Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 15, 2008

Μερικές μπουκιές από το Φεστιβάλ Mir

Στης ακρίβειας τον καιρό, συνηθίζω να συχνάζω σε εγκαίνια φεστιβάλ, εκθέσεων και άλλων εκδηλώσεων, όπου και μπορώ να απολαύσω art-o και θεάματα, δωρεάν.
Γνήσιο τέκνο της γενιάς των επτακοσίων ευρώ, βλέπετε, έχω καταλάβει πως δεν αρκεί μόνο η αντίσταση, χρειάζoνται και άλλου είδους «δράσεις»
Κάπως έτσι βρέθηκα και στα εγκαίνια του φεστιβάλ Μir. Τελικά ο χώρος του πολιτιστικού κέντρου Μελίνα( στο Θησείο) είναι εξαιρετικός. Και η οργάνωση, οι εγκαταστάσεις, τα πειραματικά βιντεακια που πρόφτασα να δω μου έκλεισαν το μάτι αρκετές φορές, αν και θα προτιμούσα να μου το κλείσει η όμορφη βοηθός παραγωγής που έστεκε χαμογελαστή στη γωνιά.
Από performance δεν πρόλαβα να δω, οπότε δεν έχω γνώμη. Ίσως μες στη βδομάδα.
Πάντως αύριο Τρίτη θα με πάλι στο Μελίνα. Μην πάει ο νους στο πονηρό, η όμορφη βοηθός παραγωγής δεν μπήκε στον κόπο να μου κλείσει το μάτι.

Απλά μεταξύ 20:30 και 21:30 θα προβληθεί ένα άτιτλο βιντεάκι του al barouak. Ένα εικαστικό αφιέρωμα στους χωρίς χαρτιά που δεν κρατά πάνω από δύο λεπτά.

Κι έπειτα στην καντίνα social, μαζί με όλο το σινάφι... Όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει mail.


Vita Mi Barouak

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου