Τρίτη, Ιανουαρίου 22, 2008

ο λόγος σας ρημάδι


Σήμερα έχασα την φύση μου
μες του κορμιού την ηδονή
τα όνειρα ψεύτικα
και οι ανταύγιες από τα Φώτα
τα μυαλά μου χρωματίζουν
νύχτα τελειωμένη αρχή
του μάγου ενδιάμεσο χάδι
και η γαμημένη έπαρση
ο θάνατος της σκέψης

επεξεργασμένη τηλεόραση
σπασμένη οθόνη
κόκκινα μου μάτια
δεν σας ξεχνώ
στα καφενεία των
όμορφων λαών απαγγέλλω το νέο παρόν
ιδανικές συνθήκες- ιδανικές ήττες
είδα την κίνηση μα δεν το λεω
σταματώ το δάκρυ πριν πέσει
στην θάλασσα των ποτηριών

όμορφο τζάμι σπασμένο
στους αγέρηδες φέρνεις
το πρώτο γλυκό φιλί
δεν θέλω τίποτα τώρα
μα αύριο όλα
ανέραστο κομμάτι
κομμένο στα μέτρα μου
χαμόγελο –εγώ –εσύ που με κοιτάς
και το άναρχο χάος συνεχίζει να δουλεύει
για μας

ο λόγος σας ρημάδι
στα έλα της οδοιπορίας χαρακωμένος
λίγες κουβέντες
ο ρόλος μου στο φιλί
είναι λέξεις πέτρες
που άλλοτε χτίζεις
άλλοτε τις πετάς
στης πίσσας το οδόστρωμα
και τότε το κρασί των Μεβλεβί θα πιω
μα δεν θα ζήσω το όνειρο
αλλά το παρατεταμένο χαμόγελο
της ανατίναξης


ποίημα al barouak
εικόνα al barouak

10 σχόλια:

  1. Στην αντίδραση κι εσύ, ε; Με τόσα που βλέπουμε στο ηλίθιο αυτό κουτί, ίσως είναι αναγκαία μία συμβολική αδιαφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μία μόνο παρατήρηση:

    "Ο λόγος σας ρημάδι"
    δεν ταιρίαζει για τίτλος του ποιήματος.
    Πολύ καλύτερο είναι:
    "το παρατεταμένο χαμόγελο
    της ανατίναξης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δείμο γεια
    συμβολικη αδιαφορια στο κουτι ναι
    στη ζωη οχι ομως, πιστευω να συμφωνεις.

    vita mi barouak
    δεν το εβγαλα εγω αλλα ο λαμπριδης οταν το ειχε διαβασει. δεν διαφωνω, θα το επεξεργαστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. me sigini, pou tosos polis kosmos krivi mia aperanti evesthissia!!!!!
    tin kalimera mou apo ton vora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βλέπω ότι όλοι έχουμε παρόμοια ψυχολογία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ποίημα στη μπλογκόσφαιρα τελευταία, έ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μόνο συμφωνώ. Εδώ σαν Δον Κιχώτηδες αγωνιζόμαστε κόντρα στους ανεμόμυλους, χάνουμε τη δύναμή μας, χάνουμε το αίμα μας για αλλάξουμε έστω και μία σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είναι πολύ όμορφο, χαίρομαι που το δημοσιεύεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ποίηση για μένα είναι ζωή και απελευθέρωση σας ευχαριστώ για τα ζεστά σας λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή