Κυριακή, Φεβρουαρίου 24, 2008

1,2,3 οπ! το ‘ριξα στο… διάβασμα

Η Ρενάτα με είδε που έκλαιγα μόνος κι έρημος στη γωνία του δρόμου, γιατί δεν με έπαιζαν τα άλλα παιδάκια και με έμπασε στο παρακάτω παιχνίδι:

1.Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη*).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.


Παίρνω στα χέρια το βιβλίο που διαβάζω αυτόν τον καιρό, το Τέλος της Τέχνης στον Αντόρνο και τον Ντεμπόρ, Anselp Jappe(εκδ. των ξένων). Έχει μόνο 98 σελ. Ευτυχώς γιατί η ξύλινη, στρυφνή γλώσσα θα σας έσπαγε τα νεύρα, όπως έχει κάνει ήδη στα δικά μου.

Ανοίγω το αμέσως προηγούμενο. Χμ…. Ανεπίδοτοι Έρωτες, του Περικλή Κοροβέση(εκδ. Ηλέκτρα). Ένα βιβλίο που αποδεικνύει ότι εάν ο συγγραφέας είναι μαέστρος, τότε ο έρωτας, η πολιτική και τα κοινωνικά ζητήματα μπορούν να συνδυαστούν με μαεστρία.
Τρέχω στη σελίδα. Κοιτώ την έκτη περίοδο τίποτα το ιδιαίτερο, το ίδιο η έβδομη και η όγδοη. Συμβαίνουν αυτά, ακόμα και στα καλά βιβλία. Αποφασίζω να ανατρέψω τους κανόνες του παιγνιδιού. Επιλέγω τις τρεις πιο υποσχόμενες, συνεχόμενες περιόδους της σελίδας 123 και τις καταγράφω:

«Στο τραπέζι τα πράγματα πήγαν ακόμα καλύτερα. Σχεδόν, η ατμόσφαιρα έγινε ερωτική. Σκέφτηκε πως θα μπορούσε να γίνει κάτι με τους τρεις τους.»

Και τώρα ας απελευθερωθούμε ελαφρώς απ τους κανόνες.

Καλώ τους:
Alou Fan Marx
Αλέξης Σταμάτης
Candyblue
markisia tou O
renton
patsiouri
deimos tou politi
krotkaya
book attack
ange-ta
antonie

και όσους άλλους το επιθυμούν να postaroun τις αγαπημένες τρεις ή τέσσερις ή όσες θέλουν συνεχόμενες ή όχι περιόδους από το αγαπημένο τους βιβλίο.

22 σχόλια:

  1. Ανώνυμος6:37 μ.μ.

    Τις πιο υποσχόμενες διάλεξες, όντως! :) Δεν περίμενα τίποτε λιγότερο από σένα, Β.Μ. ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2:10 μ.μ.

    oh, merci!
    θα ανταποκριθώ, βέβαια, έχω άλλες δυο προσκλήσεις, μήπως να επιλέξω τρία βιβλία?
    χε
    χε
    χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ vita mi, αλλά έχω να σου κάνω μια παρατήρηση πρώτα! Το ποστ με τον... Μάκη δεν ήταν δικό μου αλλά του jimanant, οπότε έτσι όπως το έγραψες είναι σαν να απευθύνεσαι σ' αυτόν...

    Πλέον δεν έχω ελεύθερο χρόνο για αναρτήσεις, συνεπώς περίμενε ανταπόκριση το Σαββατοκύριακο!

    Σε χαιρετώ! Επίσης, το όνομά μου είναι Antoine και όχι Antonie (χι,χι!)... μα Antonie! Πώς το διάβαζες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως τις πιο υποσχόμενες διάλεξες ;)
    και just for the history να σου πω ότι κι εγώ σε είδα που έκλαιγες στη γωνία και θα σε καλούσα, αλλά με πρόλαβε η Ρενάτα που είναι πιο γρήγορη. Χαλάλι της :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο.Κ.
    αλλα θα διαλέξω τρια βιβλία, όχι στην τυχη, πειράζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ RENATA
    Είναι ένα βιβλίο που αξίζει. Ο Διοσκουρίδης έγραψε κάπου ότι είναι ένα βιβλίο που ήθελε πολύ να είχε γράψει ο ίδιος. Η άποψη μου είναι ότι είναι ένα ΚΑΛΟ βιβλίο και νομίζω ότι αυτό αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ krotkaya
    Και ολόκληρη τη χαμένη βιβλιοθήκη του Μόστρα να διαλέξεις κανένα πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ antoιne
    Συγχώρα με για το λάθος όνομα, φίλε, συμβαίνουν αυτά καμιά φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ αλεπού
    Ξέρεις γι αυτές τις δουλείες, και τρεις μαζί, κανείς δεν τους παρεξήγησε...
    Εννοώ για τα λογοτεχνικά παιχνίδια όχι για τα άλλα.
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ ange-ta
    Όσο λιγότερο πιστή στους κανόνες, τόσο το καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πέστο και έγινε, πέστο κι έγινε μωρό μου......
    τα τα τα τα
    τραγουδιστά παρακαλώ!!!

    πέρνα να το δείς.
    Εκατσε ρολόϊ.
    Το πρώτο βιβλίο, που έπιασα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι το πιό τέλειο παιχνίδι που με εχουν καλέσει!

    Συγχαρητήρια σ'εκείνον που το σκέφτηκε!
    Θα το κάνω αύριο γιατί μόλις μπήκα από ταξιδι και είμαι χώμα...
    Θα κλείσω τα μάτια και θα πιάσω στην τύχη ένα από τα βιβλία που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο ράφι μου γιατί αν σας γράψω από αυτό που διαβάζω τώρα θα μου φρικάρετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχα ..και εγω το βιβλιο που διαβαζω αυτη τη περιοδο ειναι το ιδιο στιφνο με αυτο που ανέφερες, γι'αυτο και προτίμησα ενα παλιοτερο.. :) Τη καληνύχτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!

    αν και είχα ήδη ποστάρει, ακολούθησα τον μη κανόνα κι έγραψα κάτι από ενα εκ των αγαπημένων μου βιβλίων.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Vita Mi, ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά έχω λάβει ήδη μέρος στο παιχνίδι
    εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δώσε μου λίγο χρόνο κι έρχομαι ξανά με τσιτάτα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ patsiouri
    Εγώ πάντως προτιμώ να φρικάρω από το να κουλάρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ roadartist
    Και πολύ καλά έκανες. Οι κανόνες είναι φτιαγμένοι για να σπάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ μαρκησια του Ο

    Το είδα αφότου postara. Σημασία έχει ότι παίξαμε μαζί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ a f marx

    Έχεις δίκιο, δεν το πρόσεξα.
    Δεν σε προλαβαίνω, δεν σε προλαβαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @δειμος
    Από σένα περιμένω να το χρησιμοποιήσεις ως αφορμή για μια από τις γνωστές και πάντα εύστοχες αναλύσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή