Σάββατο, Ιουλίου 14, 2007

Και η μουσική τρέχει πίσω απ τα φουστάνια της Coca Cola...



Χωρίς τη μουσική δεν μπορεί υπάρξει ρωγμή.
Σε χτυπά στην καρδιά, στην ψυχή, σε ενώνει, σε δαιμονίζει για ακαθόριστο λόγο κι αιτία.
Χωρίς τη μουσική δεν μπορεί να υπάρξει αλλαγή.
Κι αυτή αντί να ερωτοτροπεί με τους ποιητές.
Τρέχει πίσω απ τα φουστάνια της coca cola….

Φίλες και φίλοι μουσικοί,
Εσείς που μου χετε χαρίσει ατέλειωτες στιγμές έκστασης κάτω απ τη σκηνή σας.
Εσείς που τιθασεύετε τα κύματα της ηδονής και χαϊδεύετε την ψυχή μου σαν άρπα.
Εσείς που κάνετε τις φράσεις μου να μοιάζουν με σκουριασμένα τενεκεδάκια.

Σταματήστε επιτέλους να τρέχετε πίσω απ τα φουστάνια της Coca Cola!

Δολοφονήστε το φόβο σας.
Κουρδίστε την ψυχή σας πάνω σε τεντωμένο σκοινί.
Κι ακολουθήστε την ινδιάνικη αύρα των ποιητών…

Αυτοί που κάποτε το έκαναν κάτι περισσότερο ήξεραν. Να σας θυμίσω ποιοι, πότε, που; Μπα δεν νομίζω πως χρειάζεται…
Εγώ το μυρμήγκι, που ποτέ δεν έγινα, ούτε πρόκειται, ούτε ήθελα να γίνω ποιητής, υποκλίνομαι στον έρωτα του Ποιητή και της Μουσικής.
Υποκλίνομαι στην έκσταση που προκαλεί η συνουσία τους…
Συνουσιαστείτε λοιπόν γιατί χανόμαστε.

ΥΓ. Το νέο τραγούδι του MANU CΗΑO γαμεί και δέρνει!

7 σχόλια:

  1. Θα επιτρέψεις σ' εμένα, ένα άλλο μυρμήγκι, να κάνω μια πρόποση για τη μίνι επιστροφή σου με coca cola light, τώρα που είναι πρωί; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8:44 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9:01 μ.μ.

    Ουφ καταλαθος διεγραψα το προηγουμενο μου μηνυμα...ακόμα μπερδευομαι.. sorry.

    Λοιπόν τα λες πολυ σωστα, έμεις τι κάνουμε όμως.. :)

    Ρίξτε και κανένε βλεφαρο στις underground σκηνες..Υπάρχουν θησαυροί!

    Αυτα!Αντε να'σαι καλά..θα σου ξανάρθω..
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο κείμενο. Κάντε σεξ, χανόμαστε (ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΎΣΩΝΑ ΤΟ ΚΌΒΩ ΔΎΣΚΟΛΟ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλοι μου έλειπα για λίγο καιρό.

    Ατταλάντη
    νομίζω ότι η αυθεντική coca cola είναι καλύτερη. Πάντως αναφέρομαι στο πολυδιαφημισμένο μουσικό διαγωνισμό που διοργανώνει, στο logo της σαν εμπορικό σύμβολο και όχι στο μαύρο ζουμί αυτό κάθε αυτό. Άντε και ο νικητής του διαγωνισμού σε διαφήμιση!

    μαριονέτα
    Ρίχνω, ρίχνω αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχω βρει και διαμάντια. Ίσως πάλι δεν ψάχνω και πολύ βαθιά. Αν έχεις κάτι καλό υπόψη σου...

    δειμος
    Και μετά το σεξ μια γερή γουλιά coca cola! Πάντως μεταξύ μας πέρα από τα δεκάδες Ε δεν έχει τίποτα κακό το ποτάκι. Ένα σύμβολο είναι. Σύμβολο της εμπορευματοποίησης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχεις απόλυτο δίκιο φίλε barouak. Απ'ότι καταλαβαίνω είναι στη φύση του ανθρώπου να τρέχει πίσω από τα φουστάνια κάποιων ισχυρών..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΙΜΑ RANA

    γεια σου βατραχάκι μου. Χαθήκαμε βρε συ, τι κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή