Τετάρτη, Φεβρουαρίου 07, 2007

Εσύ το πιστεύεις;

Όποιος πιστεύει ότι τα πράγματα θα αλλάξουν ας κάνει ένα βήμα μπροστά!

Εγώ το πιστεύω!

Όποιος πιστεύει ότι ήρθε η ώρα να ευνουχίσουμε το μεσαίωνα, με μια σκουριασμένη τανάλια, ας κάνει ένα βήμα μπροστά!

Εγώ το πιστεύω!

Όποιος πιστεύει ότι οι φραγκάτοι φελλοί και οι κουλτουροδήθεν μια μέρα θα βάλουν την ουρά στα σκέλια σαν στραβογαμημένοι κόπροι ας κάνουν ένα βήμα μπροστά!

Εγώ το πιστεύω!

Όποιος πιστεύει ότι το γλείψιμο, η υποκρισία, οι ψηλοτάκουνες γόβες δεν σηκώνουν άλλο λίφτινκ, ας κάνει ένα βήμα μπροστά!

Εγώ το πιστεύω!

Όποιος πιστεύει ότι μετά τη Δύση του ηλίου ακολουθεί πάντα η Ανατολή, ας κάνει ένα βήμα μπροστά κι ας φωνάξει:

«Θα μείνω αληθινός μέχρι τέλους, θα κάνω χιλιάδες βήματα μπρος με ψηλά το κεφάλι, κρατώντας στο χέρι τη σφεντόνα του Δαβίδ. Εγώ το πιστεύω!»

27 σχόλια:

  1. Εγώ πάλι δεν το πιστεύω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχμ.. εγώ μαζί με την σφεντόνα μου μπορώ να έχω και ένα νεροπίστολο γιατί έχω πολύ καλές επιδόσεις στο άθλημα??
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. E και γω μάλλον το πιστεύω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και ΄γω το πιστεύω γαμώ την πουτάνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος12:58 π.μ.

    "Όποιος πιστεύει ότι οι φραγκάτοι φελλοί και οι κουλτουροδήθεν μια μέρα θα βάλουν την ουρά στα σκέλια σαν στραβογαμημένοι κόπροι ας κάνουν ένα βήμα μπροστά!"
    ...εδώ θά μού επιτρέψεις αγαπητέ φίλε νά κάνω ένα βήμα πίσω [πρός τό παρόν τουλάχιστον].
    Γενικώς πάντως είμαι μαζί σου γιά ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαζί σου... Αλλά χλωμό το κόβω... Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα ήθελα να το πιστέψω άλλη μιά φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δυο βηματα μπροστα εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγώ πάλι είμαι του πούστευε και μη ερεύνα..

    Όπως και να έχει ο δολοφόνος είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από την αστυνομία. Ο αστυνόμος Μπέκας θα εξιχνιάσει το μυστήριο..

    Πι.ες. όσοι πιστεύουν, το κάνανε το βηματάκι μπροστά??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Come writers and critics
    Who prophesize with your pen
    And keep your eyes wide
    The chance won't come again
    And don't speak too soon
    For the wheel's still in spin
    And there's no tellin' who
    That it's namin'.
    For the loser now
    Will be later to win
    For the times they are a-changin'
    και θα κάνω ό,τι μπορώ γιάυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τρέμε, Γολιάθ...:!)
    (μαζί σου, ρε vita..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και εγώ το πιστεύω.
    Ολοι οι νέοι τα πιστεύουν όσα λές. Μόλις όμως πιάσουν δουλειά και βολευτούν αρχίζουν τις εξαιρέσεις "το πιστεύω αυτό όμως..." και μετά τα προσαρμόζουν στις ανάγκες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2:37 μ.μ.

    και ο nuwanda το πιστευει!!

    (...και οταν ελθει η ωρα της προαξης, κανουμε ολοι το παπί....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πίστευε και μη ερεύνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος2:01 μ.μ.

    δεν ξέρω τι σε ώθησε γι'αυτό το δημοσίευμα, αλλά κάνω ένα βήμα μπρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος2:03 μ.μ.

    Vita, μου αλλάζεις το λινκ όποτε μπορείς;
    τώρα είμαι στο wordpress, πάτα την υπογραφή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαίρομαι μ αυτά που γράφεις, και γ αυτό και για το προηγούμενο πόστ σου.
    Αναμένουμε,
    Δεν χρειάζεται να πω, ότι κάνω και γω ενα βήμα μπροστά, η μήπως χρειάζεται; Τότε κάνω ενα βήμα μπροστά με κλειστά μάτια, έτσι για να μη πεθάνει η ελπίδα μέσα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος4:42 μ.μ.

    ΜΑΛΛΟΝ ΤΡΑΒΑΣ ΖΟΡΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.
    ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΑΝΤΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Se zilevo... kathoti ego eime ek geneths pessimisths (ektos apo axaireutos).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αλήθεια τα πιστεύεις όλα αυτά? Τότε είσαι ή αισιόδοξος ή μεθυσμένος φίλε μου.. Εγώ 'θα λεγα, είναι ευσεβείς πόθοι. 'Οσο για ένα βήμα μπροστά, και γιατί όχι? Αν μάλιστα αντί να ρωτούσες "το πιστεύεις?", ρωτούσες "θα το ήθελες?", θα το'κανα και γω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. auti ti stigmh bariemai na to epeksergastw... auton ton kairo asxoloumai me polu pio anousia pragmata...
    ...alla...

    GOUSTARW EPANASTASI! OPOTA THA RTHW KAI GW MAZI! NTATSEI? :P

    *****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος11:07 μ.μ.

    μαζί σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος2:43 π.μ.

    Count me in!!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ alzap
    Σωστός! Γιατί η ιστορία είναι ποτάμι, δεν είναι λίμνη…

    @ tolisbak
    To πιστεύεις δεν το πιστεύεις φίλε μου, η ιστορία έχει αποδείξει ότι μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στον πρόοδο και τη εξέλιξη με βίαιες εξάρσεις. Πάντα άλλαζαν τα πράγματα… Μετά τον μεσαίωνα ήρθε η αναγέννηση…

    @ Sophia
    Σοφία μου εσύ μπορείς να κάνεις ότι θέλεις…

    @ numb
    Και πολύ καλά κάνεις. Ας το πιστέψουμε κι άλλο λίγο λοιπόν…

    @ o erwtas…
    Εμείς θα μείνουμε για πάντα παιδιά! Τι ευτυχία…

    @ στέλιος
    Κάθε διαφορετική άποψη δεχτή. Σημασία έχει ότι σκέφτεσαι «μπροστά»…

    @ Georgia
    Το ίδιο έλεγε και η Μαρία Αντουανέτα λίγο πριν εισβάλει το πλήθος στο παλάτι της..
    Αλλάζουν τα πράγματα Γεωργία απ τη μια στην άλλη στιγμή, ας είμαστε έτοιμοι…

    @ rafinnata
    Αυτή τη φορά δεν πρέπει να υπάρχουν δόγματα. Αυτή τη φορά πρέπει να βρούμε αυτά που μας ενώνουν και όχι αυτά που μας χωρίζουν… Αυτή τη φορά ψάχνουμε να βρούμε, δεν μας φέρνουν μασημένη την τροφή!

    @ Zouri
    Τέσσερα αλογίσια αν είσαι έφιππος καβαλάρης!

    @ katoyrimeni podia
    Τον αστυνόμο Μπέκα τον αναλαμβάνω εγώ…

    @Ταμαρα
    καλώς την…

    @lupa
    Σπέρμα των στίχων του 13ου προφήτη, κράζω πως το σκοτάδι είναι πολύ βαθύ, σε λίγο ξημερώνει…

    @ weirdo
    Προπόνα το τόξο σου με ιπτάμενες λέξεις, το χρειαζόμαστε…

    @ pythia
    Κάνε ότι σε εκφράζει καλύτερα αρκεί να είναι προς την σωστή κατεύθυνση…

    @ sorry girl
    Και ήμουν έτοιμος να σου βάλω απουσία!

    @ Μαρίνα
    Είναι μεγάλος στοίχημα να προσπαθήσουμε να μείνουμε για πάντα νέοι!!

    @ nuwanda
    Με οικονομικούς όρους μιλώντας, προβλέπω οικονομική καταστροφή!
    Όταν θα ξεραθεί η γη, δεν θα μας παίρνει να κάνουμε το παπί…

    @αλεπού
    Ή… πίστεψε στην έρευνα!

    @ροϊδης
    Η ανάγκη να μείνω για πάντα νέος…

    @ ange-ta
    Δεν αναμένουμε! Δημιουργούμε…
    ;)

    @moon
    Ξέρεις κανένα που να μην περνάει ζόρια; Απλά έχω αποφασίσει να τα περάσω χορεύοντας..

    @μη χειρότερα
    O καθένας κρύβει μέσα του έναν αυτόχειρα ποιητή, ένα δούλο κι έναν επαναστάτη!
    Ας διαλέξουμε…

    @Μαρια
    Θέλω να ακούσω την καρδιά μου, αυτό κάνω…
    Ακούω την καρδιά μου Μαρία και αποκεφαλίζω το μήπως και τα πρέπει…
    Ή τουλάχιστον προσπαθώ!

    @Bereniki
    Δεν νομίζω ότι η λέξη επανάσταση είναι η σωστή!
    Αυτό που θα ‘ρθει δεν θα έχει ξανασυμβεί…
    Θα συμβεί το Νέο και μετά θα το βαφτίσουμε… Ίσως να το πούμε κι Επανάσταση τελικά, ποιος ξέρει…

    @deadend
    Στα όρια της τρέλας και της παιδικότητας…

    @evelina
    Χαίρομαι που σε και συ ανάμεσά μας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή