Παρασκευή, Φεβρουαρίου 29, 2008

Καλό ταξίδι στις πόλεις του Ομήρου


Barouak
πεζοστράτης των κόκκινων αφηγήσεων
κοιτώ το πέταγμα
των κορακιών
πάνω από τα μανιοκαταθλιπτικά
κεφάλια των αγαλμάτων
τα πέτρινα βλέμματα μου προκαλούνε οργή

αγοράζω σκοτάδι
στο παρανάλωμα των λέξεων
ζωγραφίζω με αλγόριθμους
βιντεολόγια προς κάθε βλέμμα
μέρες ψηφιακής χειραψίας
ο έρωτας-η επανάσταση-το νερό
κοινωνικά φύλλα πέφτουν
στην καλωδιακή φράντζα μου
σου στέλνω μήνυμα

καλό ταξίδι στις πόλεις του Ομήρου

εκεί ρώτα για τους ποιητές
που βαδίζουν και παραπαίουν
στις ράχες των μπουκαλιών
τρέχουν στις κεραμοσκεπές
των μυαλών
φωνάζουν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα
λέξεις που η μπάσταρδη σου φύση
δεν ευλόγησε ποτέ.
ποίηση-φωτογραφία
al barouak

12 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι να έχεις κάθε μέρα τόση ποίηση όση μπορείς να αντέξεις.Ή τόσες μέρες όσες σου χρειάζονται για την ποίησή σου. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ .. πάντως θέλω να πω οτι κέντρισε τη προσοχή η φωτο.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια σου sobraluz
    δεχομαι τις ευχες σου.
    σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος1:35 μ.μ.

    Μπορεί να ένιωσα άλλα από όσα ήθελες διαβάζοντας σε, αλλά αυτή δεν είναι και η μαγεία της γραφής;

    Καλό μας μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλο μηνα freedula. ετσι ακριβως ειναι, ειναι φοβερο οτι ενιωσες κατι απο το ποιημα μου, σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ για τη photo θα έλεγα, η ποίηση τα σπάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ, ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΤΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. patsiouri τι λεει ,ολα καλα;ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ψαχνε vita mi barouak!!!! τα αδυτα της ποιησης μας προσκαλουνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή