Σάββατο, Φεβρουαρίου 17, 2007

Τα παιδία… την παίζει!

Φταίει η Mario , η AnnaMaria και η Tamara de lempicka που μου πέταξαν το τόπι… οπότε μιας και είμαι συνηθισμένος στο παίξιμο, αποφάσισα να ρίξω και ‘γω τη δικιά μου ζαριά!

Λοιπόν, 5 άχρηστες πληροφορίες για μένα, 5 πάσες σε αντιστοίχους «δούλους» για να συνεχιστεί το χτίσιμο της πυραμίδας του Γκρέκο Χανουμιστάν.

1.Εδώ και ένα μήνα σκέφτομαι να στραγγαλίσω την προϊσταμένη μου!
2.Στην δευτέρα γυμνασίου έπαιρνα περιοδικά μάτι το κυλοτάκι της καθηγήτριας Αγγλικών.
3.Την πρώτη γροθιά που με άφησε τάβλα την έφαγα σε ηλικία 22 χρονών.
4.Την πρώτη φορά που δεν κελάηδησε το εργαλείο μου, τα έβαλα με την καπότα!
5.Χτες το βράδυ είδα στον ύπνο μου, πως μια πρώην μου, που ποτέ δεν κατάφερα να αγαπήσω, σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα!

Και οι συνεχιστές, πυραμιδιστές ακροβάτες, ξύπνιοι, ισορροπιστές είναι οι…. (κάπου εδώ πέφτουν τα ντραμς)…
…οι πέντε πρώτοι μέντορές μου στο bloging:

Αλέξης Σταμάτης

Μανταλένα Παριανός

Candyblue

Dr Uqbar

Καπετάνισσα

18 σχόλια:

  1. Την *%$*%^%*&^% καπότα!!! Ακου εκει να μην μπορεί να κανει την δουλειά της!!
    Μετά φαντάζομαι άλλαξες μάρκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το νούμερο 2 με πλήγωσε! :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι λίγο σκληρό, αλλά ως τα 22 δε μάλωνες για να φας ξύλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. BITA MI>>

    ¨Εχω ορισμένες απορίες:

    "Στην δευτέρα γυμνασίου έπαιρνα περιοδικά μάτι το κυλοτάκι της καθηγήτριας Αγγλικών"

    Ποια περιοδικά έπαιρνες;

    Τι είναι καπότα;

    Όσο για αυτό το (γκουχ γκουχ γκουχ) "μέντορες", και μόνο που το Μανταλενάκι συγκαταλέγεται στη μουρλολίστα σου με τα ονόματα του Αλέξη, της Καπετάνισσας, της Κάντι και του Δόκτωρα, είναι too much.

    Του μουτς λοιπόν!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9:49 μ.μ.

    Είμαστε όλοι δούλοι μιας αντίστροφης πυραμίδας!
    Εύχομαι καλή επιτυχία στο στραγγάλισμα (το ψυχικό της εννοώ), και με εντυπωσιάζει που έφαγες γροθιά. Τα κυλοτάκια ήταν άσπρα;

    Και...μα τι υπερβολές είναι αυτές; Μέντορες; Μάλλον το έχω σοβαρέψει πολύ...
    Και ανταποκρίθηκα ήδη ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χμ, με το 1ο ξέρω πολλούς που θα συμφωνήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aκομα ενας σου ειχε κανει προσκληση αλλα εσυ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα ήξερα όλα αυτα τα φανταζόμουνα πριν καν τα δω γραμμένα


    επαιξα έπαιξα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ελα βρε vita mi , κι εσύ γδύνεσαι?? τι θα γίνει? από blog σε blog που επισκέπτομαι, τα ίδια. Δεν τη γλυτώνω μάλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος7:39 μ.μ.

    ανταλλάζουμε φόνους; εγώ θα στραγγαλίσω την προισταμένη σου κι εσύ τη συνάδελφό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ θέλω όχι τη ναμέσως προϊσταμένη μου, αλλά τη δική της! ;) Κατά τ' άλλα, πλάκα είχε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ julia
    Κάπως έτσι αλλά σε κάθε περίπτωση το πλαστικό είναι πλαστικό!

    @ nosyparker
    Δεν είναι και τόσο αθώα η νεολέρα κυρία μου...

    @ δείμος...
    Πολλές φορές! Μονάχα που δεν είχα βγει νοκ άουτ!

    @Mantalena
    Περιοδικά έπαιρνα διάφορα περιοδικά...
    Όσο για το τι είναι καπότα, μάλλον έχει απόλυτο δίκιο...
    Ίσως πρέπει να αλλάξω συνήθειες...

    @Dr Uqbar
    Ίσως έπρεπε να γράψω προαγωγοί, αυτοί που με έσπρωξαν να βγω στο κουρμπέτι...

    @ αλεπού
    Αχ αυτό το πρώτο στο λαιμό μου κάθεται...

    @ανναμαρια
    Γλυκιά μου ανναμαρία...

    @Candyblue
    Τελικά λες να χω τηλεπάθεια; Για τη δακρυσμένη λέαινα, λέω...
    Εσύ είσαι σίγουρα κάποια που μπορεί να το πιστέψει. Έτσι δεν είναι Jimακο;

    @animarana
    Ο τίτλος του post τα λέει όλα. Η Παιδία την παίζει...

    @deadend mind
    Καλό! Για να μην κινήσουμε υποψίες...

    @renata
    Έχουν να πέσουν πολλοί φόνοι, λέμε!! Οι δουλοπάροικοι αγρυπνούν
    !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Την κακομοίρα την πρώην σου την πήρες να δείς άν ζεί η κοπέλα???

    Το patsiouri είναι ένα παρατσούκλι μου από το σχολείο, επειδή μιμόμουν πολύ καλά την αείμνηστη Φωτεινή Πατσιούρα του Ερωτοδικείου και το χορό της, remember???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ah polu m'alesei auto to paixnidi! alla einai polu mikros ari8mos to 5! telika eimai paaaaaaaaaaaaaaaara polu katina! :S
    makia
    *****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος2:06 π.μ.

    Μουαχαχαχαχα, η κατάρα έπιασε, μετά τα χαμένα *1700* ευρώ, πάει σκατά και η καινούργια δουλειά! Και που είσαι ακόμα, θα'ρθουν και χειρότερα... περίμενε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ, τον κροκοδειλάνθρωπο
    πρεπει να τον προσεχεις τελικα!!
    Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος5:40 μ.μ.

    ...ρε συ, και'γω στη δευτερα γυμνασιου, της καθηγητριας Γαλλικων ομως! ...το 'χουν οι ξενες γλωσσες φαινεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος9:46 μ.μ.

    ΜΗΠΩΣ Η ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΦΤΑΙΓΕ? ΚΙ ΟΧΙ Η ΚΑΠΟΤΑ?
    ΠΡΟΣΕΞΕ mio amico ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ Η ΓΑΜΩΔΟΥλεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή