Σάββατο, Φεβρουαρίου 24, 2007

«Αλλάζοντας απόχρωση σαν ουρανός»

Κάποτε θυμάμαι της έλεγα:
«Δεν αγαπώ τα μάτια σου, αυτό που κρύβεις μέσα σου αγαπώ!
Είμαστε δυο ερωτευμένες ψυχές, κι επειδή οι ψυχές είναι αθάνατες θα είμαστε ερωτευμένοι για πάνα!»

Άλλοτε θυμάμαι της έλεγα όταν την είχα δεμένη, ερεθισμένη, φιμωμένη στο κρεβάτι:
«Γουστάρεις εκείνον τον ψηλό, έτσι δεν είναι σκρόφα, το κατάλαβα. Γουστάρεις και με τους δυο μαζί, παλιοπουτάνα;»

Και τώρα της λέω:
«Ειλικρίνεια αναζητώ κι εμπιστοσύνη και ‘γω θα στέκομαι στο πλάι σου. Μονάχα άσε με να εξερευνήσω τη γύμνια του σώματος και του μυαλού σου. Άσε με να σκέφτομαι όταν μπαίνω στα παιδεία των μαχών πως έχω κάποιον πίσω να με περιμένει ζωντανό ή νεκρό, λογικό ή παράφρονα…»

Τα παιδεία των μαχών;
Χα!

«Και πάλι αλλάζοντας απόχρωση σαν ουρανός…»
εγώ το σπέρμα του αυτόχειρα….
με τον βαλσαμωμένο έρωτα στα χείλια
κράζω την Τέχνη της Αφύπνισης
και το συκώτι μου προσφέρω
στο βωμό του Προμηθέα,
σαν άλλος Ζαρατούστρα ξέχειλος έπαρση, θάρρος, ορμή!
Για τον Αληθινό Έρωτα και τη Μεγάλη Αλλαγή…
Κι ας με κακολογήσουν, τρελό ας με πουν…
Γιατί αυτός είναι ο προορισμός μου
Γιατί αυτός είναι ο προορισμός σου
Γιατί ο άνθρωπος γεννήθηκε ποταμός, φωτιά, καταρράχτης…
Να σπρώχνει τα ριζωμένα εμπρός…
Αυτός είναι ο προορισμός σου…


16 σχόλια:

  1. Μόλις περιέγραψες την τέλεια σχέση νομίζω..

    Ελπίζω σε μερικά χρόνια να μήν είστε αραχτοί στην παραλία της εξωτικής Αρτέμιδας μαζί με τα 4 συμπεθέρια και την καλή σου να αλλαλλάζει.." Γιωργάκηηηηηηη, το αυγόοοοοο σουουουου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ patsiouri
    Και ποιος σου είπε ότι μιλάω για την ίδια γυναίκα;
    Στο πρώτο μέρος μιλώ για τη σφυρηλάτηση της προσωπικότητας που χτίζεται μες το φούρνο του κάθε έρωτα...
    Τρία στάδια λοιπόν! Το τελευταίο έφτασε ή δεν έφτασε ακόμα;…

    Κι αφού κάπου εκεί στα 30 καταλήξουμε το τι σκατά θέλουμε σ αυτή τη ζωή...
    Ακολουθεί ο ορισμός της μάχης.
    "Να σπρώχνει τα ριζωμένα εμπρός…
    Αυτός είναι ο προορισμός σου…"
    Αυτός ο ορισμός δεν απευθύνεται σε κείνη, σε μένα, απευθύνεται στον καθένα...
    Ήταν πραγματικά πολύ αφηρημένο το κείμενο...
    Τα χω αυτά καμιά φορά…

    @erwtas...
    Τα blog δίνουν την δυνατότητα για πειραματικά κείμενα. Τι ακριβώς ήταν αυτό που έγραψα, εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος4:13 μ.μ.

    Αυτό το ξεκούδουνο κείμενο σε μένα τουλάχιστον θυμίζει πολύ την εξέλιξη των θέλω με την πάροδο του χρόνου... Και μπορώ να πω ότι τα τελευταία 1-2 χρόνια ξαφνιάζομαι που βλέπω στον ευατό μου πως έχω πλέον σιγά σιγά ένα παρελθόν εξελικτικό. Δεν ξέρω για σας παιδιά, εμένα μου συμβαίνει πρόσφατα να μπορώ να μιλάω για στάδια, και να το συνειδητοποιώ εννοείται, τώρα στα 37.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5:06 μ.μ.

    αχ αυτός ο έρωτας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κάτι προς χαμελέωντα-post
    μου έκανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλάκα έκανα, αλλοίμονο άν μιλούσες μόνο για την ίδια γυναίκα...

    Ωστε στα 30 θα ξέρουμε τί θέλουμε? Μόνο 2 χρονάκια μου δίνεις ακόμα?
    Αγχώθηκα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα κειμενα σου..εχουν κατι το εντελώς ταξιδιάρικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ έχω να πω ότι ο αγαπητός Vita Mi Barouak, με το κείμενό του αυτό, ήθελε να μας επικοινωνήσει την "dom" πλευρά του... Ave Vita Mi Barouak. Πρώτη επίσκεψη, δεν θα κεράσετε ένα συκαλάκι; Κάτι τις, τέλος πάντων... Dana_Semitekolo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Έρωτας είναι όπως πολύ σωστά επέλεξες κάτι σαν την Κραυγή του Μουνχ. όχι στο περιεχόμενο. Αλλά εύκολα μπορεί κάποιος ή κάτι να στον κλέψει. ίσως και να προλάβεις να τον φέρεις πίσω. Αυτό είναι, να μην τον αφήσεις να απομακρυνθεί αρκετά μακρία και χαθούν τα ίχνη του.Ένα μικρό κακομαθημένο παιδί που πρέπει να τρέχεις συναχώς πίσω του για να το ταϊσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και γιατί να μην είναι η ίδια γυναίκα;;
    έτσι θά'πρεπε να είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. An kai den tha borousa na diafwnhsw perissotero me to prohgoumeno post, ayto pou egrapses twra me ekane na xehasw giati akrivws diafwnousa :)
    Poly poly kalo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ anonymoys
    Ξεκούδουνο! Ωραίο αυτό...
    Όσο για τα στάδια... θα προτιμούσα των όρο αγωνιστικούς χώρους...

    @αλεξάνδρα
    Πόσες φορές έχεις ερωτευθεί μέχρι τώρα Αλεξάνδρα;

    @melomenos
    Χαμελεοντίζω μερικές φορές, με έπιασες στη φάκα...

    @patsiouri
    Σου δίνω όσα χρόνια θες...
    Φυσώ στα χείλια σου το φιλί της ελευθέριας σαν άλλο φιλί της ζωής...

    @julia
    Τα σχόλια σου έχουν κάτι εντελώς απογειωοτικό

    @katrigiali
    Dana, dana... ω dana μόλις μου τελείωσε το συκαλάκι, θα σου έκανε ένα υποβρύχιο;

    @κατερινα
    Πόσο δίκιο έχεις Κατερίνα μου, πόσο δίκιο... Είναι και φτερωτός ο άτιμος, έχουμε ξεποδαριαστεί να τον κυνηγούμε...

    @ τριαντάρα
    Μαζί σου είμαι αλλά... εγώ μπορώ, αυτή μπορεί;

    @identycafe
    Ίσως θυμηθείς σε τι διαφωνούσες όταν διαβάσεις το επόμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος1:15 μ.μ.

    Είναι τόσο ειλικρινές κι ανθρώπινο αυτό που της ζητάς που θα είναι χαζή αν στο αρνηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τώρα τι να σου πω;...
    Ας περάσουμε σε σιωπηρό διάλειμμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή