουν, με πνίγει…

Το βλέμμα του αφεντικού με απειλεί με απόλυση. Το βλέμμα του κάθε αφεντικού με απειλή με απόλυση κι ο Barouak θυμώνει…

Αναπολώ τις εποχές που έπαιζα μπόουλινκ με τα άδεια μπουκάλια ουίσκι μες το δωμάτιο. Τις εποχές που μες το γάλα της γάτας μου έσταζα βότκα. Τότε που δεν μου έφτανε μια καλαματιανή φυτεία στην καθισιά μου. Θεέ μου, πόσο έχω φλωρέψει… Εγώ που κάποτε έκανα παρέα με δαίμονες, τώρα συναναστρέφομαι με ρομποτάκια…
Ρομποτ κι εγώ, ρομποτ κι εσείς, γλυκά μου ρομποτάκια…

Ας είναι… Στο τέλος ο Barouak θα νικήσει…
Ναι, στο τέλος θα νικήσουμε!
Ο ίδιος ο πλανήτης έχει δώσει το σύνθημα…

30 σχόλια:

  1. μ' αρέσει που την παλεύεις ακόμα.
    μη σταματάς Barouak

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πτάνα κενωνία, κ@ριόλη καπιταλισμέ!
    βάστα γερά, σύντροφε (και κάθε 1η του μήνα, θα τα λέμε στον ΟΑΕΔ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άμα νικήσει ο Μπάρουακ καλά θα 'ναι! Φοβάμαι πως οι περισσότεροι από μας θα μείνουμε μια ζωή ρομποτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5:35 π.μ.

    Μη φοβάσαι!!!! Ασε το ξώγαμο του Βακχου να εκφραστεί! Ζήσε, χόρεψε, μέθυσε, γλέντα και πιες κι ένα ποτήρι στην υγεία μου! Στο τέλος, είμαι σίγουρη, θα νικήσουμε όλα τα ρομποτάκια της ζωής μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος6:09 π.μ.

    είμαι σίγουρη ότι στο τέλος ο Μπαρουακ κερδίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Όμως τι κρίμα, τι κριμα, τι κρίμα παντού περισσεύεις και παντού ξεψυχάς, ... δε χωράς πουθενά, πουθενά ,πουθενά, πουθενά"
    Αααχ VITA MI κι εγώ προσπαθώ να πείσω τον ευατό μου ότι ο λύκος μέσα μου δεν έχει μεταναστεύσει , ότι μια μέρα θα νικήσει. Όταν συμβεί κάτι τέτοιο, μάλλον θα βρεθούμε στα ίδια χαρακώματα, ο λύκος μου και ο Barouak σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το θέμα είναι να βρεις τον αλγόριθμο που προγραμματίζει το ρομποτάκι και να τον αποσυντονίσεις. (Α, εναλλακτικά, κόψε το κίτρινο καλώδιο...)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ μου, μόνο ατσάλι μπορεί να παγιδεύσει τον Barouak, και μόνο για λίγο. Ας είναι το ρομπότ η στολή που θα φοράς για να φωτίζουν οι σπίθες σου όσους διαλέγεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος11:59 π.μ.

    "Θέλετε
    θα 'μαι ακέραιος, όλο κρέας λυσσασμένος
    -κι αλλάζοντας απόχρωση σαν ουρανός-
    θέλετε-
    θα 'μαι η άχραντη ευγένεια
    -όχι άντρας πια, μα σύγνεφο με παντελόνια"
    μαγιακοφσκι

    τα σπερματα του 13ου απόστολου,μην το ξεχνας!

    θα νικήσουμε συντροφε vita mi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I robot alepou, I' m sending you a robot good morning, robot mi barouak!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα την παλέψουμε, πού θα πάει, θα ξεφύγουμε ρεεεεεεεεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος1:42 μ.μ.

    "O κυκλος των χαμενων barouak" - the place we all belong....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από την Παρασκευή είμαι σε barouak mode...ξενυχτισμένη, πιωμένη και απόλυτα ευχαριστημένη...
    Down with the robots!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και τι γκρινιάζεις και δεν κάνεις κάτι να ξεφλωρέψεις?? Πόσο δύσκολο είναι πλέον να παίξεις μπόουλινγκ με μπουκάλια ουίσκυ ή να κατεβάσεις την Καλαμάτα όλη σε ένα βράδυ? Κάντο ξανά, έστω για ένα βράδυ και περιμένω νέα! ;) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ ο erwtas…
    Δεν νομίζω ότι απομένει να κάνω κάτι καλύτερο…. Η ταν ή θα πετάν!

    @ lost
    Βαστάω, βαστάω κι αν έρθουν τα δύσκολα θα πουλήσω τρέλα…

    @ renata
    Τουλάχιστον τα ρομποτάκια να έχουν ψηλά το κεφάλι και να μην γλύφουν κατουρημένες ποδιές ώστε να ναι έτοιμα για παν ενδεχόμενο…

    @d-esperado
    «Πάλι ερωτευμένος θα ριχτώ στο γλεντοκόπι πυρπολώντας το τόξο των φρυδιών μου…»

    @argyrenia
    Η ταν ή θα γίνει της πουτάν!

    @ lupa
    Ασυμβίβαστοι όλοι του κόσμου ενωθείτε… Το μόνο που έχετε να χάσετε είναι τις αλυσίδες σας!!

    @ Sophia
    Κι αν έτσι ενεργοποιήσω τη βόμβα;
    Που σε Μαγάηβερ να βάλεις ένα χεράκι…
    ;)

    @attalanti
    Γλυκιά μου Attalanti… Έχεις ακούσει την ιστορία για τον ιππότη με τη σκουριασμένη πανοπλία;

    @ al barouak
    Σπέρμα των στίχων εκείνου που φλέγεται, ανυπομονώ πότε θα βάψω στο μάγουλό μου ένα αεροπλάνο και θα ορμήσω ευθεία μπροστά παρασέρνοντας σοβαροφανείς γραβάτες στο διάβα μου…

    Καλά τα λέω συμπότη;

    @ αλεπού
    Σκότωσε το ρομποτάκι που έχεις μέσα σου, σκότωσε πριν είναι αργά! ΟΛΕ, ο ταύρος!!

    @ θεριό
    Το σκοτάδι είναι πολύ βαθύ, σε λίγο ξημερώνει…

    @nuwanda
    O κύκλος των χαμένων barouak παραμένει ανοιχτός και μεγαλώνει…

    @blogaki
    Έτσι μπράβο… Ξέρω γιατί και σε χαίρομαι…

    @ Georgia
    Η ρεμπέτικη ψυχή μου, που ακούει hip hop, θα ροκάρει αγκαλιά με τον Πάνα εκείνο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. (Psssst... Το κίτρινο είναι η γείωση... Fly awaaaaay!!!!)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. As riksume kissous ke ampelofylla kata tis "rompotopiisis"... ypotheto ta apexthanete opos o diolos to livani :)

    Kalhmera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εδώ και κάποιο καιρό παίζω σκάκι (φιλικό) με το χάρο.. Πιστεύω ότι θα τον κερδίσω.. Στην ταινία μπορεί να χάνω, αλλά ταινία είναι. Τώρα δε μου γλιτώνει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Κλείσε το παράθυρο αγάπη μου.
    Αυτοί οι ρινόκεροι κάνουν πολύ θόρυβο."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος2:46 μ.μ.

    μια χαρά είσαι δεν έχεις "φλωρέψει" αφού μπορείς και τα γράφεις (τα λες)τόσο καλά.

    carry on.
    (τώρα είμαι στο http://roides.wordpress.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μήπως χάνεις το χρόνο να γράφεις σύντομα σημειώματα, από το να γράψεις ένα ...μυθιστόρημα, διήγημα, βιβλίο τέλος πάντων.
    Λέω δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έξω από το σύμπαν μου μεθυσμένες σκέψεις απλώνουν τα πόδια τους. Μια μικρή κυρία που έχει τα θελκτικά οπίσθια της θέλησης γλιστράει στο σημείο που η κάψα των άστρων συναντάει τις λευκές νεφέλες των τραυματισμένων μου «γιατί». Το τελείωμα του ομφάλιου λώρου μου βρίσκεται κάπου εκεί. Δεν έχει όμως σημασία το κάπου. Μόνο το εκεί. Ξεκινάω πάντα από το ίδιο σημείο. Το σημείο μηδέν. Το σημείο από όπου ο έρωτας απευθύνει τον λόγο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. five to one, one in five no one here gets out alive...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος8:41 μ.μ.

    Ακόμα κι αν δε νικήσει ο Barouak (να έτσι φαντάζομαι τη νίκη του πάνω σε μια παλιά μοτοσυκλέτα που θα καίει λάδι και βενζίνη πάνω σε έναν σκονισμένο δρόμο) θα υπάρχει πάντα στην πίσω όψη του ρομποτ.

    FYI:Είναι καλό που έχει δόντια και δαγκώνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. barouak, μαζί σου. Κι εγώ ρομπότ το πρωί, μα ελεύθερο βατραχάκι το βράδυ. Κανείς δεν μπορεί να σε αγγίξει στις σκέψεις σου. Και πλησιάζει η ώρα που όλοι αυτοί που μας δουλεύουν και μας εκμεταλλεύονται, όλοι αυτοί οι καραγκιοζοπαίχτες που νομίζουν ότι είμαστε ο καραγιόζης τους, θα πάρουν το μάθημά τους!!!

    Βάστα γερά, η ώρα πλησιάζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος8:44 μ.μ.

    μπα μπα υπάρχουν και άλλοι.....βάστα γεράαα vita mi nako
    αν και στο τι μαλακισμένα τριαντάρια υπάρχουν δεν θα σου φέρω αντίρρηση...τέτοια που δε θέλουν να γαμήσουν αλλά να τους γαμήσουν .... :)

    koop πήγες?
    G.Project θα πας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ sophia
    θα γίνει εδώ μέσα του Κουγκίου του κάγκελο. Τσι Μπουμ!!!

    @mh xeirotera
    Και μπόλικο κρασί να γίνει το έλα να δεις…

    @karourimeni podia
    Σκάκι με το χάρο; Μην μου πεις ότι το γύρισες στα σκληρά;!
    Προσοχή! ΠΡΟΣΟΧΗ φίλτατε…

    @ sorry girl
    Γλυκιά μου, δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο είχα σοκαριστεί όταν το χα δει για πρώτη φορά. Αυτό είναι το στοίχημα των ημερών μας. Να διαλέξουμε μετερίζι…
    Να μην γίνουμε ρινόκεροι και μεις…

    @roidis
    Πράγματι δεν έχω φλωρέψει… Μια φορά το μήνα κυκλοφορώ σημαδεμένος…

    @ ange-ta
    Καλή μου ποιος σου ‘πε ότι δεν γράφω… Γράφω μικρά μυθιστορήματα, σε κινηματογραφικό στυλ….
    Είμαι ένας ανέκδοτος γραφιάς ή ένας γραφιάς ανέκδοτο που κάνει συλλογή από απορριπτικές επιστολές… Αν και τώρα τελευταία κάτι κινείται. Θα δείξει…

    @ candyblue
    Γλυκιά μου ποιήτρια… Το πάθος για επίθεση, για τα πάντα, για ζωή…

    @bitch σημείο G… irl
    We want the world and we want it… NOW!

    @dr uqbar
    Φίλε ο barouak θα κερδίσει όταν η εύφορη γης θα γίνει έρημος και οι αγρότες θα πάρουν τα δρεπάνια στα χέρια…
    Μονάχα το πιθάρι του Διογένη, η αλληλεγγύη κι έρωτας μπορεί να μας σώσει…

    @onomatodosia
    Βρέξει χιονίσει…. Έχεi να πέσει πολύ… Gamisi! Πιπέρι στο στόμα κακό παιδί!

    @anima rana
    Το σκοτάδι είναι πολύ βαθύ σε λίγο ξημερώνει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος12:08 π.μ.

    δεν σε ξέρω καλά, αλλά δεν σε φοβάμαι.. και να μη νικήσεις, θα πεθάνεις προσπαθώντας εσύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή