Τετάρτη, Δεκεμβρίου 12, 2007

Θα γυρίσει ο τροχός, θα πηδήξει κι ο φτωχός...

9 σχόλια:

  1. Αυτο περιμενουμε...για να δουμε ομως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβάμαι ότι ο τροχός γυρίζει μόνο όταν είναι να συντρίψει τον φτωχό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάμε γερά, η μεγαλύτερη απεργία της δεκαετίας . στην Ερμούπολη που μένω είχε γύρο στα 2000 άτομα (ρεκόρ), στην Αθήνα ακόμα μετράνε! Έτσι για να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν θα ανεχθούμε άλλο το δούλεμα. φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ πρεζα tv
    Θα γίνει ένα όργιο όλο τρέλα. Διονυσιακό, παγανιστικό και βάλε...

    @ gerasimos
    Ο τροχός γυρίζει πάντα προς αριστερά. Ο ντετερμινισμός οδηγεί την ανθρωπότητα στην εξέλιξη, στην πρόοδο...
    Παλιά είχαμε αυτοκράτορες, μετά βασιλιάδες, έπειτα αριστοκράτες, φεουδάρχες, τώρα έχουμε καπιταλιστές... Υπάρχει μια προοδευτική εξέλιξη.

    @ erwtas
    Συμφωνώ απόλυτα.
    Μια φωτογραφία που τα λέει όλα...

    @ al barouak
    Το Σκάι λεει ότι ήταν πάνω από 100.000!
    Εγώ είδα τα εξής:
    Το ΠΑΜΕ, το οποίο το παρατηρούσα να περνά για ώρα από μπρος μου, ήταν περίπου ένα γήπεδο Καραϊσκάκη γεμάτο σε σχηματισμό ποταμιού(30.000 με 35.000)
    Όσο για την ΓΣΕΕ ο κόσμος ήταν αμέτρητος. Είμαι στο Σύνταγμα και η πορεία περνά από μπροστά μου για 45 λεπτά! Στη συνέχεια ξεκινώ και παίρνω ανάποδα την πορεία. Όταν με τα πολλά έφτασα στη μέση της Σταδίου είδα ότι η ουρά της διαδήλωσης δεν είχε στρίψει ακόμα από την Πατησίων. Με ένα πρόχειρο υπολογισμό τετραγωνικών μέτρων και συνυπολογίζοντας τον αριθμό έχουν δώσει άλλες πηγές λέω ότι πρέπει να ήταν περίπου 130-150 χιλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "You must be the change you wish to see in the world." – M. Gandhi
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν συμφωνώ. Αν μπειςσ το μπλογκ μου κοιτώντας δεξιά θα καταλάβεις γιατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ sophia
    Συμφωνώ 100%!!
    Καληνύχτα, καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ gerasimos
    Μπηκα αλλά κοίταξα μόνο ευθεία.
    Δεν φαντάζομαι να πειράζει;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή