Τρίτη, Σεπτεμβρίου 25, 2007

Η Μπιενάλε ήπιε το κώνειο;

Οι καλές τέχνες δεν είναι το φόρτε μου αλλά δείχνω ενδιαφέρον καθώς συχνά πυκνά συμμετέχω σε «εικαστικές παρτούζες» λαϊκού προσανατολισμού…
Την Κυριακή που λέτε αποφάσισα αντί να πάω για… ούζα, να πάω να δω την έκθεση Destroy Athens, μην τυχόν και με βοηθήσει να γίνω καλύτερος άνθρωπος.
Τα video art δεν μου είπαν τίποτα (αν είχαν κάτι να πουν), παρότι ήταν σε πρώτο πλάνο.
Όσο για τα υπόλοιπα έργα ελάχιστα με άγγιξαν. Τα περισσότερα μου φάνηκαν «γρήγορα» και «φτηνά».
Συγχωρέστε με αλλά εφόσον έσκασα 10 € για να μπω, έχω και ‘γω δικαίωμα στην παπαρολογία…

Το μοναδικό έργο που με άφησε άφωνο ήταν το: «Ο Σωκράτης ήπιε το κώνειο» του Στέλιου Φαϊτάκη.

Ήταν τόσο στέρεο το όραμα που έφτιαξε.
Σε ένα τεράστιο πίνακα-τοιχογραφία κατάφερε να απεικονίσει μια εξέγερση στην Αθήνα χρησιμοποιώντας βυζαντινή τεχνοτροπία!!
Ο τύπος έφτιαξε μια άλλη Αποκάλυψη, την Αποκάλυψη της Αναρχίας…
Βόμβες μολότοφ(την πρώτη μάλιστα την ανάβει το πνεύμα του Σωκράτη), φυλακές, κρεμάλες, εξεγερμένοι, κοκκινόμαυρες σημαίες να ανεμίζουν, ένας άγιος με παλαιστινιακή μαντίλα, η ακρόπολη που βομβαρδίζεται από αεροπλάνα… σε όλη τους τη Βυζαντινή μεγαλοπρέπεια.

Ο τύπος μίλησε γιατί είχε κάτι να πει!

16 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10:44 π.μ.

    Τρια μπραβο VitamI!!! Μαζι σου. Πες τα...

    ΥΓ. Το συγκεκριμενο εργο και εμενα με αγγιξε. Και ένα δυο άλλα. Συνολικα ομως η εκθεση μου φανηκε πολυ λιγη. Βεβαια, απο το τιποτα την προτιμω χιλιες φορες. Αλλα με προβληματισε αρνητικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10:44 π.μ.

    Τρια μπραβο VitamI!!! Μαζι σου. Πες τα...

    ΥΓ. Το συγκεκριμενο εργο και εμενα με αγγιξε. Και ένα δυο άλλα. Συνολικα ομως η εκθεση μου φανηκε πολυ λιγη. Βεβαια, απο το τιποτα την προτιμω χιλιες φορες. Αλλα με προβληματισε αρνητικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν εχω παει ακομη...αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ nuwanda
    Και συμφωνώ μαζί σου ότι από το τίποτα...
    Πάντως σα διοργάνωση ήταν οκ!

    @πρεζα tv
    Καλά, κακά καλό είναι να ξέουμε τι παίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4:23 μ.μ.

    είναι τέχνη ή η τέχνη μας τελείωσε; ,
    .
    τα καμένα δάση και ο αέρας στρώνουν με συγκλονιστική επιμέλεια στα κεφάλια μας στάχτες που δημιούργησαν οι κερδοσκοπικές διαστροφές του καπιταλισμού . με την σταχτή στα μάτια λοιπόν ,όρμησα Barouak ίδιος στην 1η biennale των αθηνών. με βοηθό τους χορηγούς περιπλανήθηκα σε ένα περιβάλλον ιδανικό για κλειστοφοβικούς.
    οι 7 μέρες της δημιουργίας μπροστά μου… το χάος και το έρεβος live … πίστευε και μη ερεύνα , ακολούθησε το δρομολόγιο. ο active δρόμος για την τέχνη και την ζωή είναι κέρδος καλέ μου .κενά μυαλά με ονόματα και διευθύνσεις , ο αγαπημένος μου Ξενάκης μου μιλά στα γαλλικά, αλλά εγώ τα μόνα γαλλικά που ξέρω είναι του στιλ γαμώ την πανάγιας σας, αλλά και τα αγγλικά μου είναι στο επίπεδο του fuck off .
    πολεοδομικοί χάρτες, video,ταινίες ,τηλεόραση, παραμύθια …
    …μα πουθενά λάσπη …
    η ανησυχία του κλειστοφοβικού, τσιμεντένιο τείχος Παλαιστίνη ,Γκουαντάναμο. άλλος ένας βλάκας με φουστανελά , άλλος ένας Άνθρωπος στη φυλακή …
    το λάθος στο μοντάζ, ο εμετός θα έπρεπε να γυρίζει πίσω. καρέκλες , ποτάμια, δωμάτια , εξωτερικοί χώροι, heavy metal , σκουπίδια… όλα μοιάζουν διαφήμιση .
    ΠαπαΣωτηριε της τέχνης αναπλάθεις τις ψυχές μας και τον ναό που βρίσκεσαι . Πουτάνες ,Περιθωριακοί, Μετανάστες ,Εργάτες μόνο εικαστικές εικόνες όχι αλήθεια. συνεχίζω να βαδίζω με την δηλητηριώδη αγιογραφία Του…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ al barouak
    Έγραψες!!
    Στο blog του art attack, γίνεται της Πόπηςγια το θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενδιαφέρουσα ακούγεται η παρουσίαση. Ωστόσο, αναρωτιέμαι τελικά τι είναι η bienalle; Μια απλή ένωση καλλιτενχικών σχημάτων και οι παραστάσεις τους. Τίποτε περισσότερο (παρά τη διοαφήμιση) τίποτε λιγότερο. Αν το θες αλλιώς είναι η παγκοσμιοποίηση της σύγχρονης Τέχνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος1:19 π.μ.

    Άσπρο πάτο, λέμε!

    Κροκ ωδή(λωσα)

    Πι.Ες: αυτοδυναμια έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ deimos

    Η αλήθεια είναι ότι κρύβονται πολλά από πίσω. Δεν νομίζω ότι είναι τυχαίο πως έχουν για βασικό χορηγό μια από τις μεγαλύτερες γερμανικές τράπεζες. Αυτά όσο αναφορά τη διοργάνωση…

    Όσον αφορά το επίπεδο των καλλιτεχνών που συμμετέχουν νομίζω ότι ήμουν ξεκάθαρος.

    @ κροκε

    Όπα ο κρόκος τσαμπουκάδες;… Σιγά μην σκίσεις κανα καλτσόν!

    ΥΓ. Κι εγώ που νόμιζα ότι ψήφισες Σαρή…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος2:50 π.μ.

    Αλφα μι... Βήτα μι... Γάμα μι, αν μπορείς! Άκου λέει...

    Έφη δαγκωτό, δεν το συζητάω! Μια σεμνή και ταπεινή οικογένεια είμαστε, άλλωστε...

    Και που'σαι VITAMINAKIA το χέρι να το κόψεις σύριζα, έτσι; να γυρίσεις δεξί προφίλ, να παρατήσεις τον ιππόδρομο και τα πράσινα άλογα που δεν τραβάνε και να μη σκας. Βάψτα όλα γαλάζια, σήκωσε και μια σημαία στο μπαλκόνι και κάπου θα σε βολέψω και σένα.

    Κροκ ωδή(λωσα), πάλι.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ κροκοδειλάνρθωπε my love

    Μ έπεισες ατιμούτσικο, ξύπνησες μέσα μου τα αρχαιοελληνικά μου ένστικτα. Έλα να ξαπλώσουμε μαζί στο κρεβάτι και να αγκαλιαστούμε κάτω απ τα γαλανόλευκα σεντόνια μου. Αγόραρε θα σου δαγκώσω το αυτί και θα σου φερθώ σαν κεχριμπαρένιο στρατιωτάκι. Κι όταν όλα τελειώσουμε από κει θα σε πάω βόλτα απ το εξοχικό του Διογένη κι εκεί μες το πιθάρι του, θα σου ξεκουμπώσω τη γαλάζια σου πανοπλία και θα ταΐσω τα μυρμήγκια με τα μάτια σου!
    Χα!

    @sigmataf
    Γεια σου φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλό μας μήνα φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα και σε σένα sigma taf!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος6:54 μ.μ.

    www.arelis.gr
    περιεχει ερωτονομικον
    με συνδυασμο σεξ και καλλιτεχνικων ρευματων που απαγορευθηκε στην ελλαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή