Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007

Από την Άνοιξη στην Κόλαση


Κοιμόμουν ανάσκελα στο κρεβάτι, απέναντί μου τα παραθυρόφυλλα κλειστά. Κι ενώ ονειρευόμουν ότι έκανα έρωτα σ Εκείνη σε ένα ολάνθιστο λιβάδι, αισθάνθηκα μες τον ύπνο μου ότι άνοιξα τα μάτια και ξύπνησα. Βρισκόμουν ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου, ανήμπορος, δεμένος από αόρατα δεσμά… Ύπνος, ξύπνιος τι στα αλήθεια ήταν άκρη δεν μπορούσα να βγάλω…
Τότε, είδα να γλιστρά μια ερυθρόμορφη ακτίνα φωτός από μια χαραμάδα του παραθυρόφυλλου. Διέσχισε το σκοτάδι, πέρασε παράλληλα απ το κρεβάτι μου και φώτισε την ανάγλυφη προσωπογραφία του Χριστού που ήταν ακουμπισμένη στο κομοδίνο δίπλα στο κεφάλι μου.

Η ερυθρόμορφη ακτίνα αντανάκλασε πάνω στο κεφάλι του Χριστού και συνέχισε την πορεία της περνώντας πάνω απ το ανήμπορο κορμί μου, πλάτυνε, έγινε κατακόκκινο φως προβολέα και προσγειώθηκε πάνω στον κατάλευκο τοίχο, απ’ την άλλη πλευρά. Γύρισα το βλέμμα μου, κοίταξα έντρομος και είδα να σχηματίζεται στον τοίχο το θλιμμένο, ακανθοστόλιστο κεφάλι του Χριστού. Σιγά-σιγά όμως άλλαξε μορφή, ο πόνος στην έκφρασή του έγινε σπίθα, πονηρό χαμόγελο, τα μάτια του από υγρά βάφτηκαν αίμα, τα αγκάθια ψήλωσαν κι έγιναν κέρατα!!!
Όχι, δεν ήταν πια ο Χριστός αλλά ο Διάολος! Πιστέψτε με τον γνώρισα αμέσως, τον έχω δει άλλωστε τόσες φορές. Ναι, ναι ήταν ο Διάολος που είχε πρόσκαιρα κλέψει τη μορφή του Χριστού και άρχισε να γελά σατανικά για το κατόρθωμά του.

«Εκείνες οι ξεψυχισμένες φωνές που ακούς μόνο εσύ», μου είπε o Διάολος με μάτια που έβραζαν φλόγες, «…εκείνες που σε τρελαίνουν κάθε νύχτα… είναι το μοιρολόι των αγέννητων παιδιών για τον κόσμο που πρόκειται να ‘ρθουν, για τον κόσμο που τους ετοιμάσαμε!»
Κι ύστερα ακολούθησε ένα μακρόσυρτο γέλιο, κι έγινε από σκιά τραγοπόδαρο τέρας, πήδηξε έξω απ’ τον τοίχο, πάνω από μένα, έσκυψε δίπλα στο προσκεφάλι μου και μου ψιθύρισε στο αυτί:
-«Αλλά εσύ δε χρειάζεται να ανησυχείς… Για σένα τελείωσαν όλα… Τι περιμένεις; Σήκω, ακολούθαμε!», είπε γελώντας κι έγινε σίφουνας, μπήκε στην ματωμένη δέσμη φωτός και γλιστρώντας μες απ’ τη χαραμάδα, ταξίδεψε στον άγνωστο κόσμο του…

15 σχόλια:

  1. Δε μας μπήκε καλά η άνοιξη. Εφιάλτες κι εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11:25 μ.μ.

    το αρχικό όνειρο που έβλεπες, ότι έκανες έρωτα σ ένα λιβάδι, πριν ξεκινήσει το όνειρο μέσα στο όνειρο, είναι από το προηγούμενο ποστ σου, έτσι; το δεύτερο όνειρο είναι κινέζικα για μένα. μ αρέσει που κόπηκε στη μέση όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος12:37 π.μ.

    Σκιάχτηκα,λέμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγέννητες ψυχές σε ένα κόσμο που εμείς ετοιμάσαμε. Ένα σκηνικό τόσο εφιαλτικό όσο η ζωή των παιδιών μας που θα τους χαρίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε, είναι φανερό με τα τελευταία σου ποστάκια: σ' έπιασε η άνοιξη [και μάλιστα κοιμόσουν ;) ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ..Θα τον ακολουθήσεις? αντε, για να ηρεμήσει και η λιμνούλα μου από τα σαλιαρίσματά σου!!!

    :-)

    φιλιά, διαβολο-barouak

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. mhn ton akous ton blaka!
    k stamata na akous paidikes fwnoules! (fwneeeeeeeees akouw fwneeeeeees!)

    ..k allh fora pes tou oti ta paidia den ourliazoun giati tous exoume etoimasei ton diko tous paramuthenio mikrokosmo! e...otan megalwnoun trwne mia friki-anwmali prosgeiwsi...- alla me ligi kali ka8odhghsh 8a ta kataferoun...

    mhn ton afhneis na sta parousiazei ola maura... einai kolpo gia na ton akolou8hseis! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχώς εδώ στην κόλαση τα comments χρεώνονται με τη λέξη, εγώ είμαι άφραγκος οπότε το μόνο που με παίρνει πω είναι:
    ΜΠΟΥΥΥΥΥΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έλα ρε Μπαρουάκ, σ' εσένα ήρθε ακάλεστος; Εγώ του 'χω πει τόσες φορές και όλο δουλειές μου λέει ότι έχει. Κι εσύ, τη μια του πουλάς ληγμένα και την άλλη κάθεσαι και τον ακούς! Πρέπει να του ξεκαθαρίσεις ότι η σχέση σας είναι αυστηρά επαγγελματική. Κάποια στιγμή θα το δεχθεί. φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος1:21 μ.μ.

    σε σένα και στη συχωρεμένη τη Μοσχολιού....:)
    το πιάσαμε το οικολογικό το μήνυμα...βοήθεια μας, Vita εσύ τουλάχιστον έκλεισες θέση νωρίς, εμείς να δούμε...:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πάντα έλεγα ότι ο διάολος είναι φιλόσοφος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος5:15 π.μ.

    πάλι μουσακά έφαγες?? πρέπει να κόψεις το βραδινό φαγητό σε χαλάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. To φως ήταν από το κόκκινο φεγγάρι? Καβάλα σε μια φεγγαροαχτίνα λοιπόν!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ένα καλό της κόλασης είναι πως τουλάχιστον θα κάνεις ενδιαφέρουσες γνωριμίες..θα'μαστε και μερικοί από 'δώ προς τα κεί, θα λέμε και καμιά μαλακία την ώρα του σωταρίσματος να ξεχαστούμε...

    Για σκέψου τον εαυτό σου να φτερουγίζει ανάμεσα στα ξενέρωτα αγγελούδια...θα παρηγορηθείς λίγο..

    Ελπίζω να μή διάβασε καμία έγκυος κοπέλα το πόστ σου, κάτι οι ορμόνες, κάτι η ωμότητά σου σε συνδυασμό με την τρομάχτικη ειλικρίνεια, κάτι το αυταπόδεικτο του πράγματος...
    Μάλλον ο φίλος σου θα επισκεφτεί εκείνη το βράδυ...στο πλατώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή