Πέμπτη, Αυγούστου 30, 2007

ΒΕΛΑΞΤΕ ΜΠ(Ρ)ΕΕΕΕ, τσάμπα είναι…


Προσευχή στο μεγαλοδύναμο (λαό) έκανε ο Καραμανλής να μην τον κράξουμε στην πλατεία Συντάγματος. Ξενύχτησε το αγόρι μου, προσευχόμενος μαζί με τους δημοσκόπους…

Κι εμείς που εισακούσαμε τις προσευχές του, 10.000 πρόβατα συνολικά, βοσκήσαμε όλο το κουτόχορτο της πλατείας συντάγματος την Τετάρτη το απόγευμα, κοιτώντας αμήχανα δεξιά-αριστερά χωρίς μπε και βελάσματα.

Κάναμε μούγκα στη στρούγκα λοιπόν γιατί του χουμε αδυναμία που ναι ομορφόπαιδο, καλός οργανωτής και δουλευταράς.

Βρε σεις ξεχάσαμε να του πούμε κι ένα μπράβο, ένα ευχαριστώ του ανθρώπου που έσωσε τουλάχιστον την υπόλοιπη Ελλάδα.
Ε , λοιπόν εγώ ο Vita Mi Barouak εκ μέρος όλων των ελλήνων σε ευχαριστώ, τρισμέγιστε αρχηγέ μας και σωτήρα μας!
Μπράβο καρντάση μου, μπράβο πατσά μου!
Πάντα τέτοια...

ΥΓ1. Μετά την αυτοφίμωση, μήπως ήρθε η ώρα να αυτοφασκελωθούμε;!!
ΥΓ2. Πάλι καλά που ήμασταν... ΜΑΥΡΑ ΠΡΟΒΑΤΑ!

8 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο και μεγάλο μάλιστα. Πολύ μεγάλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7:45 μ.μ.

    mprabo filarako! etsi akribws! oute mia moutza, ena yoohaa! siwphles blakeies! eytyxws giati nomiza pws arxisa na ginomai antidrastikos san kniths!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος7:45 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ motorcycle

    Ίσως τα παραείπα χύμα αλλά η εκμετάλλευση της απολιτικ κουλτούρας από τους εκάστοτε κυβερνώντες είναι μεγάλη πεπονόφλουδα για όλους μας

    @ μαχη της στρούγκας

    Μπορεί να αυτόφιμώθηκα χτες στο σύνταγμα(μαλακία μου!) αλλά μες το τσαντίρι μου κάνει ότι γουστάρει ο καθένας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι φίλος μου;
    Πες ναι.
    Θέλω πολύ νά έχω φίλους σαν εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοείται, alzap, ότι θέλω να χω φίλους ανθρώπους σαν κι εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. egw ena 8elw as8enoudi m...na dw ti 8a pshfisei olos autos o laos stis ekloges... kati mou leei pws 8a me apogohteusoun..
    anyway! arxizw k suni8izw th blakeia siga siga :)

    *****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατρέ μου έχεις απόλυτο δίκιο.
    Αν είμαστε γατόνια κι όχι προβατόνια θα φανεί στις 16 ΣΕΠ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή