Σάββατο, Απριλίου 21, 2007

Το σκιάχτρο κάνει στένσιλ από αίμα

H ελευθερία είναι το υπέρτατο αγαθό.
Μες απ το αλκοόλ μπορείς εύκολα να τη συναντήσεις, μα κατά τη διάρκεια του οργασμού σου περνά χαλινάρι .

Δυστυχώς ή ευτυχώς ο αληθινός δρόμος για την ελευθέρια είναι ένα τεντωμένο σκοινί.
Και συ καλείσαι να γίνεις ακροβάτης.
Τι είδους όμως ακροβάτης θα γίνεις;
Χορευτής ή Μοναχός;

Την προηγούμενη εβδομάδα μας έδιωξαν πάλι απ το bar. Και μάλιστα απ το πιο after στέκι της πόλης. Είτε η εποχή μας έχει φλωρέψει πάρα πολύ ή εμείς έχουμε μείνει σε άλλες εποχές. Εγώ έχω συμβιβαστεί με αυτό. Ο Αλ όχι, επιμένει…

Χτες έφυγα απ το μπαρ χωρίς να χαιρετήσω τους φίλους. Πήγα μόνος και αλήτεψα σε κακόφημες γειτονιές. Στις 6 τα χαράματα τα πόδια μου έτρεμαν, το βλέμμα μου καλάσνικοφ πυρ κατά βούληση κι αισθανόμουν σαν να γύρναγα από συναυλία των Stereo Nova.

Το πρωί της Δευτέρας θα μεταμορφωθώ πάλι σε Mοναχό. Αυτόν που δηλαδή υπομένει και υπομένει και υπομένει, ως πότε άραγε;
Το ράσο του μικροαστού, τρόμαξε την έμπνευσή μου, έφυγε μακριά, λείπει εδώ και τέσσερις μήνες.
Γράφω σαν το μελλοθάνατο που κάνεις στένσιλ τις τελευταίες φράσεις του με αίμα στον τοίχο.

Χτες το βράδυ με πλησίασε μία γεματούλα. Πάντα μου είχαν αδυναμία οι γεματούλες. Ίσως γιατί αν και γνήσιος δαίμονας έχω την όψη του καλού παιδιού.

«Έλα να χορέψουμε» μου είπε.
«Δεν μπορώ», της απάντησα.
«Και γιατί παρακαλώ;…»
«Γιατί είμαι σκιάχτρο και τα σκιάχτρα δεν χορεύουν…»
«Και τι κάνουν τα σκιάχτρα;»
«Τα σκιάχτρα διώχνουν τα κοράκια…»
Δεν ξέρω γιατί το είπα αυτό. Ο ίστρος καμιά φορά καβαλά δαιμόνια…

Μετά μου ‘ρθε να ορμήσω στο κρεβάτι, σε μια θέα που ακροβατούσε μεταξύ λιποθυμιάς και παραληρήματος. Δεν το έκανα. Τελικά μάλλον είμαι καλό παιδί.

Την δευτέρα με περιμένει φουρτούνα από τσιμεντένια κλουβιά να χορεύουν μπρος στα μάτια μου, μετά οργάνωση προτεραιοτήτων, παρατηρήσεις από ένα αυστηρό αφεντικό, ένα "λυκειάρχη".

Γράφω σαν το μελλοθάνατο που κάνεις στένσιλ τις τελευταίες φράσεις του με αίμα στον τοίχο.

H ελευθερία είναι το υπέρτατο αγαθό!

14 σχόλια:

  1. Τουλάχιστον κάποιες ώρες είσαι Χορευτής. Κάποιοι είναι απλά Μοναχοί μια ολόκληρη ζωή. Σκέψου το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέτοιο οίστρο πάντως δεν ξαναείδα. Μοναδικά κείμενα, τόσο μεστά τόσο ελεύθερης σκέψης. Είσαι ελεύθερος, αγόρι μου. Όταν γράφεις έτσι, όταν η σκέψη σου τόσο ελεύθερα συλλογάται, είσαι ο πιο ελεύθερος άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουπς!
    Κι εγώ που ψάχνω ακόμα τον ορισμό της ελευθερίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Χόρεψε πάνω στο φτερό του καρχαρία/Παίξε στον άνεμο τη γλώσσα σου και πέρνα/ Αλλού σε λέγανε Γιουδήθ, εδώ Μαρία/ Το φίδι σκίζεται στο βράxο με τη σμέρνα..."
    Καλή βδομάδα! Dana_Semitekolo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο παράξενο να σε περιορίζουν τα πράγματα που σου δίνουν ζωή... Σ' αυτή την ισορροπία αν μπορέσεις να χορέψεις, θα κάνεις τις ομορφότερες φιγούρες, είμαι σίγουρη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κατά βάθος αποζητούν τη συντροφιά τα σκιάχτρα...κι ας στέκουν μελαγχολικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπαααα, η ελευθερία είναι πολύ υπερτιμημένη έννοια

    Το υπέρτατο αγαθό είναι η Kate Μoss πασαλειμμένη με γαρδούμπες και τζατζίκια

    Η ελευθερία είναι πολύ εύκολο πράγμα το δεύτερο πάλι όχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος9:25 μ.μ.

    Με έκανες κ γέλασα με το .."τα σκιάχτρα διώχνουν τα κοράκια! ήταν κορυφαίο!΄σε είδα μπροστά μου - κινηματογραφική εικόνα- να της λες αυτή την ατάκα στην χοντρούλα κ με έστειλες κανονικά!
    πάντα τέτοια!!!(όχι πάντα χοντρούλες αλλά πάντα τέτοιες ατάκες)χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με κάλυψε πλήρως ο δείμος του πολίτη :) Καλημέρες. Πολύ όμορφο κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τρελλέ οραματιστή πως τα περνάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είχα καιρό να περάσω και είπα να σου πω ένα γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ...πόσο σε καταλαβαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυφόμαστε ο ένας με τον άλλο.Τι όμορφα που παιρνάμε.Τι ευτυχία να αναζητάμε την ελευθερία μας ρε γαμώτο.Τι όμορφοι που είμαστε καθώς ψάχνουμε κάτι που το γνωρίζουμε ΤΟΣΟ καλά.Ποιο είναι το κλουβί σου? η αναπνοή σου? η εισπνοή σου για η εκπνοή σου?Σε μπαρ και σε μοτέλ.Ποια είναι τα κάγκελα που σου φράξαν τις φλέβες?τι?η επιλογή σου?τι?η φύση της ζωής σου?Απαλλαγμένοι απο υπολογισμούς και τώρα ποιός θα μας ορίσει?

    η χοντρούλα

    Αξίωμα μαθηματικό όπως κι ο ορισμός που ψάχνεις-__-Η ελεύθερη βούληση είναι ο Νόμος που διέπει τον κόσμο της Απόλυτης Ψευδαίσθησης.
    ---σπαταλώντας ο Λιόντας τα λόγια σαν να ΄ταν πνοές.---_

    ΑπάντησηΔιαγραφή