Τρίτη, Μαρτίου 20, 2007

ΣΤΕΡΕΨΑ!!

Στέρεψα, αισθάνομαι κορεσμένος. Αυτοεξορίζομαι λοιπόν σε αιματοβαμμένους δρόμους μήπως και φορτίσουν οι μπαταρίες μου… Θα επανέρθω αλλά δεν ξέρω πότε ακριβώς. Ίσως σε 20 μέρες, ίσως σε ένα μήνα, ίσως αύριο, σίγουρα πάντως όταν έχω κάτι να πω!

H elafini, η ange-ta, ο melomenos και η renata με κάλεσαν να αναφέρω 7 αγαπημένες μου ταινίες. Θα πω λοιπόν ένα «γεια», καταγράφοντας με τυχαία σειρά εκείνες που γεννήθηκαν την εποχή μου, μου έριξαν κουτουλιά και με έκαναν να παραμιλώ ζαλισμένος, βγαίνοντας απ τη σκοτεινή αίθουσα. Εκείνες που έβαλαν ένα χεράκι στο χτίσιμο του Vita Mi:

Train spotting-Run Lola Run-Hotel Rwanda-Δαμάζοντας τα κύματα-Ο εφιάλτης του Δαρβίνου-Ρέκβιεμ για ένα όνειρο-Old boy-Sin City-Underground-Μπλε Βελούδο-Απέραντο γαλάζιο…

Τώρα θα γίνω δαίμονας και άγγελος στο μίξερ και θα ουρλιάξω σαν νεκροζώντανη πεταλούδα: «Γεια και χαρα, μόρτες! Τα λέμε…»

20 σχόλια:

  1. Ξεκουράσου Βίτα Μι!

    Ξαναφόρτισε τις μπαταρίες σου, ξεκουράσου, να τρως καλά και να μην κοιμάσαι μόνος
    ;)

    και καλή επάνοδο!

    μανταλενομούτς, λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλή επιστροφή..και πρόσεχε μη κάψεις τα φτερά σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να περάσεις σούπερ (ή ήρεμα), δέν ξέρω, ότι γουστάρεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Vita. Όποτε θελήσεις, εδώ θα 'μαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Έβαλε κάποιος και το Run Lola Run! Το μυστικό στη φόρτιση των μπαταριών είναι ο καλός φορτιστής!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε καταλαβαίνω απόλυτα και καταστροφικά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ξεκουραστείς και θα παραμονεύω για την επανεμφάνιση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ θα είμαι εδώ και θα σε περιμένω..
    Δεν θα γεράσω μέχρι να 'ρθεις...
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλή σου ξεκούραση!
    η Ανάσταση να σε φωτίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλαράκο να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος10:46 μ.μ.

    take care oyt there...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος4:22 μ.μ.

    Δεν γίνεται αυτό που λες.
    Δεν υπάρχει, πως το λένε.

    Ο βίτα μι δεν στερεύει.
    ΤΈΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέραααααααααααααα!
    Γράφε όποτε σου κάνει κέφι.
    Σου αφήνω χαμογελάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξεκουράσου και ξαναέλα δυναμικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ψάχνω το ποστ σου για τον Πόλακ, μήπως μπορείς να μου θυμίσεις την τιμή πώλησης του περιβόητου πίνακα;
    μερσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος10:39 μ.μ.

    εντάξει.. να είσαι καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή